Ja dat stond ook al op m'n lijstje... ;-)quote:
Dat ben ik ooit vergeten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:49 schreef ruud.nl het volgende:
Je kaartje.
Laat het kopen dus vooral maar zitten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:36 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
vuilniszakken krijg je ook bij de ingang,maar voor in de rij is t wel makkelijk(als je vroeg komt)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef Irien het volgende:
een paar vuilniszakken: om troep in te doen, om als het regent eventueel spullen in te beschermen, om op te zitten, etc...
Ik doe gewoon het hele weekend met mijn broek. Als ie smerig is: so be it. Extra broek neemt echt te veel ruimte in. Als ie ondraagbaar is heb ik altijd nog een jurkjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:58 schreef kesselman het volgende:
De 1e keer dat je naar een festival gaat neem je altijd te veel mee.
teveel kleding,teveel drank en eten.(zeker op lowlands hoef je zelf eigenlijk niet veel voedsel mee te nemen.
Zeker water,niet zelf meenemen,je kunt in de caming winkel pakken barleduc kopen.
2 liter water weegt ook 2 kilo he![]()
verder gebruik je altijd minder kleding dan je denkt.
ik doe mijn broek meestal 3 dagen aan,alleen schoon shirt,ondergoed en sokken.
Ik nam de 1e en 2e keer veel te veel kleren mee. En in jaar 1 naam ik nog een koeltas met 24 halve liters meequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:58 schreef kesselman het volgende:
teveel kleding,teveel drank en eten.(zeker op lowlands hoef je zelf eigenlijk niet veel voedsel mee te nemen.
Zeker water,niet zelf meenemen,je kunt in de caming winkel pakken barleduc kopen.
Haha, als iemand dat bij mij zou flikkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik iemand zie snuiven, moet ik me altijd inhouden om niet te niezen...
Ja stel je voor, je leven! Je alles! Mijn God! Vermoord hem!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:00 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Haha, als iemand dat bij mij zou flikken
Je bent niet een moraalridder als je illegaal spul afkeurt mafketel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:13 schreef ruud.nl het volgende:
Ach gut, de moraalridder komt hier z'n drugshetze ook maar weer tentoonspreiden.
Dat dus.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:42 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Joh relax! Laat iedereen lekker doen wat 'ie wil! Heb je er last van?
Ik ondervind als burger van Nederland wel degelijk last van drugs gebruik ja. En over het algemeen zijn op Lowlands specifiek de snuivers en slikkers nou niet echt de gezelligste mensen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:42 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Joh relax! Laat iedereen lekker doen wat 'ie wil! Heb je er last van?
Dan zien wij het anders. Ik heb er echt geen last van. Je kunt ook de andere kant op kijken... Maar ja, misschien staan ze daar ook...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ondervind als burger van Nederland wel degelijk last van drugs gebruik ja. En over het algemeen zijn op Lowlands specifiek de snuivers en slikkers nou niet echt de gezelligste mensen.
Het zien is niet het probleem. Als er zo'n knauwende maloot toevallig ergens staat en je geeft hem een klein duwtje omdat het druk is en de moeilijkheden die zo'n figuur dan gaat maken, dat is het probleem.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:53 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Dan zien wij het anders. Ik heb er echt geen last van. Je kunt ook de andere kant op kijken... Maar ja, misschien staan ze daar ook...
Een gemiddelde snuiver/slikker is minder geneigd tot agressie dan iemand die bezopen is. Als je je gaat bemoeien met mijn gebruik door expres te niezen, dan kan je inderdaad wel een reactie verwachten. Stakker.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zien is niet het probleem. Als er zo'n knauwende maloot toevallig ergens staat en je geeft hem een klein duwtje omdat het druk is en de moeilijkheden die zo'n figuur dan gaat maken, dat is het probleem.
Ik ben inderdaad gezelliger met pillen of joints dan met drank en misschien ben jij wel degene die dan boos is omdat je ziet dat het een "drugsgebruiker" is en reageer jij wel zo boos.....zo kun je het ook bekijkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zien is niet het probleem. Als er zo'n knauwende maloot toevallig ergens staat en je geeft hem een klein duwtje omdat het druk is en de moeilijkheden die zo'n figuur dan gaat maken, dat is het probleem.
Nogmaals: relax! Doen wij ook met een pilletje in onze mik!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
leequote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:06 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Een gemiddelde snuiver/slikker is minder geneigd tot agressie dan iemand die bezopen is. Als je je gaat bemoeien met mijn gebruik door expres te niezen, dan kan je inderdaad wel een reactie verwachten. Stakker.
Ik neem standaard ieder jaar teveel mee. Terwijl ik helemaal niet zoveel eten meeneem, en al helemaal niet veel kleding. Het komt gewoon doordat ik maar 2 handen heb, dan is het al snel teveel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:58 schreef kesselman het volgende:
Ja, daar maak ik me dus ook zorgen om! Ik ken mezelf: ik probeer zo m'n hele kast in een tas te schuiven onder het mom 'dat je het anders misschien toch nodig hebt!' Vandaar mijn vraag wat zijn de 'bare necessities'....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik neem standaard ieder jaar teveel mee. Terwijl ik helemaal niet zoveel eten meeneem, en al helemaal niet veel kleding. Het komt gewoon doordat ik maar 2 handen heb, dan is het al snel teveel.
Ja, maar dat heb ik zelfs niet eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:31 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik me dus ook zorgen om! Ik ken mezelf: ik probeer zo m'n hele kast in een tas te schuiven onder het mom 'dat je het anders misschien toch nodig hebt!' Vandaar mijn vraag wat zijn de 'bare necessities'....
Het is jammer dat jij die ervaring hebt!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
lee
zeen
Ik krijg de neiging. Ik doe het niet (zou daar gek zijn, voor je het weet word je aangevallen).
Normaal heb je gelijk en kun je beter een snuiver hebben dan een drinker, maar op Lowlands gaat die vlieger niet op.
Precies! Dan komt ie twee heule lieve, vredelievende, leuke meisjes tegen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:25 schreef veuvje het volgende:
[..]
Het is jammer dat jij die ervaring hebt!
Helemaal door iedereen over 1 kam te scheren!
Misschien komen we mekaar nog wel tegen en dan kan ik je het tegendeel bewijzen!
Make love not warquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:30 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Precies! Dan komt ie twee heule lieve, vredelievende, leuke meisjes tegen!
Zeker wel!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:33 schreef veuvje het volgende:
[..]
Make love not war(hippiegevoel he)
Dat snap ik nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
lee
zeen
Ik krijg de neiging. Ik doe het niet (zou daar gek zijn, voor je het weet word je aangevallen).
Normaal heb je gelijk en kun je beter een snuiver hebben dan een drinker, maar op Lowlands gaat die vlieger niet op.
Ik zat me net te bedenken dat degene die wel drugs doen misschien wel denken dat het heel gezellig is, maar dat het dus eigenlijk tegenvalt als we hem moeten geloven.........NEEEEEEEE dat kan toch niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat snap ik nietWaarom op lowlands niet? Ik zou zeggen juist op lowlands
Al was dat zo, in jouw hoofd is het sowieso altijd gezellig....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:05 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik zat me net te bedenken dat degene die wel drugs doen misschien wel denken dat het heel gezellig is, maar dat het dus eigenlijk tegenvalt als we hem moeten geloven.........NEEEEEEEE dat kan toch niet?
Mensen die drugs doen maken het hoe dan ook gezellig, en als dat niet lukt hebben ze het toch gezelligquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:05 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik zat me net te bedenken dat degene die wel drugs doen misschien wel denken dat het heel gezellig is, maar dat het dus eigenlijk tegenvalt als we hem moeten geloven.........NEEEEEEEE dat kan toch niet?
Tsjee, willen jullie nu al knuffelen? Het moet nog beginnen! Of zitten jullie er nu ook al op...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:33 schreef veuvje het volgende:
[..]
Make love not war(hippiegevoel he)
Aha, dus volgens jou zijn de zuipers relaxter dan elders, maar de drugsgebruikers relatief a-relaxter? Dat durf ik zo maar eens even te betwijfelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:37 schreef stbabylon het volgende:
Op lowlands iemand per ongeluk een biertje uit de handen duwen leidt voornamelijk tot nieuwe vriendschappen. Vandaar.
De gem. slikker/snuiver is om te beginnen al een vervelender figuur. Gemiddeld dan hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:47 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Aha, dus volgens jou zijn de zuipers relaxter dan elders, maar de drugsgebruikers relatief a-relaxter? Dat durf ik zo maar eens even te betwijfelen.
GAST hoeveel mensen ken jij die drugs gebruiken? Ik weet zeker dat jij er geen 1 kent. Echt alle speedsnuivende gabbers die ik ken zijn supertoffe gozers.. die dronken figuren zijn juist vervelendquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De gem. slikker/snuiver is om te beginnen al een vervelender figuur. Gemiddeld dan he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |