Ten eerste dat ben ik maar dat maakt niet echt uit. Ten tweede ze hebben geen beerenburg dus dat is een must. harddrugs kom ik ook niet aan maar evt een jointje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
alleen als je student bent ofzo. de rest koopt da spul daar wel . (en drugs![]()
Ik kan me niet meer precies herinneren hoe duur, maar het was iig flink veel duurder dan een supermarkt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:21 schreef julian6 het volgende:
[..]
Is het daar net zo duur als in een AH to go? of gewoon als een normale supermarkt?
Nee. Volgens mij was het 5 of 6 muntjes voor een 8-pack. In 2007 was het iig 5 muntjes en ik dacht afgelopen jaar nog een muntje duurder.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:21 schreef julian6 het volgende:
[..]
Is het daar net zo duur als in een AH to go? of gewoon als een normale supermarkt?
6 voor een 8pack was het inderdaad volgens mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:31 schreef Coiler het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij was het 5 of 6 muntjes voor een 8-pack. In 2007 was het iig 5 muntjes en ik dacht afgelopen jaar nog een muntje duurder.
Dus reken maar uit
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:16 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ten eerste dat ben ik maar dat maakt niet echt uit. Ten tweede ze hebben geen beerenburg dus dat is een must. harddrugs kom ik ook niet aan maar evt een jointje.
Hij noemt net de dingen die je niet op Lowlands kan kopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
alleen als je student bent ofzo. de rest koopt da spul daar wel . (en drugs![]()
Vrienden kun je op Lowlands maken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:06 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een suffe kutdiscussie
Ik zeg: duct tape en vrienden.
quote:
dit jaar, met de nieuwe 8 liter regel, gaan er 3 (misschien 4) cola-flessen beco in de rugzakquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:23 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ductape en een paar meter touw. Het spul zit standaard in mijn rugzak altijd handig.
Ik neem alleen de sterke drank mee en 1 liter fles pre mix. de rest van de frisdrank komt in de avond met de auto.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dit jaar, met de nieuwe 8 liter regel, gaan er 3 (misschien 4) cola-flessen beco in de rugzak
neeeeeee. Gaffa tape !!! Dat laat nie van die smerige plaklaag achter.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:23 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ductape en een paar meter touw. Het spul zit standaard in mijn rugzak altijd handig.
Serieusquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:37 schreef Aisumasen het volgende:
Extra zeiltje om over je tent(je) heen te gooien als het gaat regenen.
Ah, ik zie "tentje" als een kleine tent, niet als een slechte tentquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:43 schreef Aisumasen het volgende:
Ik zeg toch 'tentje'. Als je een tentje hebt die maar één festival-ronde overleefd, dan is het wel een bruikbare tip, ja.
in welke uithoek van een camping zet jij je tent neer dan? In mijn herinnering was het altijd gewoon lichtquote:Op maandag 16 augustus 2009 18:59 schreef wannabeme het volgende:
een lamp om je tent terug te vinden in het donker kan handig zijn
wc papier ( vast al genoemd)
allemaal extra troep die je toch niet nodig hebt, of neem je de hele dag op het terrein zo'n lamp mee zodat je in ieder geval zeker weet dat je je tent terug vind.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:59 schreef wannabeme het volgende:
evt het programma / blokkenschema als dat je boeit
haha of eerst even de lamp uit je tent halen en hem dan gebruiken om je tent te vindenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:22 schreef steeg het volgende:
[..]
allemaal extra troep die je toch niet nodig hebt, of neem je de hele dag op het terrein zo'n lamp mee zodat je in ieder geval zeker weet dat je je tent terug vind.
Er staan dikke schijnwerpers op de camping, dus echt donker wordt het niet. Ik heb nog nooit op een WC gezeten op Lowlands waar geen papier was, de WC huizen worden sowieso goed schoon en bruikbaar gehouden. Een programmaboekje met blokkenschema krijg bij de ingang, na het bandjes-omdoen. Rare tips dusquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:59 schreef wannabeme het volgende:
evt het programma / blokkenschema als dat je boeit
Misschien wil één van de freehuggende verpleegsters van Oxfam Novib je wel uit de brand helpen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
Leuk vrouwtje om het in te smeren is ook wel eens handig...
Ik ben dit jaar al verbrand, en nu knetterbruin. Hele zomer al zonder zonnebrand gedaan, ga ik nu niet plots veranderen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
owja.. en gezien het weer morgen:
ZONNEBRAND OLIE!!!! Sowieso nooit vergeten maar nu helemaal...
*edit* leuk vrouwtje om het in te smeren is ook wel eens handig)*
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:31 schreef Quib het volgende:
[..]
Misschien wil één van de freehuggende verpleegsters van Oxfam Novib je wel uit de brand helpen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |