Ik denk dat ik je voorbeeld maar eens op moest volgen. Kusje!quote:
Nu al?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je voorbeeld maar eens op moest volgen. Kusje!
Ja, nu al. Laat ik eens verstandig doen.quote:
Nou, welterusten danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, nu al. Laat ik eens verstandig doen.
Nog ff wat mailtjes versturen.quote:
Kotsend ergens in een steegje, laffe borrellaar dat het er is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:32 schreef Maisnon het volgende:
Die TT
Ik ben benieuwd hoe het gaat met d'r
De n paste er niet meer opquote:
Aha, ik miste wat.quote:
In dat geval zou ik die mensen aanraden zich eens te verdiepen in de overige vrouwelijke FOK!sters.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:39 schreef Ezio het volgende:
BT wordt echt gezien als de slet van fok!
Arme meid
Wiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:44 schreef bloodysunday het volgende:
Wie zijn al die "nieuwe" gasten in de SC eigenlijk?
Wie is BTquote:
Mensen die denken dat er vrouwen op de internets zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In dat geval zou ik die mensen aanraden zich eens te verdiepen in de overige vrouwelijke FOK!sters.
Ik keek altijd een beetje om de SC heen maar aangezien de normale topics in KLB nu allemaal bagger zijn, ben ik hier maar gaan postenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:46 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jij want heb jou hier nog nooit gezien![]()
quote:
oo okquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik keek altijd een beetje om de SC heen maar aangezien de normale topics in KLB nu allemaal bagger zijn, ben ik hier maar gaan posten![]()
Voorheen was dit een bagger sc, maar zo mag het niet meer genoemd worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik keek altijd een beetje om de SC heen maar aangezien de normale topics in KLB nu allemaal bagger zijn, ben ik hier maar gaan posten![]()
Bang voor vreemden?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ga jij is heeel snel weg hier
Je moeder,quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bang voor vreemden?
Wie is BT ?
Ga eens opbokken met je kankertumor !quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:13 schreef jordeeh het volgende:
Kanker he... is dit topic dan echt helemaal doodgegaan?
Alleen nog maar grafnuuwbiejs.
quote:
Net alsof ik dat van plan wasquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:20 schreef jordeeh het volgende:
BT is allang 3 keer geraped door jos
Ik twijfel nog of je echt bent wie ik denk dat je bent.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:21 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je voor me op zou komen.
Is t zo moeilijk?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of je echt bent wie ik denk dat je bent.
Wie de fuck ben jij?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:22 schreef Bevin het volgende:
[..]
Net alsof ik dat van plan wasDan is er zat beters te vinden hier.
Dat is totaal niet relevant.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:25 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Is t zo moeilijk?Is die ene letter te veel verandering?
![]()
[..]
Wie de fuck ben jij?!!
Dan eet ik mijn laptop op.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:24 schreef Bevin het volgende:
dagdag offcourse
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan eet ik mijn laptop op.
Ja, ik denk dat die missende e een strikvraag is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:25 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Is t zo moeilijk?Is die ene letter te veel verandering?
![]()
[..]
Ik heb een idee.quote:
Waarom quote je me?quote:
Begin maar vast danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan eet ik mijn laptop op.
Ik ben interessant.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:29 schreef Bevin het volgende:
Jaja wijsneus, je doet nu poging om interessant te lijken, maar je loopt alleen met je eigen domheid te koop.
Nom nom nom nom.quote:
Ik zou eens van de prednison afblijven.quote:
Ik zou maar van de reageerknop afblijven.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:32 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik zou eens van de prednison afblijven.
quote:asperger, kloon van gebande, weg. Origineel weer een week erbij.
Is dat die dikke ? Met dat plofhoofd?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:32 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik zou eens van de prednison afblijven.
Dat vraag ik mij nu ook af.quote:
Who knows?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is dat die dikke ? Met dat plofhoofd?
quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:42 schreef iszinloos het volgende:
Ik ga slapen.![]()
4ebe zorg jij dat de noobies zijn gestikt in een poel van hun eigen bloed ( wanneer ik worden terug kom).
Wow ..quote:
geregistreerd op: maandag 23 juni 2008 @ 14:59quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:42 schreef iszinloos het volgende:
Ik ga slapen.![]()
4ebe zorg jij dat de noobies zijn gestikt in een poel van hun eigen bloed ( wanneer ik morgen terug kom).
geregistreerd op: woensdag 12 augustus 2009 @ 01:56quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:48 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Je bent zelf een newbie, newbie
Ja dit is ook m'n originele accountquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel, newbie
Bewijs maar eens dat dit niet je originele account isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:50 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Ja dit is ook m'n originele account
Maar noobs begrijpen dat niet.
K zou zeggen, lees de banmeldtopics door.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat dit niet je originele account is![]()
![]()
Geef maar een link, ik ga het niet doorlezenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:52 schreef jordeeh het volgende:
[..]
K zou zeggen, lees de banmeldtopics door.
Ik kan het bericht van mijn permanente ban niet vinden, snorry.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Geef maar een link, ik ga het niet doorlezen
Lekker op een forum achter de vrouwen aan hè!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:22 schreef Bevin het volgende:
[..]
Net alsof ik dat van plan wasDan is er zat beters te vinden hier.
Oh, dit is gewoon voor vannacht omdat k me verveel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:10 schreef Maisnon het volgende:
Maar eh jordeeeh, pas dan maar op dat remlof je niet ziet
Zou Bt. al terug zijn
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:59 schreef NJ het volgende:
jordeeeh, doodsverwensing, 48 uur.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:35 schreef buzzer het volgende:
en aansluitend op voorgaande mag jordeeeh een week gaan nadenken waarom hij posts van voorgaande user zo briljant vindt..
quote:Op zondag 7 september 2008 18:15 schreef remlof het volgende:
jordeeeh idem.
Haha wat een agressief pleurismongooltjequote:Op dinsdag 18 november 2008 21:45 schreef remlof het volgende:
jordeeeh nog geen vier weken terug van een maandban, gaat op oude voet verder en negeert waarschuwing van een mod. Mail maar over drie maanden.
Waar zie jij iets agressiefs dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Haha wat een agressief pleurismongooltje
En niemand die het leest.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:27 schreef wolvendagen het volgende:
Dave Grohl is zo schattig. Gaat ie vertellen over zijn ontmoeting met Kurt Cobain want die willen 'm bij Nirvana.
And after the show someone said there was a party at bubble buzz' appartment and we went there after the gig with all this beer and a yeah-party-feeling... We showed up and it was a bunch of olympian people. And they were like: "Ok, someone's gotta sing a song!"
This girl sits down and plays the most like saddest depressing fucking.. and there's all these people who look like they're fucking Scooby Doo, with their glasses and they're just sad and hot chocolate party and all of that crap. And we were there with out beer and we were like: "What the fuck, this place is screwed man, this is horrible."
So the first phonecall I had was Kurt Cobain and he was like: "We came to the show!" And I was like: "Yeah man, afterwards we went to this party at someones apartment and it was kinda fucked man, we showed up and we had all our beer and shit and then this fucking girl starts playing this shitty fucking depressing fucking bullshit." He was like: "Yeah.. that's my girlfriend." Whooooops. Yeah ooopsydaisy! Guess I'm not going to Seattle.
Ik deed zo lang over het typen hiervan.
See me care, zo kan ik het zelf terugvinden.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:30 schreef Siniti het volgende:
Omdat je het helemaal hebt getypt heb ik het helemaal gelezen
Ik ook en ik vond het zo saai dat ik nu wil gaan slapenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:30 schreef Siniti het volgende:
Omdat je het helemaal hebt getypt heb ik het helemaal gelezen
Dan moet je het kijken, hij is schattig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ook en ik vond het zo saai dat ik nu wil gaan slapen
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
See me care, zo kan ik het zelf terugvinden.
Ik kijk liever naar jou FoBo dan naar een ventquote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet je het kijken, hij is schattig.
Lijk je op 'm?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar jou FoBo dan naar een vent
Op die smiley?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lijk je op 'm? [ afbeelding ]
Donkerbruin.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op die smiley?
Tattoos, ringbaardje, zwart haar? Ehm, nee helaas.
Donkerblondquote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Donkerbruin.heb je wel een baardje?
Baardjes zijn leuk. Ik heb geen baardjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Donkerblond![]()
Ik heb heul geen baardgroei!
Nee ik scheer
Ps: heb jij een baardje?![]()
Denk niet dat het mij bepaald geweldig zal staanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Baardjes zijn leuk. Ik heb geen baardje
Sleep well!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Denk niet dat het mij bepaald geweldig zal staan![]()
Maar het is vakantie, kan het eens gaan proberen![]()
En nu is het dan toch tijd om te gaan dromen
Arme jij.quote:
Als je maar niet van mijn belastingcenten steun gaat trekkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:32 schreef Cybey het volgende:
[..]
Arme jij.
Heb gister tegen m'n baas gezegd dat ik het magere aanbod wat ze me hier doen (verlenging van contract) niet ga tekenen. Laatste werkdag
Hoezo jouw centen, je bent zelf een uitkeringstrekkert, pummel!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je maar niet van mijn belastingcenten steun gaat trekken
Wat lul jij nou weer, lees je een beetje in, newbiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoezo jouw centen, je bent zelf een uitkeringstrekkert, pummel!
Tuurlijk niet. Heb al m'n vakantiedagen opgenomen en ben betaald vrij tot eind augustus en heb natuurlijk al een nieuwe baan waar ik in september beginquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je maar niet van mijn belastingcenten steun gaat trekken
Ah, op die fietsch. Wat ga je doen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:35 schreef Cybey het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Heb al m'n vakantiedagen opgenomen en ben betaald vrij tot eind augustus en heb natuurlijk al een nieuwe baan waar ik in september begin
Interessant werkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ah, op die fietsch. Wat ga je doen?
Mensen die zich superieur t.o.v andere mensen voelen op dit forumquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer, lees je een beetje in, newbie
Dat zeg je alleen maar omdat jij nog niet superieur bent t.o.v. andere usersquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mensen die zich superieur t.o.v andere mensen voelen op dit forum![]()
![]()
Jawel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat jij nog niet superieur bent t.o.v. andere users
Wat moet je in godsnaam doen op zo'n laatste dag?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is meer in deze categorie: [ afbeelding ]
Niets, koffie halen, bureau opruimen, met mij rellenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:45 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam doen op zo'n laatste dag?
Klinkt als een goede tijdsbesteding.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niets, koffie halen, bureau opruimen, met mij rellen
Kom dan zo even naar het "vieze oude man op amersfoort station" topic.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:47 schreef Cybey het volgende:
[..]
Klinkt als een goede tijdsbesteding.
Ga ook computer even beetje opruimen. Staat wat illegale MP3 op die ze hier vast niet willen houden
Zat het net al te lezen en zag daar al potentie inquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kom dan zo even naar het "vieze oude man op amersfoort station" topic.
Hoewel ik het deze ook nog een beetje meenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:51 schreef Cybey het volgende:
[..]
Zat het net al te lezen en zag daar al potentie in
quote:
Jammer voor je.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:53 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer erg jong en te weinig tietjes...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:53 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer erg jong en te weinig tietjes...
Jup. Waar is die loser nou ineens heen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een geinig topic voor op de vroege morgen
Geen idee, net zo'n mietje als TS denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
Jup. Waar is die loser nou ineens heen?
Netsplitter helpt lekker meequote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
En nu komen allemaal meelopers, die graag mij belachelijk maken
Netsplitter is dan ook een held. Zit regelmatig met hem te rellen. Net als Loveless85 en ploertendoderquote:
Hij gaat niet op me in!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kan mn lachen niet meer inhouden hier
Dat gebeurde mij vroeger ook wel eensquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:27 schreef Cybey het volgende:
Hmmm... me rechter lens viel ineens uit het niets uit m'n oog
Nog nooit gehad in aardig wat jaren.
Mijn computer is behekstquote:
Al was het maar omdat ik soms een half uur of langer niet kijk, en dan denk actueel te zijn met een reactiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:57 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dan slijt m'n F5 knop een stuk minder snel
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:06 schreef Ezio het volgende:
En dan lacht iedereen je zo uit van: Boahhhh![]()
EN dan heb jij zoiets van:
Denk dat het topic te snel dicht is om de foto te kunnen postenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een hilarisch topic is dat vieze-man-topic geworden![]()
Hoor ik daar een deel 2 aankomen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:25 schreef Cybey het volgende:
[..]
Denk dat het topic te snel dicht is om de foto te kunnen posten
Ik heb gewoon een kwaliteitstopic geopendquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
'Reclame Staatsloterij is misleidend'
Ja, echt gruwelijkquote:
Godver, die vind ik wel geil zegquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:04 schreef IQM het volgende:
Speciaal voor Cybey:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Daar moet gewoon de gay-smiley inquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:45 schreef Cybey het volgende:
Succes ermee, Jitzz
Ribben kneuzen bij het niesen
Hoe kom je aan die pics van m'n zusje?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:04 schreef IQM het volgende:
Speciaal voor Cybey:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het is ongekend, maar mijn staatsloterijtopic is echt een koningstopicquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef Cybey het volgende:
En je hebt gewoon een kwaliteitstopic op je naam staan waar al vier pagina's lang vrij serieus gediscusseerd wordt in KLB
Dat is ook onaardig om weg te gaan als Allure binnen komt.quote:
Jij bent er tochquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is ook onaardig om weg te gaan als Allure binnen komt.
Ja da's ook weer zo.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent er toch.
Ik ga zo ook lunchen.
Met de suitjama?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond de aflevering van gisteren stom.
Ikke! Maar niet per se omdat je naar Alice in Chains gaat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga vanavond naar Alice in Chains.!
Whooooo wants to touch meeeeeeeeeee?
Ancilla hoeft van mij niet zo, maar Brittquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:22 schreef IQM het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)9-de-ontknoping-2607
[ afbeelding ]
OMG! Britt en Ancilla in de FHM!![ afbeelding ]
Wie?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga vanavond naar Alice in Chains.!
Whooooo wants to touch meeeeeeeeeee?
Jaquote:
Whihi, boefje.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ikke! Maar niet per se omdat je naar Alice in Chains gaat. [ afbeelding ]
[..]
Ancilla hoeft van mij niet zo, maar Britt
Mweh, vond alleen de Barney-verhaallijn leuk.quote:
quote:KAREN: Cool. I'm sure all the exploited diamond miners in Sierra Leone would give you a high-five if they still had all their fingers. But really pretty.
ROBIN: They only need one finger to give her what I'm thinking.
MARSHALL: Yeah. Ted, Karen's a douche.
TED: Thanks for sugarcoating it.
MARSHALL: "Douche"is sugarcoating it.
---
BARNEY: I don't know what Ted sees in that horrible woman. I mean,yeah, she's got boobs, but... well, I guess I get it.
En dat hij dan langzaam wegloopt.quote:BARNEY: Hey,hey, we shouldn't be celebrating. Ted's just been through a bad breakup. Look,buddy,tell us everything. Tell us what happened. Seriously,spare no details. What did she say? What did you say? How did it feel? If you were to do it again, all over,would you maybe...
Ja.. beetje lamequote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Mweh, vond alleen de Barney-verhaallijn leuk.Dat gedoe met Lily en de dates van Ted die Lily verpestte, wat minder.
[..]
Hmm sorry, niet mijn dingquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Alice in Chains dus.Nieuwe single:
In het begin was ze juist wel tof, nu is het inderdaad een vervelend mens. Ze hebben haar te 'geïrriteerd' gemaakt.quote:
quote:MARSHALL: Stand over this heating vent. It's like your junk is on a tropical island.
BARNEY: Little Barney says "Mahalo."
Haar hoofd staat me niet aan. Die mond irriteert me.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:30 schreef IQM het volgende:
[..]
In het begin was ze juist wel tof, nu is het inderdaad een vervelend mens. Ze hebben haar te 'geïrriteerd' gemaakt.
Tuumtumtumtum tumtum tumtum Can't touch this!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
MC Hammer op de radio![]()
Can't touch this![]()
super liedjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:33 schreef Cybey het volgende:
[..]
Tuumtumtumtum tumtum tumtum Can't touch this!
Tuumtumtumtum tumtum tumtum Can't touch this!
quote:BARNEY: Marshall's wearing a nightgown! Marshall's wearing a nightgown!
Hey,guys,you know how in the future we're always saying "Remember when Marshall wore a nightgown"? This is that time!
MARSHALL: It's a nightshirt.
BARNEY: You can call it a Ninja Star Danger Jock if you want. Doesn't make you any less of a cross-dresser.
MARSHALL: Whatever,dude. It's comfy.
BARNEY: So,flying to Neverland with Peter and Tink, was that amazing?
Ooh,let me go next!
Was it nice to finally get out of that crowded bed and take Charlie to the chocolate factory?
Ooh,me,me,me,me!
Um,something about Scrooge!
Die was gister op tv.quote:
Joh.quote:
Wil je zo weer tekenenquote:
En jij ook?quote:
Inclusief joelende collega's?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
MC Hammer op de radio![]()
Can't touch this![]()
Ja. Nog 2 weken en dan is het klaarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief joelende collega's?
En issie al vol?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:43 schreef IQM het volgende:
Bt, ben je nou vannacht om zeven uur naar bed gegaan en nu alweer op? Nice! [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:43 schreef IQM het volgende:
Bt, ben je nou vannacht om zeven uur naar bed gegaan en nu alweer op? Nice! [ afbeelding ]
Your anus is hung like sleeve of wizard! I like!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is nog altijd deze: [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Your anus is hung like sleeve of wizard! I like! [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja. Nog 2 weken en dan is het klaar
Dan moet je op private drukken als je die match create sukkelquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:49 schreef IQM het volgende:
Zo, vijf onbekenden en IQM's guest.Ik ga wel met hen spelen.
Hoi iedereen! Wist niet dat je zo heette.quote:
Oh.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dan moet je op private drukken als je die match create sukkel
Dan kunnen alleen mensen die jij het linkje geeft erbij
Doe maarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:28 schreef gers het volgende:
mensen die naar de ikea gaan![]()
ik ga liever gewoon dood
Shut up, virgin.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:28 schreef gers het volgende:
mensen die naar de ikea gaan![]()
ik ga liever gewoon dood
Je bleide wat?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:25 schreef gers het volgende:
ICK BIN WEIDER TERUCK UNT ICH BLEIDE EINE HONDERT TAGE
shut the fuck upquote:
Ik moest lachenquote:
Hahaha, jupquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:43 schreef IQM het volgende:
Cute ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:47 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lief meisje!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, jup! Maar ik had niet gedronken
of ja, 1 glaasje wijn om een uur of 12. Ik denk dat de rest van m'n groep een stuk minder makkelijk uit bed komt
!
Ik snap 'm niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:44 schreef wolvendagen het volgende:
http://img.4chan.org/b/res/152341543.html#152346534
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:47 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lief meisje!
Ga weg, ze is al van mij. Net als Tattoomeisje.quote:
quote:
bitchquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga weg, ze is al van mij. Net als Tattoomeisje.
Zoek je eigen poesjes maar.
En genoeg geile wijvenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:33 schreef gers het volgende:
wat waren er veel moffen in berlijn zeg
Voor gers:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga weg, ze is al van mij. Net als Tattoomeisje.
Zoek je eigen poesjes maar.
We hebben het over gers hè?quote:
In ontwikkelingslanden hebben ze meestal eetproblemen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk dat ik een eetprobleem aan het ontwikkelen ben.
quote:
quote:
Jezus, wat is datquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom niet meer bij.
Dit helpt er wel tegenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom niet meer bij.
gastquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit helpt er wel tegen
[ afbeelding ]
ik postte toch een chick voor je.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg, ga eens naar US toe met die foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |