quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Brendan fraser, speelt die niet ook "tarzan"?
Das echt wel een leuke film!!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]george in the jungle
(= een slechte/domme/kneuzige tarzan)
Zo'n leuke film!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:21 schreef Dopekoe het volgende:
Het is trouwens george of the jungle
nooit gezien. maar het ging me niet om de film, maar om wie brendan speelde...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das echt wel een leuke film!!!!
Dan is het goedquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nooit gezien. maar het ging me niet om de film, maar om wie brendan speelde...
voor het geval je ons weer vergeten bent? misschien een hint voor nummer 3??quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh ja, hier stond nog wat
Noem drie acteurs die Tarzan hebben gespeeld.
Of het gewoon bij 2 houdenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
voor het geval je ons weer vergeten bent? misschien een hint voor nummer 3??
Waarom in Godsnaamquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:44 schreef California het volgende:
Ja, Casper Van Dien.
En dat wist ik zonder hint ook wel.
jij wil gewoon een punt...quote:
Dat vraag je nu? Weet je hoeveel idiote, nutteloze kennis hier dagelijks ten toon wordt gespreid?quote:
ik vind dit altijd zulke leuke vragen!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:03 schreef California het volgende:
[ afbeelding ]
Alles in een post gaarne.
Dat was snelquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Baldwin en Keaton = Beetlejuice
Sarandon en Madsen = Thelma & Louise = Geena Davis
Beatty en Pacino = Dick Tracy
Arquette en Quinn = Desperatly Seeking Susan = Madonna
Davis + Madonna
= A league of their own
hij is altijd snel...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:13 schreef anoniempjee111 het volgende:
[..]
Dat was snelIk wilde net gaan zeggen Beatty + Pacino = Dick Tracy , maar dat is niet meer nodig zie ik wel
Dit was wel extreem hoor, ik vermoed steroidenquote:
dat is waar...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dit was wel extreem hoor, ik vermoed steroiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |