Ja dat stond ook al op m'n lijstje... ;-)quote:
Dat ben ik ooit vergeten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:49 schreef ruud.nl het volgende:
Je kaartje.
Laat het kopen dus vooral maar zitten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:36 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
vuilniszakken krijg je ook bij de ingang,maar voor in de rij is t wel makkelijk(als je vroeg komt)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef Irien het volgende:
een paar vuilniszakken: om troep in te doen, om als het regent eventueel spullen in te beschermen, om op te zitten, etc...
Ik doe gewoon het hele weekend met mijn broek. Als ie smerig is: so be it. Extra broek neemt echt te veel ruimte in. Als ie ondraagbaar is heb ik altijd nog een jurkjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:58 schreef kesselman het volgende:
De 1e keer dat je naar een festival gaat neem je altijd te veel mee.
teveel kleding,teveel drank en eten.(zeker op lowlands hoef je zelf eigenlijk niet veel voedsel mee te nemen.
Zeker water,niet zelf meenemen,je kunt in de caming winkel pakken barleduc kopen.
2 liter water weegt ook 2 kilo he![]()
verder gebruik je altijd minder kleding dan je denkt.
ik doe mijn broek meestal 3 dagen aan,alleen schoon shirt,ondergoed en sokken.
Ik nam de 1e en 2e keer veel te veel kleren mee. En in jaar 1 naam ik nog een koeltas met 24 halve liters meequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:58 schreef kesselman het volgende:
teveel kleding,teveel drank en eten.(zeker op lowlands hoef je zelf eigenlijk niet veel voedsel mee te nemen.
Zeker water,niet zelf meenemen,je kunt in de caming winkel pakken barleduc kopen.
Haha, als iemand dat bij mij zou flikkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik iemand zie snuiven, moet ik me altijd inhouden om niet te niezen...
Ja stel je voor, je leven! Je alles! Mijn God! Vermoord hem!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:00 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Haha, als iemand dat bij mij zou flikken
Je bent niet een moraalridder als je illegaal spul afkeurt mafketel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:13 schreef ruud.nl het volgende:
Ach gut, de moraalridder komt hier z'n drugshetze ook maar weer tentoonspreiden.
Dat dus.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:42 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Joh relax! Laat iedereen lekker doen wat 'ie wil! Heb je er last van?
Ik ondervind als burger van Nederland wel degelijk last van drugs gebruik ja. En over het algemeen zijn op Lowlands specifiek de snuivers en slikkers nou niet echt de gezelligste mensen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:42 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Joh relax! Laat iedereen lekker doen wat 'ie wil! Heb je er last van?
Dan zien wij het anders. Ik heb er echt geen last van. Je kunt ook de andere kant op kijken... Maar ja, misschien staan ze daar ook...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ondervind als burger van Nederland wel degelijk last van drugs gebruik ja. En over het algemeen zijn op Lowlands specifiek de snuivers en slikkers nou niet echt de gezelligste mensen.
Het zien is niet het probleem. Als er zo'n knauwende maloot toevallig ergens staat en je geeft hem een klein duwtje omdat het druk is en de moeilijkheden die zo'n figuur dan gaat maken, dat is het probleem.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:53 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Dan zien wij het anders. Ik heb er echt geen last van. Je kunt ook de andere kant op kijken... Maar ja, misschien staan ze daar ook...
Een gemiddelde snuiver/slikker is minder geneigd tot agressie dan iemand die bezopen is. Als je je gaat bemoeien met mijn gebruik door expres te niezen, dan kan je inderdaad wel een reactie verwachten. Stakker.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zien is niet het probleem. Als er zo'n knauwende maloot toevallig ergens staat en je geeft hem een klein duwtje omdat het druk is en de moeilijkheden die zo'n figuur dan gaat maken, dat is het probleem.
Ik ben inderdaad gezelliger met pillen of joints dan met drank en misschien ben jij wel degene die dan boos is omdat je ziet dat het een "drugsgebruiker" is en reageer jij wel zo boos.....zo kun je het ook bekijkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zien is niet het probleem. Als er zo'n knauwende maloot toevallig ergens staat en je geeft hem een klein duwtje omdat het druk is en de moeilijkheden die zo'n figuur dan gaat maken, dat is het probleem.
Nogmaals: relax! Doen wij ook met een pilletje in onze mik!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
leequote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:06 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Een gemiddelde snuiver/slikker is minder geneigd tot agressie dan iemand die bezopen is. Als je je gaat bemoeien met mijn gebruik door expres te niezen, dan kan je inderdaad wel een reactie verwachten. Stakker.
Ik neem standaard ieder jaar teveel mee. Terwijl ik helemaal niet zoveel eten meeneem, en al helemaal niet veel kleding. Het komt gewoon doordat ik maar 2 handen heb, dan is het al snel teveel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:58 schreef kesselman het volgende:
Ja, daar maak ik me dus ook zorgen om! Ik ken mezelf: ik probeer zo m'n hele kast in een tas te schuiven onder het mom 'dat je het anders misschien toch nodig hebt!' Vandaar mijn vraag wat zijn de 'bare necessities'....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik neem standaard ieder jaar teveel mee. Terwijl ik helemaal niet zoveel eten meeneem, en al helemaal niet veel kleding. Het komt gewoon doordat ik maar 2 handen heb, dan is het al snel teveel.
Ja, maar dat heb ik zelfs niet eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:31 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik me dus ook zorgen om! Ik ken mezelf: ik probeer zo m'n hele kast in een tas te schuiven onder het mom 'dat je het anders misschien toch nodig hebt!' Vandaar mijn vraag wat zijn de 'bare necessities'....
Het is jammer dat jij die ervaring hebt!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
lee
zeen
Ik krijg de neiging. Ik doe het niet (zou daar gek zijn, voor je het weet word je aangevallen).
Normaal heb je gelijk en kun je beter een snuiver hebben dan een drinker, maar op Lowlands gaat die vlieger niet op.
Precies! Dan komt ie twee heule lieve, vredelievende, leuke meisjes tegen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:25 schreef veuvje het volgende:
[..]
Het is jammer dat jij die ervaring hebt!
Helemaal door iedereen over 1 kam te scheren!
Misschien komen we mekaar nog wel tegen en dan kan ik je het tegendeel bewijzen!
Make love not warquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:30 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Precies! Dan komt ie twee heule lieve, vredelievende, leuke meisjes tegen!
Zeker wel!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:33 schreef veuvje het volgende:
[..]
Make love not war(hippiegevoel he)
Dat snap ik nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
lee
zeen
Ik krijg de neiging. Ik doe het niet (zou daar gek zijn, voor je het weet word je aangevallen).
Normaal heb je gelijk en kun je beter een snuiver hebben dan een drinker, maar op Lowlands gaat die vlieger niet op.
Ik zat me net te bedenken dat degene die wel drugs doen misschien wel denken dat het heel gezellig is, maar dat het dus eigenlijk tegenvalt als we hem moeten geloven.........NEEEEEEEE dat kan toch niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat snap ik nietWaarom op lowlands niet? Ik zou zeggen juist op lowlands
Al was dat zo, in jouw hoofd is het sowieso altijd gezellig....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:05 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik zat me net te bedenken dat degene die wel drugs doen misschien wel denken dat het heel gezellig is, maar dat het dus eigenlijk tegenvalt als we hem moeten geloven.........NEEEEEEEE dat kan toch niet?
Mensen die drugs doen maken het hoe dan ook gezellig, en als dat niet lukt hebben ze het toch gezelligquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:05 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik zat me net te bedenken dat degene die wel drugs doen misschien wel denken dat het heel gezellig is, maar dat het dus eigenlijk tegenvalt als we hem moeten geloven.........NEEEEEEEE dat kan toch niet?
Tsjee, willen jullie nu al knuffelen? Het moet nog beginnen! Of zitten jullie er nu ook al op...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:33 schreef veuvje het volgende:
[..]
Make love not war(hippiegevoel he)
Aha, dus volgens jou zijn de zuipers relaxter dan elders, maar de drugsgebruikers relatief a-relaxter? Dat durf ik zo maar eens even te betwijfelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:37 schreef stbabylon het volgende:
Op lowlands iemand per ongeluk een biertje uit de handen duwen leidt voornamelijk tot nieuwe vriendschappen. Vandaar.
De gem. slikker/snuiver is om te beginnen al een vervelender figuur. Gemiddeld dan hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:47 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Aha, dus volgens jou zijn de zuipers relaxter dan elders, maar de drugsgebruikers relatief a-relaxter? Dat durf ik zo maar eens even te betwijfelen.
GAST hoeveel mensen ken jij die drugs gebruiken? Ik weet zeker dat jij er geen 1 kent. Echt alle speedsnuivende gabbers die ik ken zijn supertoffe gozers.. die dronken figuren zijn juist vervelendquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De gem. slikker/snuiver is om te beginnen al een vervelender figuur. Gemiddeld dan he
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
GAST hoeveel mensen ken jij die drugs gebruiken? Ik weet zeker dat jij er geen 1 kent. Echt alle speedsnuivende gabbers die ik ken zijn supertoffe gozers.. die dronken figuren zijn juist vervelend
Tja als JIJ moet gaan bepalen wie er vervelend is...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De gem. slikker/snuiver is om te beginnen al een vervelender figuur. Gemiddeld dan he
Dan zit je in de verkeerde kringen ben ik bangquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]![]()
Helaas, ken er maar al te veel.
Jep het is hier prachtig man!! In me hoofd ben ik er alquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:49 schreef Northside het volgende:
[..]
Tsjee, willen jullie nu al knuffelen? Het moet nog beginnen! Of zitten jullie er nu ook al op...
Dat heb je wel eens he, dat de muziek harder is als je vooraan gaat staan...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:22 schreef Irien het volgende:
Sinds een jaar of twee neem ik ook oordoppen mee naar Lowlands. De disco versie, waabij alleen de schelle en diepe tonen worden gedempt. Anders vind ik het vaak onprettig hard staan, zeker als je voorraan bij het podium wil
stop maar met al je drugsstoerdoengedoequote:
14quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:23 schreef maarten66 het volgende:
[..]
stop maar met al je drugsstoerdoengedoevolgens mij ben je een jongetje van 14 waarvan dit de hyves is http://juliannnnnn.hyves.nl/ , of heb ik ongelijk
we zijn hier getuige van een prachtige complottheoriequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:30 schreef WalterSobchak het volgende:
Hoewel 5 HAVO en woonplaats Amsterdam dan weer niet kloppen. Maar die 6xn in zn hyvesprofiel, en z'n avatar zijn wel erg verdacht, plus de voorkeur voor hardcore...
dihydro-oxide. Levensgevaarlijk spul. Wordt gebruikt in de productie van ABC wapens, grote hoeveelheden zijn giftig. Langdurige blootstelling is dodelijk, etc. etc. etc.quote:
Dat kun je daar in overvloed kopen, dat MOET je niet bij je hebben!..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:49 schreef Apfelsaft het volgende:
Is bier al gezegd?
Voor het ontbijt jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat kun je daar in overvloed kopen, dat MOET je niet bij je hebben!..
Oh..wacht..JAWEL!!!..Een paar blikkies voor in de fuik is wel fijn inderdaad..
![]()
inderdaad gek je hebt me zo hard door hequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:23 schreef maarten66 het volgende:
[..]
stop maar met al je drugsstoerdoengedoevolgens mij ben je een jongetje van 14 waarvan dit de hyves is http://juliannnnnn.hyves.nl/ , of heb ik ongelijk
Er is inderdaad maar 1 julian in Nederland die hardcore luistert. En hoezo is die 6xn verdacht, waar heb ik dat staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:30 schreef WalterSobchak het volgende:
Hoewel 5 HAVO en woonplaats Amsterdam dan weer niet kloppen. Maar die 6xn in zn hyvesprofiel, en z'n avatar zijn wel erg verdacht, plus de voorkeur voor hardcore...
Dat is wel ideaal ja, en erg slim van ze!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:50 schreef Coiler het volgende:
Zo, ik heb een heuse drugsrel ont(molecuul)ketend!
Over dat bier gesproken! Ik zag op tv dat er zo'n Grolsch koelservice staat, waar je een lauw blikje voor een koude kunt ruilen. Dus als je nou gewoon een zooitje Grolsch blikjes meeneemt, kun je die steeds voor een lekkere koude ruilen. Hoef je het ook niet in een koelbox te bewaren. En als je voorraad groot genoeg is, kan je tot de laatste dag koud bier drinken op de camping!
ze accepteren elk A-merkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:50 schreef Coiler het volgende:
Zo, ik heb een heuse drugsrel ont(molecuul)ketend!
Over dat bier gesproken! Ik zag op tv dat er zo'n Grolsch koelservice staat, waar je een lauw blikje voor een koude kunt ruilen. Dus als je nou gewoon een zooitje Grolsch blikjes meeneemt, kun je die steeds voor een lekkere koude ruilen. Hoef je het ook niet in een koelbox te bewaren. En als je voorraad groot genoeg is, kan je tot de laatste dag koud bier drinken op de camping!
Voor zover ik weet wel. Heb het nog niet in de praktijk meegemaakt, aangezien je op de Cross alleen maar Grolsch kon hebben.quote:
Ik neem dat je ook dan alleen maar Grolsch terug kan krijgen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Heb het nog niet in de praktijk meegemaakt, aangezien je op de Cross alleen maar Grolsch kon hebben.
Ja, je krijgt altijd Grolsch terug.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:06 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik neem dat je ook dan alleen maar Grolsch terug kan krijgen?
Zelfde hier. Maarja. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, je krijgt altijd Grolsch terug.
Meerdere bronnen gevonden, maar niet van Grolsch zelf.
alleen als je student bent ofzo. de rest koopt da spul daar wel . (en drugsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:11 schreef Gewoonik het volgende:
Edit verkeerde topic.
Wat moet je mee hebben:
Wiet, Hasj, sterke drank en evt nog sterker spul als je dat nodig vindt.
sterke drank kun je niet kopen op lowlands (ja, baco en mochito, zwaar verdund en knetterduur)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
alleen als je student bent ofzo. de rest koopt da spul daar wel . (en drugs![]()
Kloptquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:05 schreef maccerr het volgende:
Je kan toch ook blikjes Grolsch in de supermarkt op Lowlands kopen?
Of had me dat vorig jaar alleen ingebeeld?
Ten eerste dat ben ik maar dat maakt niet echt uit. Ten tweede ze hebben geen beerenburg dus dat is een must. harddrugs kom ik ook niet aan maar evt een jointje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
alleen als je student bent ofzo. de rest koopt da spul daar wel . (en drugs![]()
Ik kan me niet meer precies herinneren hoe duur, maar het was iig flink veel duurder dan een supermarkt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:21 schreef julian6 het volgende:
[..]
Is het daar net zo duur als in een AH to go? of gewoon als een normale supermarkt?
Nee. Volgens mij was het 5 of 6 muntjes voor een 8-pack. In 2007 was het iig 5 muntjes en ik dacht afgelopen jaar nog een muntje duurder.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:21 schreef julian6 het volgende:
[..]
Is het daar net zo duur als in een AH to go? of gewoon als een normale supermarkt?
6 voor een 8pack was het inderdaad volgens mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:31 schreef Coiler het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij was het 5 of 6 muntjes voor een 8-pack. In 2007 was het iig 5 muntjes en ik dacht afgelopen jaar nog een muntje duurder.
Dus reken maar uit
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:16 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ten eerste dat ben ik maar dat maakt niet echt uit. Ten tweede ze hebben geen beerenburg dus dat is een must. harddrugs kom ik ook niet aan maar evt een jointje.
Hij noemt net de dingen die je niet op Lowlands kan kopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Vrienden kun je op Lowlands maken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:06 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een suffe kutdiscussie
Ik zeg: duct tape en vrienden.
quote:
dit jaar, met de nieuwe 8 liter regel, gaan er 3 (misschien 4) cola-flessen beco in de rugzakquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:23 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ductape en een paar meter touw. Het spul zit standaard in mijn rugzak altijd handig.
Ik neem alleen de sterke drank mee en 1 liter fles pre mix. de rest van de frisdrank komt in de avond met de auto.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dit jaar, met de nieuwe 8 liter regel, gaan er 3 (misschien 4) cola-flessen beco in de rugzak
neeeeeee. Gaffa tape !!! Dat laat nie van die smerige plaklaag achter.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:23 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ductape en een paar meter touw. Het spul zit standaard in mijn rugzak altijd handig.
Serieusquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:37 schreef Aisumasen het volgende:
Extra zeiltje om over je tent(je) heen te gooien als het gaat regenen.
Ah, ik zie "tentje" als een kleine tent, niet als een slechte tentquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:43 schreef Aisumasen het volgende:
Ik zeg toch 'tentje'. Als je een tentje hebt die maar één festival-ronde overleefd, dan is het wel een bruikbare tip, ja.
in welke uithoek van een camping zet jij je tent neer dan? In mijn herinnering was het altijd gewoon lichtquote:Op maandag 16 augustus 2009 18:59 schreef wannabeme het volgende:
een lamp om je tent terug te vinden in het donker kan handig zijn
wc papier ( vast al genoemd)
allemaal extra troep die je toch niet nodig hebt, of neem je de hele dag op het terrein zo'n lamp mee zodat je in ieder geval zeker weet dat je je tent terug vind.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:59 schreef wannabeme het volgende:
evt het programma / blokkenschema als dat je boeit
haha of eerst even de lamp uit je tent halen en hem dan gebruiken om je tent te vindenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:22 schreef steeg het volgende:
[..]
allemaal extra troep die je toch niet nodig hebt, of neem je de hele dag op het terrein zo'n lamp mee zodat je in ieder geval zeker weet dat je je tent terug vind.
Er staan dikke schijnwerpers op de camping, dus echt donker wordt het niet. Ik heb nog nooit op een WC gezeten op Lowlands waar geen papier was, de WC huizen worden sowieso goed schoon en bruikbaar gehouden. Een programmaboekje met blokkenschema krijg bij de ingang, na het bandjes-omdoen. Rare tips dusquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:59 schreef wannabeme het volgende:
evt het programma / blokkenschema als dat je boeit
Misschien wil één van de freehuggende verpleegsters van Oxfam Novib je wel uit de brand helpen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
Leuk vrouwtje om het in te smeren is ook wel eens handig...
Ik ben dit jaar al verbrand, en nu knetterbruin. Hele zomer al zonder zonnebrand gedaan, ga ik nu niet plots veranderen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
owja.. en gezien het weer morgen:
ZONNEBRAND OLIE!!!! Sowieso nooit vergeten maar nu helemaal...
*edit* leuk vrouwtje om het in te smeren is ook wel eens handig)*
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:31 schreef Quib het volgende:
[..]
Misschien wil één van de freehuggende verpleegsters van Oxfam Novib je wel uit de brand helpen...
Heb jij gister pizza gegeten? Dan werd je namelijk genoemd in de uitzending op 3FMquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:03 schreef Sjowhan het volgende:
Laarzen.
Als het wat slechter weer is, zie je iedereen op die dingen lopen. Ik heb van die standaard saaie groene, maar uit ervaring weet ik dat er behoorlijk wat keus is (je ziet veel variaties mee rondlopen.
En poncho natuurlijk
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:44 schreef ebeaydojraes het volgende:
20? Je weet dat er bandjes spelen en dj's draaien toch?
Richard Witschgequote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:00 schreef fathank het volgende:
Hasj coke en pillen.
Yesh! Waar was dat?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb jij gister pizza gegeten? Dan werd je namelijk genoemd in de uitzending op 3FM.
Ik geloof in de uitzending van "Met Michiel", als ik het me goed herinner rond een uur of 8 ofzo. Hij ging een aantal twitterberichten doornemen "Sjowhan eet pizza vandaag" of iets in die geest.quote:
Hehehe, als dat daadwerkelijk zo is komt iedereen met Aldi-bocht aan, in ruil voor een koud blikje Grolschquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, je krijgt altijd Grolsch terug.
Meerdere bronnen gevonden, maar niet van Grolsch zelf.
wat moet je in hemelsnaam met een badjas??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
damn. Altijd weer hetzelfde dilemma.
Neem ik me badjas mee dan past mijn slaapzak niet meer in me tas... moet ik hem er aan vast hangen naast de tent. Neem ik hem niet mee, dan past de slaapzak in de tas ....
Overbodig met een familievoorraad speedquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Overbodig met een familievoorraad speed
onzinquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:52 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Deo. Veel deo. Om je eigen lijflucht en die van anderen te maskeren.
Ik ontbeet met sportdrankje, koffie, appel en krentenbol. Daarna rond 11'en bier. Perfect ontbijt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:21 schreef whosvegas het volgende:
Een tip, 3 sportdrankjes, als je s'ochtends brak waker wordt, is het lekker en goed om ff wat suiker binnen te krijgen voor je weer aan het bier gaat.
Ik hield het eerst koud in een emmer met water. Maar bier werd uit de emmer gestolenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik ontbeet met een blik alcoholistenbier zo`n halve liter export of schultenbrau
Ja ik zoop dat van dat smerige lauwe bier xDquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik hield het eerst koud in een emmer met water. Maar bier werd uit de emmer gestolenDus dit jaar alleen maar sterk en maar aan het evenementen bier I guess
Waarom niet? In 2008 hadden wij de tent al 's middags rond 14.00uur staan en hebben tot 's nachts 2.00uur ofzo aan het bier gezeten. Je wordt vrijdags alleen een beetje rak wakker. Ff goed ontbijten en je kan er weer tegenaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef julian6 het volgende:
Nog 1 tip: zuip niet teveel op de donderdagavond
Je kunt munten pinnen, je kunt alles met munten halen. Waarom heb je contant geld nodig?quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:09 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Waarom niet? In 2008 hadden wij de tent al 's middags rond 14.00uur staan en hebben tot 's nachts 2.00uur ofzo aan het bier gezeten. Je wordt vrijdags alleen een beetje rak wakker. Ff goed ontbijten en je kan er weer tegenaan.
Tip: Neem wel genoeg contant geld mee. Heb nu 2 van de 3 keer gehad dat die geld automaten leeg waren. Dus kon ik niet pinnen...
2 uur is ook kinderbedtijd op Lowlands. Julian6 heeft het waarschijnlijk meer over doorgaan tot 8 uur 's ochtends. En contant geld heb je nergens voor nodig, zoals stbabylon al aangeeft.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:09 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Waarom niet? In 2008 hadden wij de tent al 's middags rond 14.00uur staan en hebben tot 's nachts 2.00uur ofzo aan het bier gezeten. Je wordt vrijdags alleen een beetje rak wakker. Ff goed ontbijten en je kan er weer tegenaan.
Tip: Neem wel genoeg contant geld mee. Heb nu 2 van de 3 keer gehad dat die geld automaten leeg waren. Dus kon ik niet pinnen...
Ik heb al tig keer 2 dozen met lachgas patronen meegenomen en nog nooit hoeven te verklaren waarom die in mijn bagage zaten. Ik denk dat die 10 kaarsjes echt geen probleem hoeven te zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Waxine lichtjes![]()
Maar die zijn niet meer toegestaan geloof ik
Die hadden de buren een paar jaar geleden ook. Wat gruwelijk irritant. Telkens dat gesis als ze er weer één leegmaakte. En denken dat ze zo'n lol hebt, terwijl als je er naar kijkt, je alleen maar een groep ziet die wat duf om zich heenkijkt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:55 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Ik heb al tig keer 2 dozen met lachgas patronen meegenomen en nog nooit hoeven te verklaren waarom die in mijn bagage zaten. Ik denk dat die 10 kaarsjes echt geen probleem hoeven te zijn.
Stop ze er gewoon in en als ze er problemen mee hebben dan gooi je ze weg.
Laatste keer dat ik ging 2006 had ik 400 waxine lichtjes bij me en ze zijn allemaal weggegooidquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:55 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Ik heb al tig keer 2 dozen met lachgas patronen meegenomen en nog nooit hoeven te verklaren waarom die in mijn bagage zaten. Ik denk dat die 10 kaarsjes echt geen probleem hoeven te zijn.
Stop ze er gewoon in en als ze er problemen mee hebben dan gooi je ze weg.
Wat ben je van plan met 400 lichtjes???quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik ging 2006 had ik 400 waxine lichtjes bij me en ze zijn allemaal weggegooid
400quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik ging 2006 had ik 400 waxine lichtjes bij me en ze zijn allemaal weggegooid
Ieder zijn ding......quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die hadden de buren een paar jaar geleden ook. Wat gruwelijk irritant. Telkens dat gesis als ze er weer één leegmaakte. En denken dat ze zo'n lol hebt, terwijl als je er naar kijkt, je alleen maar een groep ziet die wat duf om zich heenkijkt.
Zij zien misschien andere dingen...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
Die hadden de buren een paar jaar geleden ook. Wat gruwelijk irritant. Telkens dat gesis als ze er weer één leegmaakte. En denken dat ze zo'n lol hebt, terwijl als je er naar kijkt, je alleen maar een groep ziet die wat duf om zich heenkijkt.
Nou het jaar daar voor hadden we er een stuk of 50 en daar kon je al leuke vormpjes mee maken savonds dus dachten we laten we er iets meer mee nemenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:06 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Wat ben je van plan met 400 lichtjes???
Als je met meerdere mensen bent kun je ze verdelen over de mensen.
Niet door de lachgas iig.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Zij zien misschien andere dingen...
Zou goed kunnen ja. Zag met koninginnedag een gast in zo'n pak bij een boom staan, stond hij een gat te knippen bij z'n kruis...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:20 schreef ebeaydojraes het volgende:
vuvuzela
owja.. en de Morphsuit... wordt een hit dit jaar ik zweer het ...
Combo.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:59 schreef stbabylon het volgende:
Niet door de lachgas iig.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:39 schreef Tism het volgende:
Ik ga dit eens proberen dit jaar..![]()
[ afbeelding ]
Jij weet niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:22 schreef wormtrein het volgende:
Red Bull. En veel.
Of van die goedkope AH-meuk, als je even krap bij kas zit![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:22 schreef wormtrein het volgende:
Red Bull. En veel.
wijfquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:22 schreef wormtrein het volgende:
Red Bull. En veel.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:22 schreef wormtrein het volgende:
Red Bull. En veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |