Dat laatste is duidelijk, waarom zou je tevreden zijn met een blauwe BMW X5.quote:Een vrouw huilt tot de leeftijd van 78 jaar gemiddeld genomen zo’n 16 maanden van haar leven. Omgerekend is dat 12.000 uur. De redenen achter de tranen veranderen wel naarmate zij ouder wordt.
Dat blijkt uit onderzoek van thebabywebsite waarover de Britse krant The Telegraph bericht.
Als baby huilt een vrouw zo’n 3 uur per dag, om een nieuwe luier, vanwege honger of uit pure verveling. Dat wordt een uur minder tussen het eerste en het derde jaar. Meisjes zouden op die leeftijd vooral wenen uit pijn, vermoeidheid of omdat ze hun zin niet krijgen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:05 schreef L.no het volgende:
Meisjes tussen 1 en 3 zouden niet echt tevreden zijn met een BMW.
Die 12.000 uur halen ze niet in die eerst drie jaar, daar moeten ze later nog heel wat tranen voor laten rollenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:05 schreef L.no het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:06 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Die 12.000 uur halen ze niet in die eerst drie jaar, daar moeten ze later nog heel wat tranen voor laten rollen
Behalve die dozen uit 'echte gooise meisjes'quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:05 schreef L.no het volgende:
Die uitspraak he, die is best wel triest.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:08 schreef Office-sir het volgende:
Ach weetje, vrouwen heb ik jaren geleden al afgezworen, k heb nog nooit een computer zien huilen.
Best welquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die uitspraak he, die is best wel triest.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:08 schreef Office-sir het volgende:
Ach weetje, vrouwen heb ik jaren geleden al afgezworen, k heb nog nooit een computer zien huilen.
ST.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:58 schreef zagevent het volgende:
Dat is simpel. Vrouwen gebruiken huilen als chantagemiddel en wij, domme mannen trappen daar steeds in.
Ja, jij dus ook. Bereid je maar voor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:46 schreef Crack_ het volgende:
Vrouwen huilen in hun leven gemiddeld 16 maanden, ZESTIEN MAANDEN!
Ik ben een jankerd, dat wist ik al hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:49 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ja, jij dus ook. Bereid je maar voor.
...de watjes he, echte vrouwen zoals jij slaan zich er gewoon stoer doerheen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:46 schreef Crack_ het volgende:
Vrouwen huilen in hun leven gemiddeld 16 maanden, ZESTIEN MAANDEN!
Ik niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben een jankerd, dat wist ik al hoor
Maar ik zeg net dat ik een jankerd ben!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
...de watjes he, echte vrouwen zoals jij slaan zich er gewoon stoer doerheen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:51 schreef Heathen. het volgende:
Slaan, dan hebben ze een reden om te huilen.
Een man die huilt is dan ook een krachtiger statement dan een vrouw. Als ik een vriend van mij zie huilen doet dat veel meer dan een vriendin.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:41 schreef Lamon het volgende:
Oeh, ik heb in mijn leven 4 vrouwen door mijn doen aan het huilen gekregen, voor zover ik weet.
Mijn moeder honderden keren, waar ik niet trots op ben, 1 meisje 2 keer waar ik wel trots op ben, een vrouw 2 keer , maar ik begreep niet zo goed waarom, en een vrouw 2 keer, waar ik erg veel spijt van heb...
Voor zover ik erbij was dan...
Vrouwen huilen te makkelijk, ik geloof ze niet echt meer, als ze het doen.
Het is gewoon een emotioneel chantagemiddel om te doen alsof jij fout zit.
Ja hoor op commando huilen dat kan ik dus echt nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:58 schreef zagevent het volgende:
Dat is simpel. Vrouwen gebruiken huilen als chantagemiddel en wij, domme mannen trappen daar steeds in.
Maar de meeste vrouwen wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja hoor op commando huilen dat kan ik dus echt niet
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:53 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Een man die huilt is dan ook een krachtiger statement dan een vrouw. Als ik een vriend van mij zie huilen doet dat veel meer dan een vriendin.
Zit je al aan die 16 maanden dan? Anders kun je het toch nog veranderen? Het is nog niet te laat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik zeg net dat ik een jankerd ben!
quote:Waar is het mis gegaan bij vrouwen?
Ik wel.. veel acteurs kunnen dat ook btw.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja hoor op commando huilen dat kan ik dus echt niet
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:00 schreef TheZapster het volgende:Eg nie, niet alle vrouwen die ouder worden takelen af en hebben kort haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de geboorte,dat is duidelijk.Waar ik me echter het meeste aan irriteer is ,vrouwen die op een leeftijd komen en een lekker vlot, pittig kapsel nemen. Waarom?!!!! Jullie vrouwen takelen al af na 30, waar wij mannen alleen maar aantrekkelijker worden, en dan nemen jullie ook nog een vlot pittig kapsel om de aftakeling nog te versnellen?????
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Bel GTST eens!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wel.. veel acteurs kunnen dat ook btw.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Eg nie, niet alle vrouwen die ouder worden takelen af en hebben kort haar
Je vergeet de jaren van sacherijnig zijn en mannen vuil aankijken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:06 schreef FANN het volgende:
Als vrouwen ''maar'' 16 maanden van hun leven huilen, lachen ze zich voor de rest
van de tijd dus kapot![]()
Da's veel interessanter
Maar het komt wel vaker voor, terwijl wij zoveel knapper worden met de tijd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Eg nie, niet alle vrouwen die ouder worden takelen af en hebben kort haar
Ik neem aan van niet!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zit je al aan die 16 maanden dan? Anders kun je het toch nog veranderen? Het is nog niet te laat.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je vergeet de jaren van sacherijnig zijn en mannen vuil aankijken.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar het komt wel vaker voor, terwijl wij zoveel knapper worden met de tijd.
Maar wij mogen dan weer niet bevallen, da's wel jamme....o nee, da's weer een voordeel.
Shit, wij zijn echt de winnaars.
En vandaar dat wij jullie verlaten als jullie 40 zijn.Wij kunnen nog makkelijk een geil jong sletje van 25 krijgen als we 40 zijn.Als jullie 40 zijn is het afgelopenquote:
Ik hoop ook van niet, anders zou je bijna een maand per jaar huilend doorgebracht hebben, en dat zou onverdiend zijn..quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En vandaar dat wij jullie verlaten als jij 40 zijn.Wij kunnen nog makkelijk een geil jong sletje van 25 krijgen als we 40 zijn.Als jullie 40 zijn is het afgelopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |