Voor het ontbijt jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat kun je daar in overvloed kopen, dat MOET je niet bij je hebben!..
Oh..wacht..JAWEL!!!..Een paar blikkies voor in de fuik is wel fijn inderdaad..
![]()
inderdaad gek je hebt me zo hard door hequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:23 schreef maarten66 het volgende:
[..]
stop maar met al je drugsstoerdoengedoevolgens mij ben je een jongetje van 14 waarvan dit de hyves is http://juliannnnnn.hyves.nl/ , of heb ik ongelijk
Er is inderdaad maar 1 julian in Nederland die hardcore luistert. En hoezo is die 6xn verdacht, waar heb ik dat staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:30 schreef WalterSobchak het volgende:
Hoewel 5 HAVO en woonplaats Amsterdam dan weer niet kloppen. Maar die 6xn in zn hyvesprofiel, en z'n avatar zijn wel erg verdacht, plus de voorkeur voor hardcore...
Dat is wel ideaal ja, en erg slim van ze!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:50 schreef Coiler het volgende:
Zo, ik heb een heuse drugsrel ont(molecuul)ketend!
Over dat bier gesproken! Ik zag op tv dat er zo'n Grolsch koelservice staat, waar je een lauw blikje voor een koude kunt ruilen. Dus als je nou gewoon een zooitje Grolsch blikjes meeneemt, kun je die steeds voor een lekkere koude ruilen. Hoef je het ook niet in een koelbox te bewaren. En als je voorraad groot genoeg is, kan je tot de laatste dag koud bier drinken op de camping!
ze accepteren elk A-merkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:50 schreef Coiler het volgende:
Zo, ik heb een heuse drugsrel ont(molecuul)ketend!
Over dat bier gesproken! Ik zag op tv dat er zo'n Grolsch koelservice staat, waar je een lauw blikje voor een koude kunt ruilen. Dus als je nou gewoon een zooitje Grolsch blikjes meeneemt, kun je die steeds voor een lekkere koude ruilen. Hoef je het ook niet in een koelbox te bewaren. En als je voorraad groot genoeg is, kan je tot de laatste dag koud bier drinken op de camping!
Voor zover ik weet wel. Heb het nog niet in de praktijk meegemaakt, aangezien je op de Cross alleen maar Grolsch kon hebben.quote:
Ik neem dat je ook dan alleen maar Grolsch terug kan krijgen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Heb het nog niet in de praktijk meegemaakt, aangezien je op de Cross alleen maar Grolsch kon hebben.
Ja, je krijgt altijd Grolsch terug.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:06 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik neem dat je ook dan alleen maar Grolsch terug kan krijgen?
Zelfde hier. Maarja. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, je krijgt altijd Grolsch terug.
Meerdere bronnen gevonden, maar niet van Grolsch zelf.
alleen als je student bent ofzo. de rest koopt da spul daar wel . (en drugsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:11 schreef Gewoonik het volgende:
Edit verkeerde topic.
Wat moet je mee hebben:
Wiet, Hasj, sterke drank en evt nog sterker spul als je dat nodig vindt.
sterke drank kun je niet kopen op lowlands (ja, baco en mochito, zwaar verdund en knetterduur)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
alleen als je student bent ofzo. de rest koopt da spul daar wel . (en drugs![]()
Kloptquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:05 schreef maccerr het volgende:
Je kan toch ook blikjes Grolsch in de supermarkt op Lowlands kopen?
Of had me dat vorig jaar alleen ingebeeld?
Ten eerste dat ben ik maar dat maakt niet echt uit. Ten tweede ze hebben geen beerenburg dus dat is een must. harddrugs kom ik ook niet aan maar evt een jointje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
alleen als je student bent ofzo. de rest koopt da spul daar wel . (en drugs![]()
Ik kan me niet meer precies herinneren hoe duur, maar het was iig flink veel duurder dan een supermarkt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:21 schreef julian6 het volgende:
[..]
Is het daar net zo duur als in een AH to go? of gewoon als een normale supermarkt?
Nee. Volgens mij was het 5 of 6 muntjes voor een 8-pack. In 2007 was het iig 5 muntjes en ik dacht afgelopen jaar nog een muntje duurder.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:21 schreef julian6 het volgende:
[..]
Is het daar net zo duur als in een AH to go? of gewoon als een normale supermarkt?
6 voor een 8pack was het inderdaad volgens mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:31 schreef Coiler het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij was het 5 of 6 muntjes voor een 8-pack. In 2007 was het iig 5 muntjes en ik dacht afgelopen jaar nog een muntje duurder.
Dus reken maar uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |