Darabont....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:31 schreef Cliffy het volgende:
Is volgens mij gewoon goed dus graag de naam van de regisseur van The Mist en de drie andere Stephen King verfilmingen die hij geregisseerd heeft!
Cliffy +1quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:59 schreef Cliffy het volgende:
The Mist?
Dat is zo'n film die voor weinig geld is gemaakt en toch een grote hit is. Net als de Blair Witch....quote:
Nope, zijn (korte) verhalen van Stephen King die in ruil voor één dollar verfilmd mogen worden door filmstudenten of beginnende regisseurs, low-budget films die niet commercieel uitgebracht worden..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is zo'n film die voor weinig geld is gemaakt en toch een grote hit is. Net als de Blair Witch....
Ik denk dat deze te lastig is.... Patch weet hem niet, Samuel niet, California niet en ik ook niet... niet de minste in FMT die het niet weten.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:46 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nope, zijn (korte) verhalen van Stephen King die in ruil voor één dollar verfilmd mogen worden door filmstudenten of beginnende regisseurs, low-budget films die niet commercieel uitgebracht worden..
Mocht deze vraag echt te lastig zijn verzin ik wel iets anders!
Nu de serie nog!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Deep blue sea
The punisher
Thin Red line
Dreamcatcher
Sweetest Thing
In Movie trivia???quote:
Zou ook Jaime Pressley kunnen zijn.... Ik kan die twee niet uitelkaar houden.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
Die onderste heet Jaime King? Film weet ik niet.
Ik kijk soms wel eens als ik toevallig langszap, dus de afoptiteling maak ik zelden mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:16 schreef California het volgende:
Nog steeds geen MNIE-kijkers, dus.
Niet helemaal. Ik vroeg nog wie er aan de andere kant van de lijn is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:53 schreef Cliffy het volgende:
Volgens mij is m'n antwoord goed dus volgende vraag:
Titel van deze film:
[ afbeelding ]
Waar moet het heen met de FMT-wereld?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
InTrePidIvity +1
[..]
Een week geleden hadden we ook een vraag over Joss Whedon series
Jason Segel dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Paul Rudd klopt alvast, maar er zit nog iemand bij.
Ik zat er al op te wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |