4.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
A te io canto una canzone
Perché non ho altro
Niente di meglio da offrirti
Di tutto quello che ho
Echt waar?quote:
16e.quote:
O wacht wiki is gaarquote:
quote:His second studio album Ready for the Weekend is due to be released on August 17, 2009
Nja, helaas dat ie niet gelekt is zoals Humbug van de AMquote:Ready for the Weekend is the upcoming second album by Calvin Harris. It is expected to be released on August 16, 2009.[1]
AM?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O wacht wiki is gaar
[..]
[..]
Nja, helaas dat ie niet gelekt is zoals Humbug van de AM
Arctic Monkeysquote:
Is die er al? Ganz geyl, morgen downloaden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Arctic Monkeys![]()
Van zijn twitter:
[ afbeelding ]
Ik vind het album van AM ook geen toppertje, zeker ook vanwege het feit dat er maar 10 tracks op staan. Er zitten wel een aantal goede nummers tussen maar lang niet genoeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:51 schreef Maisnon het volgende:
Album van AM is wel apart hoorik vind hem nog niet zo leuk als de andere
Ben wel benieuwd naar die van Calvin Harris, maar hopelijk is het niet een grote eurotrance boel geworden.
Die engelsen lijken dat wel vet te vinden maar ik ben er inmiddels mee doodgegooid hoor
Wat?quote:
Fruityloops?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben weer met muziek aan het kloten en ik had nu een of andere minimal achtige track ineens in elkaar gegooid
Ben er nog druk mee bezig
Mooiboyquote:
Zit je: "ik kom bij je eten", te kijken?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:58 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een faler pur sang die Yes-R.
Ableton Livequote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Fruityloops?
Geef eens ff een preview![]()
[..]
Mooiboy
Ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je: "ik kom bij je eten", te kijken?
quote:
Die presentatrice op de camping is ook vervelend.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Gaat ie opbellen waar de bouillonblokjes liggen.
Zeer netjes, wat is dat voor sample op 00:46?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ableton Live
http://www.zshare.net/audio/639857294ab2d51a/
Als het goed is kan je het hier meteen luisteren
Ik wilde zien wat voor lieve dingen jullie zouden zeggenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je moet je daar niet druk om maken
Verder heb ik het niet gezien ...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die presentatrice op de camping is ook vervelend.
Die gast weet niet eens waar de pannen liggen, godver.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verder heb ik het niet gezien ...![]()
Genre?quote:
Toen met dat telefoongesprek was het wel duidelijk dat hij dacht: " ies vrouwending."quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die gast weet niet eens waar de pannen liggen, godver.
Hij zegt het nu wel jammer te vinden er nooit aandacht aan te hebben besteed.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen met dat telefoongesprek was het wel duidelijk dat hij dacht: " ies vrouwending."
Ehm, nee!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:10 schreef Japsnars het volgende:
Oke mensen, mijn hitnews account is afgelopen en heb geen geld op mijn rekening staan waarmee ik zo snel ff een nieuwe kan maken.
Dus als iedereen ff 1 euro doneert?
Ik heb maar 4,95 nodig
quote:beroep: Freelance ICT'er / Jonge Ondernemer
Ontroerend.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij zegt het nu wel jammer te vinden er nooit aandacht aan te hebben besteed.
Wat LS zegt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:10 schreef Japsnars het volgende:
Oke mensen, mijn hitnews account is afgelopen en heb geen geld op mijn rekening staan waarmee ik zo snel ff een nieuwe kan maken.
Dus als iedereen ff 1 euro doneert?
Ik heb maar 4,95 nodig
Dat klinkt zo enorm gay hè.quote:
quote:
Ja maar ik heb al mijn geld verspreid staan over Binck Bank en mijn spaarrekeningquote:
Dat hoge geluidje?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zeer netjes, wat is dat voor sample op 00:46?
Van tijd en tijd kloot ik wat aan met fruityloops maar ik blijf het een kut programma vinden, vooral om minimal tracks mee te maken![]()
* Japsnars is ableton aan het kuiken
Ja doe dat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik heb al mijn geld verspreid staan over Binck Bank en mijn spaarrekening![]()
En 3000 aan mijn pa uitgeleend (Economische Crisis eh)
Naja, dan ga ik maar ff wat mensen aan het werk zetten om weer een kopie van 1 van mijn scripts te verkopen
Nu je het zo zegt hoor ik het er wel in terugquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat hoge geluidje?Dat is een vriendin die Paprikaaaa! zegt maar dan versneld en verhoogd met flink wat delay.
Was een leuk grapje wat ineens werkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |