Ja, daar maak ik me dus ook zorgen om! Ik ken mezelf: ik probeer zo m'n hele kast in een tas te schuiven onder het mom 'dat je het anders misschien toch nodig hebt!' Vandaar mijn vraag wat zijn de 'bare necessities'....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik neem standaard ieder jaar teveel mee. Terwijl ik helemaal niet zoveel eten meeneem, en al helemaal niet veel kleding. Het komt gewoon doordat ik maar 2 handen heb, dan is het al snel teveel.
Ja, maar dat heb ik zelfs niet eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:31 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik me dus ook zorgen om! Ik ken mezelf: ik probeer zo m'n hele kast in een tas te schuiven onder het mom 'dat je het anders misschien toch nodig hebt!' Vandaar mijn vraag wat zijn de 'bare necessities'....
Het is jammer dat jij die ervaring hebt!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
lee
zeen
Ik krijg de neiging. Ik doe het niet (zou daar gek zijn, voor je het weet word je aangevallen).
Normaal heb je gelijk en kun je beter een snuiver hebben dan een drinker, maar op Lowlands gaat die vlieger niet op.
Precies! Dan komt ie twee heule lieve, vredelievende, leuke meisjes tegen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:25 schreef veuvje het volgende:
[..]
Het is jammer dat jij die ervaring hebt!
Helemaal door iedereen over 1 kam te scheren!
Misschien komen we mekaar nog wel tegen en dan kan ik je het tegendeel bewijzen!
Make love not warquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:30 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Precies! Dan komt ie twee heule lieve, vredelievende, leuke meisjes tegen!
Zeker wel!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:33 schreef veuvje het volgende:
[..]
Make love not war(hippiegevoel he)
Dat snap ik nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
lee
zeen
Ik krijg de neiging. Ik doe het niet (zou daar gek zijn, voor je het weet word je aangevallen).
Normaal heb je gelijk en kun je beter een snuiver hebben dan een drinker, maar op Lowlands gaat die vlieger niet op.
Ik zat me net te bedenken dat degene die wel drugs doen misschien wel denken dat het heel gezellig is, maar dat het dus eigenlijk tegenvalt als we hem moeten geloven.........NEEEEEEEE dat kan toch niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat snap ik nietWaarom op lowlands niet? Ik zou zeggen juist op lowlands
Al was dat zo, in jouw hoofd is het sowieso altijd gezellig....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:05 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik zat me net te bedenken dat degene die wel drugs doen misschien wel denken dat het heel gezellig is, maar dat het dus eigenlijk tegenvalt als we hem moeten geloven.........NEEEEEEEE dat kan toch niet?
Mensen die drugs doen maken het hoe dan ook gezellig, en als dat niet lukt hebben ze het toch gezelligquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:05 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik zat me net te bedenken dat degene die wel drugs doen misschien wel denken dat het heel gezellig is, maar dat het dus eigenlijk tegenvalt als we hem moeten geloven.........NEEEEEEEE dat kan toch niet?
Tsjee, willen jullie nu al knuffelen? Het moet nog beginnen! Of zitten jullie er nu ook al op...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:33 schreef veuvje het volgende:
[..]
Make love not war(hippiegevoel he)
Aha, dus volgens jou zijn de zuipers relaxter dan elders, maar de drugsgebruikers relatief a-relaxter? Dat durf ik zo maar eens even te betwijfelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:37 schreef stbabylon het volgende:
Op lowlands iemand per ongeluk een biertje uit de handen duwen leidt voornamelijk tot nieuwe vriendschappen. Vandaar.
De gem. slikker/snuiver is om te beginnen al een vervelender figuur. Gemiddeld dan hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:47 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Aha, dus volgens jou zijn de zuipers relaxter dan elders, maar de drugsgebruikers relatief a-relaxter? Dat durf ik zo maar eens even te betwijfelen.
GAST hoeveel mensen ken jij die drugs gebruiken? Ik weet zeker dat jij er geen 1 kent. Echt alle speedsnuivende gabbers die ik ken zijn supertoffe gozers.. die dronken figuren zijn juist vervelendquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De gem. slikker/snuiver is om te beginnen al een vervelender figuur. Gemiddeld dan he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |