En waarom moeten ze daarvoor hun gebit uitdoen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:49 schreef Teezie het volgende:
[..]
Wat vind je positief aan ouwe vrouwen beffen?
Wie heeft het over oude vrouwen beffenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:49 schreef Teezie het volgende:
[..]
Maar... ach laat ook maarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wie heeft het over oude vrouwen beffen![]()
Die kunnen je niet bijten als ze weer eens boos op je zijn.
Bah!!quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:07 schreef Lamon het volgende:
Hihi, en daar gaat alle mannelijkheid..
Stelletje slijmballen.
Ik schaam me voor mijn eigen geslacht.
Maar het is dan ook echt zo'n mooi nummerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bah!!
Dat is meteen 1 van mijn favoriete nummers allertijden.Daar gaat mijn reputatie van harde, ongevoelige klootzak
Ik vind het maar een kut lied, 'leven van de straat' JE HEBT TOCH EEN HUISquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar het is dan ook echt zo'n mooi nummer
Inderdaad, al die metroseksuelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:07 schreef Lamon het volgende:
Hihi, en daar gaat alle mannelijkheid..
Stelletje slijmballen.
Ik schaam me voor mijn eigen geslacht.
Ik bedoelde dit nummer gekquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:22 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kut lied, 'leven van de straat' JE HEBT TOCH EEN HUIS
Weet ik , maar was zo dood hierquote:
Ja?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou nog zeggen "DE MICROFOON IS OP ZN KOP!"
De overvloedige liefdeshoning?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:49 schreef Teezie het volgende:
[..]
Niemand kan dat... Als dat bestond was er geen oorlog meer in de wereld.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:17 schreef Some-Lady het volgende:
lol, the zappster kan geen leuke vriendin krijgen, daarom zeikt ie zo op vrouwen
hahaha vind je het gek dat ze veel janken met zo'n chaggerijn als jij
Het zal ook eens niet een vrouw zijn die als eerste met een persoonlijke aanval komtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:17 schreef Some-Lady het volgende:
lol, the zappster kan geen leuke vriendin krijgen, daarom zeikt ie zo op vrouwen
hahaha vind je het gek dat ze veel janken met zo'n chaggerijn als jij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |