Misschien wil één van de freehuggende verpleegsters van Oxfam Novib je wel uit de brand helpen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
Leuk vrouwtje om het in te smeren is ook wel eens handig...
Ik ben dit jaar al verbrand, en nu knetterbruin. Hele zomer al zonder zonnebrand gedaan, ga ik nu niet plots veranderen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
owja.. en gezien het weer morgen:
ZONNEBRAND OLIE!!!! Sowieso nooit vergeten maar nu helemaal...
*edit* leuk vrouwtje om het in te smeren is ook wel eens handig)*
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:31 schreef Quib het volgende:
[..]
Misschien wil één van de freehuggende verpleegsters van Oxfam Novib je wel uit de brand helpen...
Heb jij gister pizza gegeten? Dan werd je namelijk genoemd in de uitzending op 3FMquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:03 schreef Sjowhan het volgende:
Laarzen.
Als het wat slechter weer is, zie je iedereen op die dingen lopen. Ik heb van die standaard saaie groene, maar uit ervaring weet ik dat er behoorlijk wat keus is (je ziet veel variaties mee rondlopen.
En poncho natuurlijk
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:44 schreef ebeaydojraes het volgende:
20? Je weet dat er bandjes spelen en dj's draaien toch?
Richard Witschgequote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:00 schreef fathank het volgende:
Hasj coke en pillen.
Yesh! Waar was dat?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb jij gister pizza gegeten? Dan werd je namelijk genoemd in de uitzending op 3FM.
Ik geloof in de uitzending van "Met Michiel", als ik het me goed herinner rond een uur of 8 ofzo. Hij ging een aantal twitterberichten doornemen "Sjowhan eet pizza vandaag" of iets in die geest.quote:
Hehehe, als dat daadwerkelijk zo is komt iedereen met Aldi-bocht aan, in ruil voor een koud blikje Grolschquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, je krijgt altijd Grolsch terug.
Meerdere bronnen gevonden, maar niet van Grolsch zelf.
wat moet je in hemelsnaam met een badjas??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
damn. Altijd weer hetzelfde dilemma.
Neem ik me badjas mee dan past mijn slaapzak niet meer in me tas... moet ik hem er aan vast hangen naast de tent. Neem ik hem niet mee, dan past de slaapzak in de tas ....
Overbodig met een familievoorraad speedquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |