Tuurlijk niet... jij hebt hem, eerlijk is eerlijk... doe maar een die ik weet!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee heeft ie nietTombo mag het puntje hebben en de vraag stellen
Ik heb em gemaakt?(lees gekopieerd) Wat is er fout aan dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:52 schreef tombolafan het volgende:
wat is er aan de hand met de openingspost???
je moet m kopieren uit de fok!wiki... staat hier;quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb em gemaakt?(lees gekopieerd) Wat is er fout aan dan?
Dank je welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je moet m kopieren uit de fok!wiki... staat hier;
klikbaar
quote:
The Love Guruquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Austin powers the man of international mystery
AUstin Powers the spy who shagged me
Austin Powers Goldmember
The guru
Wayne's world
Wayne's world 2
Shrek
Shrek 2
Shrek 3
Shrek 3D
Ik vind het goedquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The Love Guru
So I married an Axe murderer
ja, is wel te doen, maar niet zo snel als mr_a...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:05 schreef dyonvbaal het volgende:
omdat ie nu op tv is, doe mij maar 10 films met mike meyers...
Moet ook voor jou te doen zijn toch Tombo?
Fout!quote:
SamuelofSEK +1quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Giallo
Brothers Bloom
King Kong
Hollywoodland
The Thin Red Line
Ze is samen met Pitt aan de lijn, maar ze belt met iemand andersquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
InTrePidIvity+1
mcdormand in burn after reading aan de lijn met pitt?
Omdat jij het zegt!quote:
Geen idee.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat jij het zegt!
Wie gaf zijn stem aan Donatello en doe maar 3 films met deze meneer (en dan geen turtles 2/3 natuurlijk...)
Toen ik zijn foto zag dacht ik: Hey, jou ken ik. en als ik jou ken dan zullen er beslist anderen zijn die em ook kennen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:18 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Geen idee.....
IMDB wist het wel maar ik ken hem niet....
Das een andere dan ik heb gevonden op imdb maar nu ik die foto zo zie ken ik hem wel idd....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Toen ik zijn foto zag dacht ik: Hey, jou ken ik. en als ik jou ken dan zullen er beslist anderen zijn die em ook kennen...
Maar om het iets makkelijker te maken, dit is de stem:
[ afbeelding ]
die speelt in de Goonies!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Toen ik zijn foto zag dacht ik: Hey, jou ken ik. en als ik jou ken dan zullen er beslist anderen zijn die em ook kennen...
Maar om het iets makkelijker te maken, dit is de stem:
[ afbeelding ]
hij zit ook in een film met vampiers... geen idee hoe hij heet... viel er eens middeninquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is Corey Feldman. Die zat in The Goonies. Meer weet ik niet.
Na nog een keer op IMDB te hebben gekeken zag ik dat ie bijna alleen in series speelt dus reken ik 1 film + naam maar goed.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is Corey Feldman. Die zat in The Goonies. Meer weet ik niet.
Dit keer niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mr. Magorium's Wonder Emporium?
Ik doe altijd iets fout met deze titel...
Crap.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh ja, hier stond nog wat
Noem drie acteurs die Tarzan hebben gespeeld.
Johnny Weismuller?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
hey! ik zei eerder johnny weismuller!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die is goed.
[..]
Die is niet goed
bud spencer weet ik niet, maar die van highlander zou goed kunnen... maar ik weet niet hoe hij heet...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:55 schreef dyonvbaal het volgende:
hoe heet die vent die in highlander speelde? Die heeft toch ook tarzan film gemaakt? en heeft bud spencer niet ook ooit es zo iets gedaan? Of zeg ik dat nou omdat weissmuller een zwemmer was en spencer ook?
Christopher Lambert ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bud spencer weet ik niet, maar die van highlander zou goed kunnen... maar ik weet niet hoe hij heet...
Die ja. Die heeft volgens mij een keer een film gespeelt met greystone in de titel en dat was dan geloof ik tarzan ofzo... weet het niet zekerquote:
ja, ik ken de film ook wel... dan schieten ze (terug in engeland ofzo) zn apenvader uit de boom als hij daarmee "gevlucht" is en ze samen in een boom zitten...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die ja. Die heeft volgens mij een keer een film gespeelt met greystone in de titel en dat was dan geloof ik tarzan ofzo... weet het niet zeker
ik zou het niet weten. heb de film nooit gezien..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik ken de film ook wel... dan schieten ze (terug in engeland ofzo) zn apenvader uit de boom als hij daarmee "gevlucht" is en ze samen in een boom zitten...
wel cool dat je dan toch titel en acteur kent!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik zou het niet weten. heb de film nooit gezien..
jaha, zelfs in de enige tarzanfilm die ik heb gezien (op disney na dan)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:11 schreef Dopekoe het volgende:
Heb ik dan gewoon een deel van het antwoord gegeven ?
Wist helemaal niet dat Lambert ooit Tarzan had gespeeld
Ken hem volgens eigenlijk alleen maar van Sci-Fi actiefilms....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Brendan fraser, speelt die niet ook "tarzan"?
Das echt wel een leuke film!!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]george in the jungle
(= een slechte/domme/kneuzige tarzan)
Zo'n leuke film!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:21 schreef Dopekoe het volgende:
Het is trouwens george of the jungle
nooit gezien. maar het ging me niet om de film, maar om wie brendan speelde...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das echt wel een leuke film!!!!
Dan is het goedquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nooit gezien. maar het ging me niet om de film, maar om wie brendan speelde...
voor het geval je ons weer vergeten bent? misschien een hint voor nummer 3??quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Of het gewoon bij 2 houdenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
voor het geval je ons weer vergeten bent? misschien een hint voor nummer 3??
Waarom in Godsnaamquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:44 schreef California het volgende:
Ja, Casper Van Dien.
En dat wist ik zonder hint ook wel.
jij wil gewoon een punt...quote:
Dat vraag je nu? Weet je hoeveel idiote, nutteloze kennis hier dagelijks ten toon wordt gespreid?quote:
ik vind dit altijd zulke leuke vragen!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:03 schreef California het volgende:
[ afbeelding ]
Alles in een post gaarne.
Dat was snelquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Baldwin en Keaton = Beetlejuice
Sarandon en Madsen = Thelma & Louise = Geena Davis
Beatty en Pacino = Dick Tracy
Arquette en Quinn = Desperatly Seeking Susan = Madonna
Davis + Madonna
= A league of their own
hij is altijd snel...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:13 schreef anoniempjee111 het volgende:
[..]
Dat was snelIk wilde net gaan zeggen Beatty + Pacino = Dick Tracy , maar dat is niet meer nodig zie ik wel
Dit was wel extreem hoor, ik vermoed steroidenquote:
dat is waar...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dit was wel extreem hoor, ik vermoed steroiden
Ik wist direct de Baldwin en Keaton connectie en de Beatty en Pacino connectie. Aangezien O'Donnell al gegeven was en ik maar 1 film ken met O'Donnell, Madonna en Davis was de rest kinderspel.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dit was wel extreem hoor, ik vermoed steroiden
Jep, duidelijk gevalletje van EPOquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wist direct de Baldwin en Keaton connectie en de Beatty en Pacino connectie. Aangezien O'Donnell al gegeven was en ik maar 1 film ken met O'Donnell, Madonna en Davis was de rest kinderspel.....
Er staat me iets van bij dat hij op best late leeftijd pas debuteerde....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
In welke film maakte Tommy Lee Jones zijn debuut?
Ik dacht dat Desperately Seeking Susan wat moeite zou kosten, die wist ik zelf niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wist direct de Baldwin en Keaton connectie en de Beatty en Pacino connectie. Aangezien O'Donnell al gegeven was en ik maar 1 film ken met O'Donnell, Madonna en Davis was de rest kinderspel.....
California +1quote:
quote:And the Northside Dubliners are the blacks of Dublin.
California +1quote:
Tom Cruisequote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:58 schreef California het volgende:
Wie is meestal de DoP (cinematographer) bij films van Paul Verhoeven? (Twee antwoorden mogelijk.)
Jawelquote:
Steven Spielbergquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie heeft een uncredited executive production voor The Elephant Man?
Ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:06 schreef Chielus het volgende:
aaargh, de vent van van Mrs Robinson.... kom niet op zn naam. (ook niet op die van haar btw)
En neequote:
Juistquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:19 schreef California het volgende:
Oh, zo!
Vent van Anne Bancroft = Mel Brooks
Correct. Patch +1quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:48 schreef Patch het volgende:
Postcards from the Edge was voor zover ik weet van Carrie Fisher toch?
California + 1quote:
Darabont....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:31 schreef Cliffy het volgende:
Is volgens mij gewoon goed dus graag de naam van de regisseur van The Mist en de drie andere Stephen King verfilmingen die hij geregisseerd heeft!
Cliffy +1quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:59 schreef Cliffy het volgende:
The Mist?
Dat is zo'n film die voor weinig geld is gemaakt en toch een grote hit is. Net als de Blair Witch....quote:
Nope, zijn (korte) verhalen van Stephen King die in ruil voor één dollar verfilmd mogen worden door filmstudenten of beginnende regisseurs, low-budget films die niet commercieel uitgebracht worden..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is zo'n film die voor weinig geld is gemaakt en toch een grote hit is. Net als de Blair Witch....
Ik denk dat deze te lastig is.... Patch weet hem niet, Samuel niet, California niet en ik ook niet... niet de minste in FMT die het niet weten.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:46 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nope, zijn (korte) verhalen van Stephen King die in ruil voor één dollar verfilmd mogen worden door filmstudenten of beginnende regisseurs, low-budget films die niet commercieel uitgebracht worden..
Mocht deze vraag echt te lastig zijn verzin ik wel iets anders!
Nu de serie nog!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Deep blue sea
The punisher
Thin Red line
Dreamcatcher
Sweetest Thing
In Movie trivia???quote:
Zou ook Jaime Pressley kunnen zijn.... Ik kan die twee niet uitelkaar houden.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
Die onderste heet Jaime King? Film weet ik niet.
Ik kijk soms wel eens als ik toevallig langszap, dus de afoptiteling maak ik zelden mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:16 schreef California het volgende:
Nog steeds geen MNIE-kijkers, dus.
Niet helemaal. Ik vroeg nog wie er aan de andere kant van de lijn is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:53 schreef Cliffy het volgende:
Volgens mij is m'n antwoord goed dus volgende vraag:
Titel van deze film:
[ afbeelding ]
Waar moet het heen met de FMT-wereld?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
InTrePidIvity +1
[..]
Een week geleden hadden we ook een vraag over Joss Whedon series
Jason Segel dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Paul Rudd klopt alvast, maar er zit nog iemand bij.
Ik zat er al op te wachtenquote:
geen flauw benul...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:53 schreef Cliffy het volgende:
Volgens mij is m'n antwoord goed dus volgende vraag:
Titel van deze film:
Tsjah, ik kan niet aangeven waarom fargo in me opkwam maar ja, 1e ingeving hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:37 schreef 7eVeNL het volgende:
zo'n futuristische scootmobiel in Fargo? Volgens mij is dat die acteur uit The Hangover/Yes man als ik het zo goed zie, kan even niet op zijn naam komen...
7eVeNL +1quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:29 schreef 7eVeNL het volgende:
Eyes wide shut?
Die wilde ik ook zeggen maar werd ff weggeroepen....quote:
Als dit een boekcover is, deze waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke plaat was er eigenlijk eerder?
[ afbeelding ]
Het is de originele boekcover van AP. Maar ik vond de gelijkenis erg groot.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:49 schreef California het volgende:
[..]
Als dit een boekcover is, deze waarschijnlijk.
De film dateert van na EWS. Ze kunnen natuurlijk ook nog van dezelfde artiest zijn.
Da's AP iigquote:
The Black Hole! Eigenlijk de 'The' vergeten, maar ik reken het goedquote:
quote:
SamuelofSEK + 1quote:
Patch+1quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:30 schreef Patch het volgende:
The Last StarFighter natuurlijk
jeugdsentiment
SamuelofSEK + 1quote:
Das een hele goeie....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik wil 3 films van Leslie Nielsen die volgens imdb niet onder comedy vallen
Airplanequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
soul man is volgens imdb idd een comedy
De bekendste zijn:
Een sci-fi film uit 1956
Een rampenfilm uit 1972
En een slasher uit 1980
Dat zou zomaar een alien uit Doctor Who kunnen zijnquote:
Patch+1quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:04 schreef Patch het volgende:
owh Robby de robot
Mijn algemene kennis zegt me iets van Forbidden Planet
Ik heb Forbidden Planet nog nooit gezien, weet zelfs geeneens waar het over gaat.quote:
Ik zou zeggen Dumboquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:18 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb Forbidden Planet nog nooit gezien, weet zelfs geeneens waar het over gaat.
Maar er zijn zoveel verwijzingen in de popcultuur m.b.t. Robby de robot, dat ik het toch ergens opgeslagen had.
Ik wil graag de echte naam van dit olifantje.![]()
[ afbeelding ]
Dat klopt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Dumbo
Maar das te makkelijk he
Dat zit er ietsjes verder van af....quote:
quote:
Jumbo Juniorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Het is meer een kruising tussen een supermarkt-keten en een zwangere Schwarzenegger
Dopekoe + 1quote:
Coolquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:01 schreef Patch het volgende:
[..]
Dopekoe + 1
Voor de ongelovigen ( vanaf 08:40)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |