Dat laatste is duidelijk, waarom zou je tevreden zijn met een blauwe BMW X5.quote:Een vrouw huilt tot de leeftijd van 78 jaar gemiddeld genomen zo’n 16 maanden van haar leven. Omgerekend is dat 12.000 uur. De redenen achter de tranen veranderen wel naarmate zij ouder wordt.
Dat blijkt uit onderzoek van thebabywebsite waarover de Britse krant The Telegraph bericht.
Als baby huilt een vrouw zo’n 3 uur per dag, om een nieuwe luier, vanwege honger of uit pure verveling. Dat wordt een uur minder tussen het eerste en het derde jaar. Meisjes zouden op die leeftijd vooral wenen uit pijn, vermoeidheid of omdat ze hun zin niet krijgen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:05 schreef L.no het volgende:
Meisjes tussen 1 en 3 zouden niet echt tevreden zijn met een BMW.
Die 12.000 uur halen ze niet in die eerst drie jaar, daar moeten ze later nog heel wat tranen voor laten rollenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:05 schreef L.no het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:06 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Die 12.000 uur halen ze niet in die eerst drie jaar, daar moeten ze later nog heel wat tranen voor laten rollen
Behalve die dozen uit 'echte gooise meisjes'quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:05 schreef L.no het volgende:
Die uitspraak he, die is best wel triest.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:08 schreef Office-sir het volgende:
Ach weetje, vrouwen heb ik jaren geleden al afgezworen, k heb nog nooit een computer zien huilen.
Best welquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die uitspraak he, die is best wel triest.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:08 schreef Office-sir het volgende:
Ach weetje, vrouwen heb ik jaren geleden al afgezworen, k heb nog nooit een computer zien huilen.
ST.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:58 schreef zagevent het volgende:
Dat is simpel. Vrouwen gebruiken huilen als chantagemiddel en wij, domme mannen trappen daar steeds in.
Ja, jij dus ook. Bereid je maar voor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:46 schreef Crack_ het volgende:
Vrouwen huilen in hun leven gemiddeld 16 maanden, ZESTIEN MAANDEN!
Ik ben een jankerd, dat wist ik al hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:49 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ja, jij dus ook. Bereid je maar voor.
...de watjes he, echte vrouwen zoals jij slaan zich er gewoon stoer doerheen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:46 schreef Crack_ het volgende:
Vrouwen huilen in hun leven gemiddeld 16 maanden, ZESTIEN MAANDEN!
Ik niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben een jankerd, dat wist ik al hoor
Maar ik zeg net dat ik een jankerd ben!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
...de watjes he, echte vrouwen zoals jij slaan zich er gewoon stoer doerheen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:51 schreef Heathen. het volgende:
Slaan, dan hebben ze een reden om te huilen.
Een man die huilt is dan ook een krachtiger statement dan een vrouw. Als ik een vriend van mij zie huilen doet dat veel meer dan een vriendin.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:41 schreef Lamon het volgende:
Oeh, ik heb in mijn leven 4 vrouwen door mijn doen aan het huilen gekregen, voor zover ik weet.
Mijn moeder honderden keren, waar ik niet trots op ben, 1 meisje 2 keer waar ik wel trots op ben, een vrouw 2 keer , maar ik begreep niet zo goed waarom, en een vrouw 2 keer, waar ik erg veel spijt van heb...
Voor zover ik erbij was dan...
Vrouwen huilen te makkelijk, ik geloof ze niet echt meer, als ze het doen.
Het is gewoon een emotioneel chantagemiddel om te doen alsof jij fout zit.
Ja hoor op commando huilen dat kan ik dus echt nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:58 schreef zagevent het volgende:
Dat is simpel. Vrouwen gebruiken huilen als chantagemiddel en wij, domme mannen trappen daar steeds in.
Maar de meeste vrouwen wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja hoor op commando huilen dat kan ik dus echt niet
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:53 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Een man die huilt is dan ook een krachtiger statement dan een vrouw. Als ik een vriend van mij zie huilen doet dat veel meer dan een vriendin.
Zit je al aan die 16 maanden dan? Anders kun je het toch nog veranderen? Het is nog niet te laat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik zeg net dat ik een jankerd ben!
quote:Waar is het mis gegaan bij vrouwen?
Ik wel.. veel acteurs kunnen dat ook btw.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja hoor op commando huilen dat kan ik dus echt niet
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:00 schreef TheZapster het volgende:Eg nie, niet alle vrouwen die ouder worden takelen af en hebben kort haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de geboorte,dat is duidelijk.Waar ik me echter het meeste aan irriteer is ,vrouwen die op een leeftijd komen en een lekker vlot, pittig kapsel nemen. Waarom?!!!! Jullie vrouwen takelen al af na 30, waar wij mannen alleen maar aantrekkelijker worden, en dan nemen jullie ook nog een vlot pittig kapsel om de aftakeling nog te versnellen?????
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Bel GTST eens!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wel.. veel acteurs kunnen dat ook btw.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Eg nie, niet alle vrouwen die ouder worden takelen af en hebben kort haar
Je vergeet de jaren van sacherijnig zijn en mannen vuil aankijken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:06 schreef FANN het volgende:
Als vrouwen ''maar'' 16 maanden van hun leven huilen, lachen ze zich voor de rest
van de tijd dus kapot![]()
Da's veel interessanter
Maar het komt wel vaker voor, terwijl wij zoveel knapper worden met de tijd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Eg nie, niet alle vrouwen die ouder worden takelen af en hebben kort haar
Ik neem aan van niet!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zit je al aan die 16 maanden dan? Anders kun je het toch nog veranderen? Het is nog niet te laat.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je vergeet de jaren van sacherijnig zijn en mannen vuil aankijken.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar het komt wel vaker voor, terwijl wij zoveel knapper worden met de tijd.
Maar wij mogen dan weer niet bevallen, da's wel jamme....o nee, da's weer een voordeel.
Shit, wij zijn echt de winnaars.
En vandaar dat wij jullie verlaten als jullie 40 zijn.Wij kunnen nog makkelijk een geil jong sletje van 25 krijgen als we 40 zijn.Als jullie 40 zijn is het afgelopenquote:
Ik hoop ook van niet, anders zou je bijna een maand per jaar huilend doorgebracht hebben, en dat zou onverdiend zijn..quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En vandaar dat wij jullie verlaten als jij 40 zijn.Wij kunnen nog makkelijk een geil jong sletje van 25 krijgen als we 40 zijn.Als jullie 40 zijn is het afgelopen
Nee, dat gebeurd. Vrouwen zijn nu eenmaal kleinzerig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Omdat ze hun zin niet krijgen, wat een onzin.
Hangt er vanaf wat je zoekt.Een sacherijnige vrouw met hangtieten en een vlot, pittig kapsel of een lekker strak jong ding met golvend lang haar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
een geil jong sletje .....
hmmmmmmm jah daar schiet je iets mee op
Fijn dat je me zo goed kent.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurd. Vrouwen zijn nu eenmaal kleinzerig.
Nou ik huil alleen als ik heeel verdrietig ben, of als ik hééél héééééél blij ben! En je zou kunnen zeggen omdat ik dan mn zin niet krijg, want ik zou het allemaal wel anders willenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Als mannen de kinderen moesten baren was overbevolking in één keer opgelost...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef Heathen. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je zoekt.Een sacherijnige vrouw met hangtieten en een vlot, pittig kapsel of een lekker strak jong ding met golvend lang haar.
Maak je maar niet ongerust, ik denk dat niet dat ik een maand per jaar huilquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik hoop ook van niet, anders zou je bijna een maand per jaar huilend doorgebracht hebben, en dat zou onverdiend zijn..
Nou poeh poeh, jullie baren een paar kinderen.De rest van jullie leven zorgen jullie er wel voor dat je niets doet en de mannen laat werken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Als mannen de kinderen moesten baren was overbevolking in één keer opgelost...
hou toch op joh
Dit kuttopic is wel om te janken ja.quote:
maar je kunt om heul andere dingen verdrietig zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou ik huil alleen als ik heeel verdrietig ben, of als ik hééél héééééél blij ben! En je zou kunnen zeggen omdat ik dan mn zin niet krijg, want ik zou het allemaal wel anders willen
jah........ ik ga nu in een hoekje een potje janken om dit vreselijke topicquote:
huh?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
maar je kunt om heul andere dingen verdrietig zijn
nou eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nou poeh poeh, jullie baren een paar kinderen.De rest van jullie leven zorgen jullie er wel voor dat je niets doet en de mannen laat werken.
Strak, jong en een pittig kapsel doet het niet voor me.Hangtieten en lang golvend haar doet het ook niet voor me, dus wat zit er tusseninquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
er zit ook nog ''iets'' tussenin skattie.....
Jij bent meteen maar gegaan voor het weinig doen maar ook geen kinderen baren?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
nou eerlijk gezegd...heb ik mijn beurt ook maar voorbij laten gaan
![]()
ipv verdrietig zijn omdat je je zin niet krijgt!quote:
welneeeeeeeee dit is zo'n soort topicquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit kuttopic is wel om te janken ja.
je moederquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Strak, jong en een pittig kapsel doet het niet voor me.Hangtieten en lang golvend haar doet het ook niet voor me, dus wat zit er tussenin
Een geil dom sletje die jou nog niet doorheeft bedoel je?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En vandaar dat wij jullie verlaten als jullie 40 zijn.Wij kunnen nog makkelijk een geil jong sletje van 25 krijgen als we 40 zijn.Als jullie 40 zijn is het afgelopen
Dus je neukt alleen je moeder!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is de enige goede vrouw op deze wereld
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus je neukt alleen je moeder!
Maar dat bedoelde ik te zeggen, je kunt zo ver na denken dat stel iemand gaat dood, dat ik dan moet janken en iemand zou dan kunnen zeggen "Vrouwen janken als ze hun zin niet krijgen" en het klopt ook wel, want ik wil helemaal niet dat diegene dood ging, dus kreeg ik mn zin nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ipv verdrietig zijn omdat je je zin niet krijgt!
Gek dat de meeste mannen doorkrijgen rond hun 40ste dat hun vrouwen helemaal geen prinsesjes zijn, maar wel zo behandeld willen worden, terwijl ze met de dag sacherijniger worden. En nee dat willen de meeste mannen niet.Dus wie dumpt er nu wie?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Een geil dom sletje die jou nog niet doorheeft bedoel je?
Meestal zijn vrouwen er rond hun 40ste achter dat de meeste mannen verzorgd willen worden als een baby door hun vrouwtjes en nee dat willen de meeste vrouwen niet meer.
Dus wie dumpt er nu wie?
Ik hoef dus echt nooit te janken om films, behalve als het herkenbaar isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:25 schreef Lamon het volgende:
Ik moet vaak janken om films, om vrouwen gerust te stellen.
The Wrestler, Marley and Me, en Love Actually (voor de vierde keer) waren mijn laatste schaammomenten..
Ook mannen kunnen soms watjes zijn, al zijn we wel cooler, dat moge duidelijk zijn..
Grappigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus je neukt alleen je moeder!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoef dus echt nooit te janken om films, behalve als het herkenbaar is
En misschien worden zij wel chaggie omdat zij zoveel moeten doen en de man geen tengel uitsteekt misschien?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gek dat de meeste mannen doorkrijgen rond hun 40ste dat hun vrouwen helemaal geen prinsesjes zijn, maar wel zo behandeld willen worden, terwijl ze met de dag sacherijniger worden. En nee dat willen de meeste mannen niet.Dus wie dumpt er nu wie?
Mensen die hun moeder neuken zijn niet grappig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Grappig
Nog zo iets wat vrouwen niet hebben, humor.
De eindconclusie klopt, de beredenering echter niet. Vrouwen hun eierstokken gaan klapperen zodra ze kinderen zien. Mannen echter hebben niet direct behoefte aan kinderen. Mannen zouden het dus uit liefde doen voor het kind en de moeder om te gaan baren. En ach.. dan is die pijn alleen maar bijzaak. Vrouwen zoeken gewoon een nieuwe hobby, dat is puur egoisme.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Als mannen de kinderen moesten baren was overbevolking in één keer opgelost...
hou toch op joh
Ik heb het dan weer heel erg bij muziekquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ow... dat heb ik dan weer wel![]()
kan mij dat nou schelen
Cliche hoor!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Grappig
Nog zo iets wat vrouwen niet hebben, humor.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En misschien worden zij wel chaggie omdat zij zoveel moeten doen en de man geen tengel uitsteekt misschien?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:29 schreef Heathen. het volgende:
[..]
De eindconclusie klopt, de beredenering echter niet. Vrouwen hun eierstokken gaan klapperen zodra ze kinderen zien. Mannen echter hebben niet direct behoefte aan kinderen. Mannen zouden het dus uit liefde doen voor het kind en de moeder om te gaan baren. En ach.. dan is die pijn alleen maar bijzaak. Vrouwen zoeken gewoon een nieuwe hobby, dat is puur egoisme.
Hoor dat dan! WIJ MANNEN onder welke steen kom jij vandaan zeg?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
_!!
Dan sta je wat vroeger op, als huisvrouw mag je best voor 11 uur je bed uitkomen.Wij mannen werken ook gewoon 40 uur per week.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het dan weer heel erg bij muziek
Oh, je laat de schoonmaker het werk doen tegenwoordig?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoor dat dan! WIJ MANNEN onder welke steen kom jij vandaan zeg?
Het is anno 2009!
Wake up man...huisvrouwen zijn zo middeleeuws
Mooi om te zien zo'n vrouwelijke reactie. Ergens mee schermen en er zwaarmoedig over gaan doen terwijl ze eigenlijk het nog nooit heeft ervaren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik heb geen kinderen dus ik zou het niet weten,
deze vraag zou je aan je moeder moeten stellen dan.
Noem eens een grappige vrouw dan?!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Cliche hoor!
nou nou 1-0 voor jou...aahaha
Ik wel maar er zijn er genoeg die dat niet kunnen betalen, jij bv.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oh, je laat de schoonmaker het werk doen tegenwoordig?
Juh moedur?¿¿¿quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Noem eens een grappige vrouw dan?!
Als jij niet moet huilen bij Marley and me, wil ik je nooit meer spreken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoef dus echt nooit te janken om films, behalve als het herkenbaar is
Dude! Je vergeet Bruce Almighty!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:25 schreef Lamon het volgende:
Ik moet vaak janken om films, om vrouwen gerust te stellen.
The Wrestler, Marley and Me, en Love Actually (voor de vierde keer) waren mijn laatste schaammomenten..
Ook mannen kunnen soms watjes zijn, al zijn we wel cooler, dat moge duidelijk zijn..
Wil je me nog wel spreken als ik zeg dat ik die film nog nooit heb gezien ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als jij niet moet huilen bij Marley and me, wil ik je nooit meer spreken.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:33 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Mooi om te zien zo'n vrouwelijke reactie. Ergens mee schermen en er zwaarmoedig over gaan doen terwijl ze eigenlijk het nog nooit heeft ervaren.
Ik krijg dan altijd kippenvelquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het dan weer heel erg bij muziek
Je wil gewoon d'r eierstokken hebben, slijmbal.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:37 schreef TheZapster het volgende:
Dag FANN![]()
Ik hou nog steeds van je hoor
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
wat lul je nou man....... met je zwaarmoedig....
Jij zei dat iedere vrouw zo snel mogelijk kinderen wil, ik heb ze niet en ik wil ze niet,
en ik ben écht niet de enige hoor, er zijn ook mannen die zo snel mogelijk een huis vol
kinderen willen hebben.
maar gaan jullie nog effe door hier, zet ik mijn eierstokken in het sop vanavond![]()
doei
Je bent gewoon jaloers dat ik die van jou niet wil.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je wil gewoon d'r eierstokken hebben, slijmbal.
Nee volgens mij niet, maar ik word wel een beetje emotioneel en verliefd op de artiest danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw, maar je moet er nooit van huilen ?
voor jou danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:37 schreef TheZapster het volgende:
Dag FANN![]()
Ik hou nog steeds van je hoor
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik die van jou niet wil.
Dan word je wel erg vaak verliefd ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:40 schreef Teezie het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, maar ik word wel een beetje emotioneel en verliefd op de artiest dan
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je me nog wel spreken als ik zeg dat ik die film nog nooit heb gezien ?
Ik zal braaf je bek volschijten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Vrouwen blijven echter onderdanig.
Jammer.Gerard zorgt er wel weer voor dat alle liefde weg is.Dat sacherijnige wijf verpest altijd mijn humeur.quote:
Totdat je je omdraait.Altijd kijken of er geen keukengerei in de buurt ligt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Vrouwen blijven echter onderdanig.
Moet ik dat nu als compliment zien ? Ik ga hem zo downloadenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarom niet?
Die film is op je lijf geschreven, ga hem downloaden of huren.
Als ze goeie muziek maken welquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan word je wel erg vaak verliefd ?
Orale sex als ze hun gebit uit doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:44 schreef Heathen. het volgende:
Er is vast ook wel iets positiefs wat vrouwen doen..
zoals de was ophangen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zal braaf je bek volschijten.
En een mes in je schouder voelt fijn!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Totdat je je omdraait.Altijd kijken of er geen keukengerei in de buurt ligt.
Wat vind je positief aan ouwe vrouwen beffen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Orale sex als ze hun gebit uit doen.
Nooit een levensverzekering nemen als je getrouwd bent.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[
En een mes in je schouder voelt fijn!
En waarom moeten ze daarvoor hun gebit uitdoen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:49 schreef Teezie het volgende:
[..]
Wat vind je positief aan ouwe vrouwen beffen?
Wie heeft het over oude vrouwen beffenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:49 schreef Teezie het volgende:
[..]
Maar... ach laat ook maarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wie heeft het over oude vrouwen beffen![]()
Die kunnen je niet bijten als ze weer eens boos op je zijn.
Bah!!quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:07 schreef Lamon het volgende:
Hihi, en daar gaat alle mannelijkheid..
Stelletje slijmballen.
Ik schaam me voor mijn eigen geslacht.
Maar het is dan ook echt zo'n mooi nummerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bah!!
Dat is meteen 1 van mijn favoriete nummers allertijden.Daar gaat mijn reputatie van harde, ongevoelige klootzak
Ik vind het maar een kut lied, 'leven van de straat' JE HEBT TOCH EEN HUISquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar het is dan ook echt zo'n mooi nummer
Inderdaad, al die metroseksuelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:07 schreef Lamon het volgende:
Hihi, en daar gaat alle mannelijkheid..
Stelletje slijmballen.
Ik schaam me voor mijn eigen geslacht.
Ik bedoelde dit nummer gekquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:22 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kut lied, 'leven van de straat' JE HEBT TOCH EEN HUIS
Weet ik , maar was zo dood hierquote:
Ja?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou nog zeggen "DE MICROFOON IS OP ZN KOP!"
De overvloedige liefdeshoning?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:49 schreef Teezie het volgende:
[..]
Niemand kan dat... Als dat bestond was er geen oorlog meer in de wereld.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:17 schreef Some-Lady het volgende:
lol, the zappster kan geen leuke vriendin krijgen, daarom zeikt ie zo op vrouwen
hahaha vind je het gek dat ze veel janken met zo'n chaggerijn als jij
Het zal ook eens niet een vrouw zijn die als eerste met een persoonlijke aanval komtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:17 schreef Some-Lady het volgende:
lol, the zappster kan geen leuke vriendin krijgen, daarom zeikt ie zo op vrouwen
hahaha vind je het gek dat ze veel janken met zo'n chaggerijn als jij
Ach ja, zo zijn ze hè.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet een vrouw zijn die als eerste met een persoonlijke aanval komt
Ja hallo wacht ff, ik heb daar niks mee te maken.quote:
Ja, dat kun je wel stellen ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:17 schreef Crack_ het volgende:
Jullie mannen doen allemaal alsof wij heel erg zijn, maar toch willen jullie bijna allemaal later een lief vrouwtje op de bank voor de rest van jullie leven
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:17 schreef Crack_ het volgende:
Jullie mannen doen allemaal alsof wij heel erg zijn, maar toch willen jullie bijna allemaal later een lief vrouwtje op de bank voor de rest van jullie leven
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef Chai het volgende:
Ik heb vroeger toen ik klein was zeker wel af en toe gehuild om mijn zin te krijgen.
Spijtig genoeg eindigt men nooit zo en zijn het verlepte pittige kapsels wat daar op de bank gedrapeert wordt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:17 schreef Crack_ het volgende:
Bovendien ga ik er ook voor zorgen dat ik de TV op belangrijkste momenten inpalm.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:31 schreef Nachtraaf het volgende:
Beter een huilende chick dan zo eentje die heel stil begint te koken. Die wil je vermijden.
quote:
beter een persoonlijke aanval op wat domme uitspraken van iemand, dan ongeveer 3 miljard aardbewoners over 1 kam scheren tochquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet een vrouw zijn die als eerste met een persoonlijke aanval komt
zeker niet alle vrouwen zijn daar goed in, zeker niet in de variatie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:22 schreef damsco het volgende:
[..]
Jawel, maar jij vraagt waar vrouwen goed in zijn. Nou ik noem een voorbeeld op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |