Ja, dat klopt wel. Verder nog Steve McQueen (eerste die de rol afwees), Nick Nolte en Jeff Bridges (werden het beiden niet).quote:
InTrePidIvity+1quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jeffrey Donovan Ben toevallig eergisteren begonnen met Burn Notice, best een toffe serie!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:28 schreef California het volgende:
Probeer zo vaak als je wil
Heel strikt genomen is voice-over-werk natuurlijk een twijfelgevalletje... maar Welles stond erom bekend, ondanks dat hij ook in heel veel films wel in beeld kwam. Kortom: mr_anonimous +1quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:38 schreef mr_anonimous het volgende:
House of the Flying Daggers = Ziyi Zhang = Hero = Jet Li = Unleashed = Morgan Freeman = Glory = Denzel Washington = The Preachers Wife = Gregory Hines = History of the world Part 1 = Orson Welles = Citizen Kane
Hopen dat ik de goede voor me hebquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe heet T.K.'s(Jeremy Sisto) vriendin in Suicide Kings?
Kitty ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Nope..... het is meer een troetelnaam denk ik......
Het wordt vaak gebruikt als men een dame aanduidt.....quote:
Chicky heet ze....quote:
Dat zou idd mijn volgende gok geweest zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Chicky heet ze....
SamuelofSEK +1
klopt wel. Toe maar een nieuwe vraagquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mr. Magorium's Wonder Emporium?
Ik doe altijd iets fout met deze titel...
quote:
Nee want er staat geen bord taxi op zijn auto......quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:36 schreef dyonvbaal het volgende:
hoe heet die film nou met jason statham. Das prive chauffeur, das toch bijna het zelfde als taxi chauffeur...
je hebt het ook niet over de taxi, maar over de chauffeur...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee want er staat geen bord taxi op zijn auto......
Science Fiction film met Gary Oldman en Milla Jovovich
Nederlandse thriller......
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:42 schreef tombolafan het volgende:
In "look who's talking" is john travolta toch taxichauffeur? of is dat meer een bijrol???
Helaas....Dyon was eerst...quote:
Oh, je hebt een post gemist, Andy.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Yep! Fifth Element en Night on Earth hadden ook nog gekund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |