quote:
Die presentatrice op de camping is ook vervelend.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Gaat ie opbellen waar de bouillonblokjes liggen.
Zeer netjes, wat is dat voor sample op 00:46?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ableton Live
http://www.zshare.net/audio/639857294ab2d51a/
Als het goed is kan je het hier meteen luisteren
Ik wilde zien wat voor lieve dingen jullie zouden zeggenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je moet je daar niet druk om maken
Verder heb ik het niet gezien ...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die presentatrice op de camping is ook vervelend.
Die gast weet niet eens waar de pannen liggen, godver.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verder heb ik het niet gezien ...![]()
Genre?quote:
Toen met dat telefoongesprek was het wel duidelijk dat hij dacht: " ies vrouwending."quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die gast weet niet eens waar de pannen liggen, godver.
Hij zegt het nu wel jammer te vinden er nooit aandacht aan te hebben besteed.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen met dat telefoongesprek was het wel duidelijk dat hij dacht: " ies vrouwending."
Ehm, nee!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:10 schreef Japsnars het volgende:
Oke mensen, mijn hitnews account is afgelopen en heb geen geld op mijn rekening staan waarmee ik zo snel ff een nieuwe kan maken.
Dus als iedereen ff 1 euro doneert?
Ik heb maar 4,95 nodig
quote:beroep: Freelance ICT'er / Jonge Ondernemer
Ontroerend.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij zegt het nu wel jammer te vinden er nooit aandacht aan te hebben besteed.
Wat LS zegt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:10 schreef Japsnars het volgende:
Oke mensen, mijn hitnews account is afgelopen en heb geen geld op mijn rekening staan waarmee ik zo snel ff een nieuwe kan maken.
Dus als iedereen ff 1 euro doneert?
Ik heb maar 4,95 nodig
Dat klinkt zo enorm gay hè.quote:
quote:
Ja maar ik heb al mijn geld verspreid staan over Binck Bank en mijn spaarrekeningquote:
Dat hoge geluidje?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zeer netjes, wat is dat voor sample op 00:46?
Van tijd en tijd kloot ik wat aan met fruityloops maar ik blijf het een kut programma vinden, vooral om minimal tracks mee te maken![]()
* Japsnars is ableton aan het kuiken
Ja doe dat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik heb al mijn geld verspreid staan over Binck Bank en mijn spaarrekening![]()
En 3000 aan mijn pa uitgeleend (Economische Crisis eh)
Naja, dan ga ik maar ff wat mensen aan het werk zetten om weer een kopie van 1 van mijn scripts te verkopen
Nu je het zo zegt hoor ik het er wel in terugquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat hoge geluidje?Dat is een vriendin die Paprikaaaa! zegt maar dan versneld en verhoogd met flink wat delay.
Was een leuk grapje wat ineens werkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |