Ach ja, zo zijn ze hè.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet een vrouw zijn die als eerste met een persoonlijke aanval komt
Ja hallo wacht ff, ik heb daar niks mee te maken.quote:
Ja, dat kun je wel stellen ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:17 schreef Crack_ het volgende:
Jullie mannen doen allemaal alsof wij heel erg zijn, maar toch willen jullie bijna allemaal later een lief vrouwtje op de bank voor de rest van jullie leven
Jawel, maar jij vraagt waar vrouwen goed in zijn. Nou ik noem een voorbeeld op.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:17 schreef Crack_ het volgende:
Jullie mannen doen allemaal alsof wij heel erg zijn, maar toch willen jullie bijna allemaal later een lief vrouwtje op de bank voor de rest van jullie leven
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef Chai het volgende:
Ik heb vroeger toen ik klein was zeker wel af en toe gehuild om mijn zin te krijgen.
Spijtig genoeg eindigt men nooit zo en zijn het verlepte pittige kapsels wat daar op de bank gedrapeert wordt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:17 schreef Crack_ het volgende:
Bovendien ga ik er ook voor zorgen dat ik de TV op belangrijkste momenten inpalm.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:31 schreef Nachtraaf het volgende:
Beter een huilende chick dan zo eentje die heel stil begint te koken. Die wil je vermijden.
quote:
beter een persoonlijke aanval op wat domme uitspraken van iemand, dan ongeveer 3 miljard aardbewoners over 1 kam scheren tochquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet een vrouw zijn die als eerste met een persoonlijke aanval komt
zeker niet alle vrouwen zijn daar goed in, zeker niet in de variatie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:22 schreef damsco het volgende:
[..]
Jawel, maar jij vraagt waar vrouwen goed in zijn. Nou ik noem een voorbeeld op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |