Denk niet dat het mij bepaald geweldig zal staanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Baardjes zijn leuk. Ik heb geen baardje
Sleep well!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Denk niet dat het mij bepaald geweldig zal staan![]()
Maar het is vakantie, kan het eens gaan proberen![]()
En nu is het dan toch tijd om te gaan dromen
Arme jij.quote:
Als je maar niet van mijn belastingcenten steun gaat trekkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:32 schreef Cybey het volgende:
[..]
Arme jij.
Heb gister tegen m'n baas gezegd dat ik het magere aanbod wat ze me hier doen (verlenging van contract) niet ga tekenen. Laatste werkdag
Hoezo jouw centen, je bent zelf een uitkeringstrekkert, pummel!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je maar niet van mijn belastingcenten steun gaat trekken
Wat lul jij nou weer, lees je een beetje in, newbiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoezo jouw centen, je bent zelf een uitkeringstrekkert, pummel!
Tuurlijk niet. Heb al m'n vakantiedagen opgenomen en ben betaald vrij tot eind augustus en heb natuurlijk al een nieuwe baan waar ik in september beginquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je maar niet van mijn belastingcenten steun gaat trekken
Ah, op die fietsch. Wat ga je doen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:35 schreef Cybey het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Heb al m'n vakantiedagen opgenomen en ben betaald vrij tot eind augustus en heb natuurlijk al een nieuwe baan waar ik in september begin
Interessant werkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ah, op die fietsch. Wat ga je doen?
Mensen die zich superieur t.o.v andere mensen voelen op dit forumquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer, lees je een beetje in, newbie
Dat zeg je alleen maar omdat jij nog niet superieur bent t.o.v. andere usersquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mensen die zich superieur t.o.v andere mensen voelen op dit forum![]()
![]()
Jawel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat jij nog niet superieur bent t.o.v. andere users
Wat moet je in godsnaam doen op zo'n laatste dag?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is meer in deze categorie: [ afbeelding ]
Niets, koffie halen, bureau opruimen, met mij rellenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:45 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam doen op zo'n laatste dag?
Klinkt als een goede tijdsbesteding.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niets, koffie halen, bureau opruimen, met mij rellen
Kom dan zo even naar het "vieze oude man op amersfoort station" topic.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:47 schreef Cybey het volgende:
[..]
Klinkt als een goede tijdsbesteding.
Ga ook computer even beetje opruimen. Staat wat illegale MP3 op die ze hier vast niet willen houden
Zat het net al te lezen en zag daar al potentie inquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kom dan zo even naar het "vieze oude man op amersfoort station" topic.
Hoewel ik het deze ook nog een beetje meenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:51 schreef Cybey het volgende:
[..]
Zat het net al te lezen en zag daar al potentie in
quote:
Jammer voor je.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:53 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer erg jong en te weinig tietjes...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:53 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer erg jong en te weinig tietjes...
Jup. Waar is die loser nou ineens heen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een geinig topic voor op de vroege morgen
Geen idee, net zo'n mietje als TS denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
Jup. Waar is die loser nou ineens heen?
Netsplitter helpt lekker meequote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
En nu komen allemaal meelopers, die graag mij belachelijk maken
Netsplitter is dan ook een held. Zit regelmatig met hem te rellen. Net als Loveless85 en ploertendoderquote:
Hij gaat niet op me in!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kan mn lachen niet meer inhouden hier
Dat gebeurde mij vroeger ook wel eensquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:27 schreef Cybey het volgende:
Hmmm... me rechter lens viel ineens uit het niets uit m'n oog
Nog nooit gehad in aardig wat jaren.
Mijn computer is behekstquote:
Al was het maar omdat ik soms een half uur of langer niet kijk, en dan denk actueel te zijn met een reactiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:57 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dan slijt m'n F5 knop een stuk minder snel
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:06 schreef Ezio het volgende:
En dan lacht iedereen je zo uit van: Boahhhh![]()
EN dan heb jij zoiets van:
Denk dat het topic te snel dicht is om de foto te kunnen postenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een hilarisch topic is dat vieze-man-topic geworden![]()
Hoor ik daar een deel 2 aankomen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:25 schreef Cybey het volgende:
[..]
Denk dat het topic te snel dicht is om de foto te kunnen posten
Ik heb gewoon een kwaliteitstopic geopendquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
'Reclame Staatsloterij is misleidend'
Ja, echt gruwelijkquote:
Godver, die vind ik wel geil zegquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:04 schreef IQM het volgende:
Speciaal voor Cybey:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Daar moet gewoon de gay-smiley inquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:45 schreef Cybey het volgende:
Succes ermee, Jitzz
Ribben kneuzen bij het niesen
Hoe kom je aan die pics van m'n zusje?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:04 schreef IQM het volgende:
Speciaal voor Cybey:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het is ongekend, maar mijn staatsloterijtopic is echt een koningstopicquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef Cybey het volgende:
En je hebt gewoon een kwaliteitstopic op je naam staan waar al vier pagina's lang vrij serieus gediscusseerd wordt in KLB
Dat is ook onaardig om weg te gaan als Allure binnen komt.quote:
Jij bent er tochquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is ook onaardig om weg te gaan als Allure binnen komt.
Ja da's ook weer zo.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent er toch.
Ik ga zo ook lunchen.
Met de suitjama?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond de aflevering van gisteren stom.
Ikke! Maar niet per se omdat je naar Alice in Chains gaat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga vanavond naar Alice in Chains.!
Whooooo wants to touch meeeeeeeeeee?
Ancilla hoeft van mij niet zo, maar Brittquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:22 schreef IQM het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)9-de-ontknoping-2607
[ afbeelding ]
OMG! Britt en Ancilla in de FHM!![ afbeelding ]
Wie?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga vanavond naar Alice in Chains.!
Whooooo wants to touch meeeeeeeeeee?
Jaquote:
Whihi, boefje.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ikke! Maar niet per se omdat je naar Alice in Chains gaat. [ afbeelding ]
[..]
Ancilla hoeft van mij niet zo, maar Britt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |