quote:
Als dit je maar laat nadenken over je acties.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een hatered ineens zeg..... Ik ga maar naar bed denk ik......dan kan ik in ieder geval nog wat slaap pakken voor een brandweer man me wakker spuit.....
Dat is het probleem als ik te veel op heb denk ik niet na en de mensen om heen ook niet....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als dit je maar laat nadenken over je acties.
Zolang je niet al slapend op een aanhangwagen een rondje Campzone hebt gehad achter een auto, heb je weinig te klagenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een hatered ineens zeg..... Ik ga maar naar bed denk ik......dan kan ik in ieder geval nog wat slaap pakken voor een brandweer man me wakker spuit.....
Dan de volgende keer maar niet te veel zuipen maar eens nadenken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is het probleem als ik te veel op heb denk ik niet na en de mensen om heen ook niet....
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zolang je niet al slapend op een aanhangwagen een rondje Campzone hebt gehad achter een auto, heb je weinig te klagen
Misschien bedoelde-ie 'met dode-pixel-garantie', wat, als je erover nadenkt, ook een rare term isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
Ooit een keer op mn werk iemand gehad die een monitor wilde kopen 'met dode pixels'.
Ja dat sowieso maar het probleem is dat als we een weekend weg zijn allemaal denken dat we weer 18 zijn..... Maar we zijn 30 + en dan moeten we eigenlijk niet zo stom meer doen....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan de volgende keer maar niet te veel zuipen maar eens nadenken?
Dat is niet een slapend iemand.... dat is een zombie.......quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:32 schreef Etcetera het volgende:
We hadden iemand bij ons die niet wakker te krijgen is 's ochtends. Echt niet. Tijdens CZ hebben we het 's ochtends geprobeerd met
- radio hard aan
- een megafoon
- z'n slaapzak van 'm aftrekken
- z'n luchtbed omkieperen
Dit op 1 dag achter elkaar aan, hij sliep keihard door. Gisteren hebben we weer geprobeerd hem wakker te krijgen, wat weer niet lukte, en toen hebben ze 'm op een aanhanger getild en is hij al slapen het terrein over geweest. En hij werd NIET wakker
Dus jij accepteert dat de drank jouw verantwoordelijkheid mag overnemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat sowieso maar het probleem is dat als we een weekend weg zijn allemaal denken dat we weer 18 zijn..... Maar we zijn 30 + en dan moeten we eigenlijk niet zo stom meer doen....
Je zou het haast denkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is niet een slapend iemand.... dat is een zombie.......
Tuste Etciequote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je zou het haast denken
Ik ga slapen
Nee. Ik zeg dat ik me in door het groepsgedrag soms kan laten verleiden tot hele stomme dingen als ik onder invloed ben. Ik heb van sommige dingen spijt die ik in die toestand doe. Om sommige moet ik nu nog hard lachen als ik er aan denk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij accepteert dat de drank jouw verantwoordelijkheid mag overnemen.![]()
Ik niet. Ik kan veel drank hebben maar denk altijd na over de gevolgen van mijn (dronken) daden.
Trustequote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je zou het haast denken
Ik ga slapen
Mooie wekkerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:31 schreef Whiteguy het volgende:
Ach. je kan ipv door de brandweer ook door cobra uit je bed gehaald worden:
Het volgen van groepsgedrag is dus belangrijker dan eigen belang?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg dat ik me in door het groepsgedrag soms kan laten verleiden tot hele stomme dingen als ik onder invloed ben. Ik heb van sommige dingen spijt die ik in die toestand doe. Om sommige moet ik nu nog hard lachen als ik er aan denk.
Nee, ik ben iemand die eerst doet en dan denkt. In combinatie met een dronken groep is dat niet altijd een goede combinatie. Ik doe geen mensen kwaad ofzo dan hoor maar ik ga dan wel snel te ver in kattekwaad....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het volgen van groepsgedrag is dus belangrijker dan eigen belang?
Ben je bang om je eigen gedrag te tonen?
Alweer?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:47 schreef MaJo het volgende:
Ik ga een poging wagen tot how i met your mother kijken![]()
Há die heb ik een weekje geleden hier ook gepost, nice hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:38 schreef Whiteguy het volgende:
Catchy deuntje wel dit:
en voor de liefhebber live en HD
Doei MaJoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:47 schreef MaJo het volgende:
Ik ga een poging wagen tot how i met your mother kijken![]()
Ik ben een onvolwassen dertiger....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:52 schreef Nesle het volgende:
Oh en iets wat ik altijd al wilde vragen: hoe oud ben jij nou precies Andy?
Hmz, dan heb ik hem toen gemistquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:51 schreef Nesle het volgende:
[..]
Há die heb ik een weekje geleden hier ook gepost, nice he
Ik ben nog steeds ziek, maar no worries geen H1N1 hoor, heb geen koorts
Slaapsequote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz, dan heb ik hem toen gemist![]()
en, beterschap dan maar![]()
Ik ga tukken
mexicaanse griep is behoorlijk overhypedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:51 schreef Nesle het volgende:
[..]
Há die heb ik een weekje geleden hier ook gepost, nice he
Dus je bent 30? Of 31?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben een onvolwassen dertiger....
Ik ben 30 en in november wordt ik 31. Hoezo?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:01 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dus je bent 30? Of 31?
Doe niet zo onduidelijk man
Maar je zorgt er wel voor dat 20 man hun bed uit moeten omdat jij het grappig vindt om een brandalarm te veroorzaken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, ik ben iemand die eerst doet en dan denkt. In combinatie met een dronken groep is dat niet altijd een goede combinatie. Ik doe geen mensen kwaad ofzo dan hoor maar ik ga dan wel snel te ver in kattekwaad....
Ik ben gewoon een onvolwassen, ondeugende ADHD'er......Ik denk dat je mij eens gezien moet hebben om te begrijpen hoe ik ben. Jij bent denk ik evenwichtiger dan ik. Jij werkt al jaren voor dezelfde werkgever ik heb meer careerchanges gemaakt dan ze bij de formule 1 banden verwisselen...
Gelukkig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:51 schreef Nesle het volgende:
Ja je hebt gelijk. Het is niet goed wat ik gedaan heb en ik praat het ook niet goed. Ik schrijf niks weg op mijn ADHD. Misschien is het beeld dat ik hier van mijzelf afgeef wel een beetje vertekenend. Ik ben echt wel een normaal persoon alleen af en toe als ik een weekend weg ben doe ik hele stomme dingen. Dingen waar ik dan achteraf spijt van heb. Maar dat heb ik nu al 5 keer gezegd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar je zorgt er wel voor dat 20 man hun bed uit moeten omdat jij het grappig vindt om een brandalarm te veroorzaken.![]()
En "moeten zien" heeft geen zak te maken met begrijpen. Het zelfde mbt werken voor de zelfde werkgever.
Te ver gaan in kattekwaad kun je niet weg schrijven op ADHD. Maar heeft gewoon te maken met jouw reageren op dronken zijn.
Je bent gewoon bezopen en doet dingen die niet door de beugel kunnen. Jij schrijft dit voor je zelf goed onder het mom van bezopen zijn. Ik noem het asociaal en onacceptabel gedrag.
Done!quote:
Blijft mijn vraag: waarom doe je dat dan steeds?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Het is niet goed wat ik gedaan heb en ik praat het ook niet goed. Ik schrijf niks weg op mijn ADHD. Misschien is het beeld dat ik hier van mijzelf afgeef wel een beetje vertekenend. Ik ben echt wel een normaal persoon alleen af en toe als ik een weekend weg ben doe ik hele stomme dingen. Dingen waar ik dan achteraf spijt van heb. Maar dat heb ik nu al 5 keer gezegd.
De wereld zit vol met lesbiennes en bisexuelenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]Maar waarom slaapt zij ook op tieten
doe dan een sexy borstkas van een man
Sorry maar dat weet ik dus niet.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijft mijn vraag: waarom doe je dat dan steeds?
Nem to the rescue.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De wereld zit vol met lesbiennes en bisexuelen
Ok.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry maar dat weet ik dus niet.....Ik doe soms dingen zonder na te denken... Dat is alles wat ik er over kan zeggen.....
2 clowns?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben net gewoon 2 wandelaars tegengekomen. Ze waren allebei eng. En ze zeiden nog gedag ook
Oh gewoon, na het lezen van wat berichtjes hiervoor was ik even benieuwd hoe oud je nou precies was, een dertiger kan ook 38 zijn namelijk, om maar wat te noemen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben 30 en in november wordt ik 31. Hoezo?
Nou, tijdelijk. Want ik ga zo ook mijn (tietenloze) kussen opzoeken.quote:
technisch gezien niet, maar ja, die hebben ook wel eens een vrije avond dus het zou kunnen. Zou overigens extra frapant zijn want ze liepen niet sámen. Kwam ze een stukje uit elkaar tegen.quote:
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, tijdelijk. Want ik ga zo ook mijn (tietenloze) kussen opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |