In dit geval betreft het 99% zeker een handmelder.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ligt eraan of het een handmelder of een automatische melder is, in automatische kan een vertraging zitten
Ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent wel vasthoudend zeg....
heeft Mark een Punt, maar een hotel is denk ik altijd doorgeschakeldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ligt eraan of het een handmelder of een automatische melder is, in automatische kan een vertraging zitten
Ik hoop het.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ik zal het niet meer doen.....
Logie functie is altijd een doormelding.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heeft Mark een Punt, maar een hotel is denk ik altijd doorgeschakeld
Zie je Andy. PMen die link dus.quote:
in de hoek bij de mailbox?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga even in de hoek staan denk ik.....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga even in de hoek staan denk ik.....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik het toch goed onthouden uit mijn tijd als vervangend hoofd BHV
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Okay Okay Okay ik ben een klootzak! Nou weet ik het wel!
Bedrijfsbrandweer dus?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
we hadden niet zoveel spannende dingen in huis
9 laboratoria
forse chemcalienopslag
middelgrote stoomketel
300 man
....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Okay Okay Okay ik ben een klootzak! Nou weet ik het wel!
Maar dan ben ik wel zo'n klootzak dat ik de het linkje niet ga geven...quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
, zelfs geen persluchtploeg
Een watje bedoel je. Je word op je nummer gezet en gebruikt dat om andere zaken te blokkeren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar dan ben ik wel zo'n klootzak dat ik de het linkje niet ga geven...
Dat maakt alles een heel stuk duidelijker.quote:
Trustequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze zijn redelijk nonchalant naar mijn idee.
Maar ik ben er weer weg van.
Morgen om 0600 mogen we weer.
Gedaan.quote:
En ik ook.quote:
Okay dan!quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
Andy, je mag wel weer uit de hoek komen.
Hoi Etciequote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:05 schreef Etcetera het volgende:
Walibi heeft, voor zover ik weet, elk jaar in de zomer een NYEKan me nog herinneren dat we op CZ stonden met óf opbouw óf afbouw (het veld was leeg
) dat er vuurwerk werd afgestoken op Walibi
Brakheid ftw hier, we waren afgelopen nacht om 1u ofzo terugquote:
quote:Ik heb je gemist.
Heb je het naar je zin gehad?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Brakheid ftw hier, we waren afgelopen nacht om 1u ofzo terugEdit: en 3 tot 4 uur in de auto zitten is niet erg plezant
[..]Ik jullie ook
Jepquote:
Goed om te horen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:13 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
het was heerlijk, het weer was super, de sfeer gezellig en we gaan volgend jaar toch weer heen
Maar dat komt omdat het CampZone The First Decade is
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jepzooi is uitgepakt, pc draait weer, wasmanden zitten vol en ik heb me weer fatsoenlijk unnen douchen
Ga ik vanuit, ze hebben de datum wel al bekend gemaaktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed om te horen.![]()
De locatie is dan weer Best?
Zoals Pitt en ik vandaag zeiden: het was heerlijk, het was fijn, en damn wat is het lekker om weer thuis te zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Na vakantie is het toch weer lekker om alles weer te hebben zoals normaal
Geen katten die op je pc pissen dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:13 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
het was heerlijk, het weer was super, de sfeer gezellig en we gaan volgend jaar toch weer heen
Maar dat komt omdat het CampZone The First Decade is
Die server doet het nog steedsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen katten die op je pc pissen dan?
En 1404?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die server doet het nog steedsEn ik heb geen huisdieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |