quote:
oo okquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik keek altijd een beetje om de SC heen maar aangezien de normale topics in KLB nu allemaal bagger zijn, ben ik hier maar gaan posten![]()
Voorheen was dit een bagger sc, maar zo mag het niet meer genoemd worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik keek altijd een beetje om de SC heen maar aangezien de normale topics in KLB nu allemaal bagger zijn, ben ik hier maar gaan posten![]()
Bang voor vreemden?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ga jij is heeel snel weg hier
Je moeder,quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bang voor vreemden?
Wie is BT ?
Ga eens opbokken met je kankertumor !quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:13 schreef jordeeh het volgende:
Kanker he... is dit topic dan echt helemaal doodgegaan?
Alleen nog maar grafnuuwbiejs.
quote:
Net alsof ik dat van plan wasquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:20 schreef jordeeh het volgende:
BT is allang 3 keer geraped door jos
Ik twijfel nog of je echt bent wie ik denk dat je bent.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:21 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je voor me op zou komen.
Is t zo moeilijk?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of je echt bent wie ik denk dat je bent.
Wie de fuck ben jij?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:22 schreef Bevin het volgende:
[..]
Net alsof ik dat van plan wasDan is er zat beters te vinden hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |