Ja stom van me eigenlijk. Ik moet gewoon wat meer daar mee doen.....quote:
Smakelijk!quote:
Tot straksquote:
Is dat een nieuw Nintendopoppetje?quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat een nieuw Nintendopoppetje?
Dat moet ik dan even proberen te regelen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
lolbroek
Over rusland gesproken... mensen die nog naar de hermitage willen, kan uit betrouwbare bron vermelden dat daar volgende week dinsdag, woensdag en vrijdag leuke bediening werkt
Geintje PSquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
lolbroek
Over rusland gesproken... mensen die nog naar de hermitage willen, kan uit betrouwbare brond vermelden dat daar volgende week dinsdag, woensdag en vrijdag leuke bediening werkt
Waar PS werkt is niet oubollig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zal het eens in de groep gooien als het oubollige uitje......
Ja maar anders kan ik het niet aan ze verkopen.... Misschien maar een dame vragen dan of ze meegaat naar het Hermitage....quote:
Dat lijkt me beter.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien maar een dame vragen dan of ze meegaat naar het Hermitage....
lijkt me ook duidelijk welke damequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar anders kan ik het niet aan ze verkopen.... Misschien maar een dame vragen dan of ze meegaat naar het Hermitage....
Kassameisje is op vakantie en ben er op inventieve wijze achter gekomen dat ze nog te jong is.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
lijkt me ook duidelijk welke dame
Welke inventieve wijze en wat is te jong?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kassameisje is op vakantie en ben er op inventieve wijze achter gekomen dat ze nog te jong is.....
Te jong is nog geen 18.... ik zat er kennelijk een paar maanden naast met tellen.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke inventieve wijze en wat is te jong?
Gewoon nog even wachten dus. Dat doe je toch al een tijdje.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Te jong is nog geen 18.... ik zat er kennelijk een paar maanden naast met tellen.....
De trucjes die je in de SC hebt opgestoken?quote:Ik ga niet al mijn trucjes verklappen.....
Ja idd... als het goed zit komt het vanzelf wel goed.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon nog even wachten dus. Dat doe je toch al een tijdje.![]()
Iemand uit een andere SC heeft op een bekend medium haar gevonden.....quote:De trucjes die je in de SC hebt opgestoken?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja idd... als het goed zit komt het vanzelf wel goed.....
Hyves dus.quote:Iemand uit een andere SC heeft op een bekend medium haar gevonden.....
quote:
PICS!quote:
Badderse en tot het volgende saffie.quote:
pm de link eensquote:
Dus jij bent één van de mensen die er voor zorgt dat de brandweer druk bezig is terwijl er ergens anders in de stad/dorp mensen die hulp hard nodig hebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
en ik sta er om bekend om wel eens een brandalarm af te laten gaan....
Idemquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
pm de link eens
ben wel benieuwd over wie je het al die tijd had
Ik doe dat alleen buiten de landsgrenzen......quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij bent één van de mensen die er voor zorgt dat de brandweer druk bezig is terwijl er ergens anders in de stad/dorp mensen die hulp hard nodig hebben.
Ik rook nu nog even een saffie terwijl het bad vollooptquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Badderse en tot het volgende saffie.
Mag ik mee doen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik rook nu nog even een saffie terwijl het bad volloopt
Maakt geen zak uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik doe dat alleen buiten de landsgrenzen......
Ik houd haar identiteit geheim.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
pm de link eens
ben wel benieuwd over wie je het al die tijd had
Het is inderdaad niet goed. Ik hebhet op Ibiza 3 keer geflikt 10 jaar terug en onlangs in de Ardennen voor old times sake weer eens.....quote:
Maakt toch niet uit? Of je het nu bekend maakt (via PM) of tijdens een komende meet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik houd haar identiteit geheim.....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik houd haar identiteit geheim.....
Fijn c4, iemand die voor me opkomtquote:
Niet persoonlijk bedoeld, maar ik heb echt een bloedhekel aan mensen die met opzet een brandalarm activeren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet goed. Ik heb het op Ibiza 3 keer geflikt en onlangs in de Ardennen voor old times sake weer eens.....
Eerst maar eens zien of het ooit goed komt.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Of je het nu bekend maakt (via PM) of tijdens een komende meet.
Sorry, maar 18- vind ik geloof ik toch ook wel echt te jongquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of het ooit goed komt.....
Ik deed het alle keren terwijl ik zwaar lam was.... En het was alle keren alleen een slow woop die af ging om mensen te waarschuwen. Brandweer is niet gekomen.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld, maar ik heb echt een bloedhekel aan mensen die met opzet een brandalarm activeren.
Die hebben vaak niet door wat voor een inzet van bv brandweer zij veroorzaken. Terwijl er ergens anders in de omgeving mensen die hulp misschien wel hard nodig hebben.
Tuurlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of het ooit goed komt.....
Ik ook.... maar ze is ooit niet meer 18 - dan is het wel okay toch? Goede vriend van mij is 40 en heeft een vriendin van 26.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sorry, maar 18- vind ik geloof ik toch ook wel echt te jong
mja, maar als je je daar nu al over gaat verlekkeren dan is dat nog steeds... fout denk ik..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook.... maar ze is ooit niet meer 18 - dan is het wel okay toch? Goede vriend van mij is 40 en heeft een vriendin van 26.....
Alleen slow whoop? Ik denk het niet. Want elke keer dat een alarm actief is wordt de brandweer gealarmeerd. Die rijden altijd en worden vaak terug geroepen naar de kazerne als er niks aan de hand blijkt te zijn (de hotel medewerker die meld dat er een bezopen persoon het alarm heeft veroorzaakt)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik deed het alle keren terwijl ik zwaar lam was.... En het was alle keren alleen een slow woop die af ging om mensen te waarschuwen. Brandweer is niet gekomen.....
Ik noem het als voorbeeld van dat het na een bepaalde leeftijd niet meer zo telt. Ik vind haar ook te jong en daarom zie ik af van actie. Ik ga gewoon verder kijken wat voor leuks er langs komt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mja, maar als je je daar nu al over gaat verlekkeren dan is dat nog steeds... fout denk ik..
Dus het kassameisje is nu geen optie meer? Dan kun je zeker de link geven.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik noem het als voorbeeld van dat het na een bepaalde leeftijd niet meer zo telt. Ik vind haar ook te jong en daarom zie ik af van actie. Ik ga gewoon verder kijken wat voor leuks er langs komt.
ik zal het niet meer doen.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen slow whoop? Ik denk het niet. Want elke keer dat een alarm actief is wordt de brandweer gealarmeerd. Die rijden altijd en worden vaak terug geroepen naar de kazerne als er niks aan de hand blijkt te zijn (de hotel medewerker die meld dat er een bezopen persoon het alarm heeft veroorzaakt)
Denk er dus maar aan dat elke keer dat jij een brandalarm hebt veroorzaakt er minstens 20 man/vrouw uit hun bed gepiept is om uit te rukken.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus het kassameisje is nu geen optie meer? Dan kun je zeker de link geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |