quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:33 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Mooi om te zien zo'n vrouwelijke reactie. Ergens mee schermen en er zwaarmoedig over gaan doen terwijl ze eigenlijk het nog nooit heeft ervaren.
Ik krijg dan altijd kippenvelquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het dan weer heel erg bij muziek
Je wil gewoon d'r eierstokken hebben, slijmbal.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:37 schreef TheZapster het volgende:
Dag FANN![]()
Ik hou nog steeds van je hoor
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
wat lul je nou man....... met je zwaarmoedig....
Jij zei dat iedere vrouw zo snel mogelijk kinderen wil, ik heb ze niet en ik wil ze niet,
en ik ben écht niet de enige hoor, er zijn ook mannen die zo snel mogelijk een huis vol
kinderen willen hebben.
maar gaan jullie nog effe door hier, zet ik mijn eierstokken in het sop vanavond![]()
doei
Je bent gewoon jaloers dat ik die van jou niet wil.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je wil gewoon d'r eierstokken hebben, slijmbal.
Nee volgens mij niet, maar ik word wel een beetje emotioneel en verliefd op de artiest danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw, maar je moet er nooit van huilen ?
voor jou danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:37 schreef TheZapster het volgende:
Dag FANN![]()
Ik hou nog steeds van je hoor
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik die van jou niet wil.
Dan word je wel erg vaak verliefd ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:40 schreef Teezie het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, maar ik word wel een beetje emotioneel en verliefd op de artiest dan
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je me nog wel spreken als ik zeg dat ik die film nog nooit heb gezien ?
Ik zal braaf je bek volschijten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Vrouwen blijven echter onderdanig.
Jammer.Gerard zorgt er wel weer voor dat alle liefde weg is.Dat sacherijnige wijf verpest altijd mijn humeur.quote:
Totdat je je omdraait.Altijd kijken of er geen keukengerei in de buurt ligt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Vrouwen blijven echter onderdanig.
Moet ik dat nu als compliment zien ? Ik ga hem zo downloadenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarom niet?
Die film is op je lijf geschreven, ga hem downloaden of huren.
Als ze goeie muziek maken welquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan word je wel erg vaak verliefd ?
Orale sex als ze hun gebit uit doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:44 schreef Heathen. het volgende:
Er is vast ook wel iets positiefs wat vrouwen doen..
zoals de was ophangen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zal braaf je bek volschijten.
En een mes in je schouder voelt fijn!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Totdat je je omdraait.Altijd kijken of er geen keukengerei in de buurt ligt.
Wat vind je positief aan ouwe vrouwen beffen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Orale sex als ze hun gebit uit doen.
Nooit een levensverzekering nemen als je getrouwd bent.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[
En een mes in je schouder voelt fijn!
En waarom moeten ze daarvoor hun gebit uitdoen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:49 schreef Teezie het volgende:
[..]
Wat vind je positief aan ouwe vrouwen beffen?
Wie heeft het over oude vrouwen beffenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:49 schreef Teezie het volgende:
[..]
Maar... ach laat ook maarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wie heeft het over oude vrouwen beffen![]()
Die kunnen je niet bijten als ze weer eens boos op je zijn.
Bah!!quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:07 schreef Lamon het volgende:
Hihi, en daar gaat alle mannelijkheid..
Stelletje slijmballen.
Ik schaam me voor mijn eigen geslacht.
Maar het is dan ook echt zo'n mooi nummerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bah!!
Dat is meteen 1 van mijn favoriete nummers allertijden.Daar gaat mijn reputatie van harde, ongevoelige klootzak
Ik vind het maar een kut lied, 'leven van de straat' JE HEBT TOCH EEN HUISquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar het is dan ook echt zo'n mooi nummer
Inderdaad, al die metroseksuelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:07 schreef Lamon het volgende:
Hihi, en daar gaat alle mannelijkheid..
Stelletje slijmballen.
Ik schaam me voor mijn eigen geslacht.
Ik bedoelde dit nummer gekquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:22 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kut lied, 'leven van de straat' JE HEBT TOCH EEN HUIS
Weet ik , maar was zo dood hierquote:
Ja?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou nog zeggen "DE MICROFOON IS OP ZN KOP!"
De overvloedige liefdeshoning?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:49 schreef Teezie het volgende:
[..]
Niemand kan dat... Als dat bestond was er geen oorlog meer in de wereld.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:17 schreef Some-Lady het volgende:
lol, the zappster kan geen leuke vriendin krijgen, daarom zeikt ie zo op vrouwen
hahaha vind je het gek dat ze veel janken met zo'n chaggerijn als jij
Het zal ook eens niet een vrouw zijn die als eerste met een persoonlijke aanval komtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:17 schreef Some-Lady het volgende:
lol, the zappster kan geen leuke vriendin krijgen, daarom zeikt ie zo op vrouwen
hahaha vind je het gek dat ze veel janken met zo'n chaggerijn als jij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |