Okay ik dacht dat je plaatje jouw huisdier was.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die server doet het nog steedsEn ik heb geen huisdieren
IPXquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ga ik vanuit, ze hebben de datum wel al bekend gemaaktDat doen ze anders in januari
Er is wel gezegd 'het wordt een nostalgische CZ' maar het lijkt me dat ze nu zoveel geld/energie/tijd in het huidige veld hebben zitten dat een terugkeer naar Walibi te kostbaar is.
Oh god gruwel neequote:
quote:
Of vanwege de kat?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb m'n profiel weggtieft, en ga een nieuwe maken. Dat lukte niet op CZ omdat de upload failde maar misschien kwam dat doordat de poort ervan dichtzat ofzoHoop ik
Ga jij maar IP packages kopenquote:
IP Packages..... Wat is dat? Zeker condooms?quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
IP Packages..... Wat is dat? Zeker condooms?
Okay..... wat dat zijn is me overigens ook een raadsel.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]Nee het zijn de bougievonkjes/plintentrapjes van Campzone geworden
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]Nee het zijn de bougievonkjes/plintentrapjes van Campzone geworden
Niks dusquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay..... wat dat zijn is me overigens ook een raadsel.....
Idem aan een holschop en doosje knoopsgaten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay..... wat dat zijn is me overigens ook een raadsel.....
Wat dan ook volledig geaccepteerd is in de SC.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Okay.... Ja sorry ik ben maar patser die te veel in de sportschool komt in een Lacoste polo....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
Dus ik had jou naar een computerzaak kunnen sturen en om IP packages kunnen laten vragen?
Damn, gemiste kans
Je een lege doos vermoed ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat dan ook volledig geaccepteerd is in de SC.![]()
Maar dat je niet weet wat een doosje knoopsgaten is.
Een lege doos? Een doos knoopsgaten vroeg ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je een lege doos vermoed ik.
Ja dat had gekund en ik had zelfs nog mot staan maken daar ook....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
Dus ik had jou naar een computerzaak kunnen sturen en om IP packages kunnen laten vragen?
Damn, gemiste kans
Ah wij laten nieuwelingen altijd even naar de kantine bellen na hun eerste training om een rondje bier te komen brengen in de kleedkamer.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:00 schreef Etcetera het volgende:
Het is ons wel gelukt dit jaar om 2 mensen naar voren te sturenZe werden nog 2x doorgestuurd voor ze begrepen dat het niet klopte
![]()
Dan hebben wij het iets makkelijker. Er zijn vaste data dat nieuw personeel aankomt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:00 schreef Etcetera het volgende:
Het is ons wel gelukt dit jaar om 2 mensen naar voren te sturenZe werden nog 2x doorgestuurd voor ze begrepen dat het niet klopte
![]()
Alles over voor Etcie.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat had gekund en ik had zelfs nog mot staan maken daar ook....
Ja uiteraard. De dame die zulke mooie awards maakt moet ik zuinig op zijn.quote:
Juistem. En het is nog een leuke meid ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja uiteraard. De dame die zulke mooie awards maakt moet ik zuinig op zijn.
Te vinden bij iedere lokale Free Records Shopquote:
Ja dat ook! Leuke meid, handig met computers en ze heeft humor..... de ideale vrouw.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juistem. En het is nog een leuke meid ook.
Lieg ik dan?quote:
Ik meen altijd wat ik zeg.... ook al meen ik het niet.....quote:
Loopsequote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Wij kennen het hier trouwens als plintenladders
Ik ga een stuk lopen
Jij kent mijn vriendenkring?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Wij kennen het hier trouwens als pintenladers
quote:Ik ga een stuk lopen
Ik ben niet zo waanzinnig goed met complimentenquote:
Een leuke meid, handig met computers, heeft humor, houdt van een drankje en hengelt niet naar complimentjes!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo waanzinnig goed met complimenten
Voor zover het lukt; geniet er van.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo waanzinnig goed met complimenten
Voor zo; truste.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef MaJo het volgende:
Ik ga maar eens slapen zo. Wilde nog How I met your Mother kijken maar denk dat ik erbij in slaap valMisschien waag ik nog een poging, ben wel erg benieuwd naar seizoen 4 namelijk
Deze ideale vrouw heeft wel haar beide (en enige) hoofdkussens bij haar vriend laten liggen en slaapt vannacht op een dubbelgevouwen dekbedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een leuke meid, handig met computers, heeft humor, houdt van een drankje en hengelt niet naar complimentjes!
Je bent echt de ideale vrouw!
Zal ik je dan even kussen geven?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Deze ideale vrouw heeft wel haar beide (en enige) hoofdkussens bij haar vriend laten liggen en slaapt vannacht op een dubbelgevouwen dekbed
Mijn veldbedkussen lenen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Deze ideale vrouw heeft wel haar beide (en enige) hoofdkussens bij haar vriend laten liggen en slaapt vannacht op een dubbelgevouwen dekbed
Oh ja, groeten vanaf Sziget.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef MaJo het volgende:
Ik ga maar eens slapen zo. Wilde nog How I met your Mother kijken maar denk dat ik erbij in slaap valMisschien waag ik nog een poging, ben wel erg benieuwd naar seizoen 4 namelijk
Kan ik er ook naar binnen met mijn russische hermitage entreekaart. Die is nog niet afgescheurdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
lolbroek
Over rusland gesproken... mensen die nog naar de hermitage willen, kan uit betrouwbare bron vermelden dat daar volgende week dinsdag, woensdag en vrijdag leuke bediening werkt
Oooooooh.... In dat geval....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik deed het alle keren terwijl ik zwaar lam was.... En het was alle keren alleen een slow woop die af ging om mensen te waarschuwen. Brandweer is niet gekomen.....
Ik had de terminators en bnc kabels al bijna uit de la gehaaldquote:
Ooit een keer op mn werk iemand gehad die een monitor wilde kopen 'met dode pixels'.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
Damn, gemiste kans
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een hatered ineens zeg..... Ik ga maar naar bed denk ik......dan kan ik in ieder geval nog wat slaap pakken voor een brandweer man me wakker spuit.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
Oooooooh.... In dat geval....
Had ik het mooi gevonden als je de volgende dag door een zwaar bezopen brandweerman met een poederblusser je bed uit gesproeid zou worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |