Nee, dat gebeurd. Vrouwen zijn nu eenmaal kleinzerig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Omdat ze hun zin niet krijgen, wat een onzin.
Hangt er vanaf wat je zoekt.Een sacherijnige vrouw met hangtieten en een vlot, pittig kapsel of een lekker strak jong ding met golvend lang haar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
een geil jong sletje .....
hmmmmmmm jah daar schiet je iets mee op
Fijn dat je me zo goed kent.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurd. Vrouwen zijn nu eenmaal kleinzerig.
Nou ik huil alleen als ik heeel verdrietig ben, of als ik hééél héééééél blij ben! En je zou kunnen zeggen omdat ik dan mn zin niet krijg, want ik zou het allemaal wel anders willenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Als mannen de kinderen moesten baren was overbevolking in één keer opgelost...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef Heathen. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je zoekt.Een sacherijnige vrouw met hangtieten en een vlot, pittig kapsel of een lekker strak jong ding met golvend lang haar.
Maak je maar niet ongerust, ik denk dat niet dat ik een maand per jaar huilquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik hoop ook van niet, anders zou je bijna een maand per jaar huilend doorgebracht hebben, en dat zou onverdiend zijn..
Nou poeh poeh, jullie baren een paar kinderen.De rest van jullie leven zorgen jullie er wel voor dat je niets doet en de mannen laat werken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Als mannen de kinderen moesten baren was overbevolking in één keer opgelost...
hou toch op joh
Dit kuttopic is wel om te janken ja.quote:
maar je kunt om heul andere dingen verdrietig zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou ik huil alleen als ik heeel verdrietig ben, of als ik hééél héééééél blij ben! En je zou kunnen zeggen omdat ik dan mn zin niet krijg, want ik zou het allemaal wel anders willen
jah........ ik ga nu in een hoekje een potje janken om dit vreselijke topicquote:
huh?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
maar je kunt om heul andere dingen verdrietig zijn
nou eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nou poeh poeh, jullie baren een paar kinderen.De rest van jullie leven zorgen jullie er wel voor dat je niets doet en de mannen laat werken.
Strak, jong en een pittig kapsel doet het niet voor me.Hangtieten en lang golvend haar doet het ook niet voor me, dus wat zit er tusseninquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
er zit ook nog ''iets'' tussenin skattie.....
Jij bent meteen maar gegaan voor het weinig doen maar ook geen kinderen baren?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
nou eerlijk gezegd...heb ik mijn beurt ook maar voorbij laten gaan
![]()
ipv verdrietig zijn omdat je je zin niet krijgt!quote:
welneeeeeeeee dit is zo'n soort topicquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit kuttopic is wel om te janken ja.
je moederquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Strak, jong en een pittig kapsel doet het niet voor me.Hangtieten en lang golvend haar doet het ook niet voor me, dus wat zit er tussenin
Een geil dom sletje die jou nog niet doorheeft bedoel je?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En vandaar dat wij jullie verlaten als jullie 40 zijn.Wij kunnen nog makkelijk een geil jong sletje van 25 krijgen als we 40 zijn.Als jullie 40 zijn is het afgelopen
Dus je neukt alleen je moeder!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is de enige goede vrouw op deze wereld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |