4.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
A te io canto una canzone
Perché non ho altro
Niente di meglio da offrirti
Di tutto quello che ho
Echt waar?quote:
16e.quote:
O wacht wiki is gaarquote:
quote:His second studio album Ready for the Weekend is due to be released on August 17, 2009
Nja, helaas dat ie niet gelekt is zoals Humbug van de AMquote:Ready for the Weekend is the upcoming second album by Calvin Harris. It is expected to be released on August 16, 2009.[1]
AM?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O wacht wiki is gaar
[..]
[..]
Nja, helaas dat ie niet gelekt is zoals Humbug van de AM
Arctic Monkeysquote:
Is die er al? Ganz geyl, morgen downloaden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Arctic Monkeys![]()
Van zijn twitter:
[ afbeelding ]
Ik vind het album van AM ook geen toppertje, zeker ook vanwege het feit dat er maar 10 tracks op staan. Er zitten wel een aantal goede nummers tussen maar lang niet genoeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:51 schreef Maisnon het volgende:
Album van AM is wel apart hoorik vind hem nog niet zo leuk als de andere
Ben wel benieuwd naar die van Calvin Harris, maar hopelijk is het niet een grote eurotrance boel geworden.
Die engelsen lijken dat wel vet te vinden maar ik ben er inmiddels mee doodgegooid hoor
Wat?quote:
Fruityloops?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben weer met muziek aan het kloten en ik had nu een of andere minimal achtige track ineens in elkaar gegooid
Ben er nog druk mee bezig
Mooiboyquote:
Zit je: "ik kom bij je eten", te kijken?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:58 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een faler pur sang die Yes-R.
Ableton Livequote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Fruityloops?
Geef eens ff een preview![]()
[..]
Mooiboy
Ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je: "ik kom bij je eten", te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |