Tuurlijk niet... jij hebt hem, eerlijk is eerlijk... doe maar een die ik weet!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee heeft ie nietTombo mag het puntje hebben en de vraag stellen
Ik heb em gemaakt?(lees gekopieerd) Wat is er fout aan dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:52 schreef tombolafan het volgende:
wat is er aan de hand met de openingspost???
je moet m kopieren uit de fok!wiki... staat hier;quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb em gemaakt?(lees gekopieerd) Wat is er fout aan dan?
Dank je welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je moet m kopieren uit de fok!wiki... staat hier;
klikbaar
quote:
The Love Guruquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Austin powers the man of international mystery
AUstin Powers the spy who shagged me
Austin Powers Goldmember
The guru
Wayne's world
Wayne's world 2
Shrek
Shrek 2
Shrek 3
Shrek 3D
Ik vind het goedquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The Love Guru
So I married an Axe murderer
ja, is wel te doen, maar niet zo snel als mr_a...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:05 schreef dyonvbaal het volgende:
omdat ie nu op tv is, doe mij maar 10 films met mike meyers...
Moet ook voor jou te doen zijn toch Tombo?
Fout!quote:
SamuelofSEK +1quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Giallo
Brothers Bloom
King Kong
Hollywoodland
The Thin Red Line
Ze is samen met Pitt aan de lijn, maar ze belt met iemand andersquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
InTrePidIvity+1
mcdormand in burn after reading aan de lijn met pitt?
Omdat jij het zegt!quote:
Geen idee.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat jij het zegt!
Wie gaf zijn stem aan Donatello en doe maar 3 films met deze meneer (en dan geen turtles 2/3 natuurlijk...)
Toen ik zijn foto zag dacht ik: Hey, jou ken ik. en als ik jou ken dan zullen er beslist anderen zijn die em ook kennen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:18 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Geen idee.....
IMDB wist het wel maar ik ken hem niet....
Das een andere dan ik heb gevonden op imdb maar nu ik die foto zo zie ken ik hem wel idd....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Toen ik zijn foto zag dacht ik: Hey, jou ken ik. en als ik jou ken dan zullen er beslist anderen zijn die em ook kennen...
Maar om het iets makkelijker te maken, dit is de stem:
[ afbeelding ]
die speelt in de Goonies!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Toen ik zijn foto zag dacht ik: Hey, jou ken ik. en als ik jou ken dan zullen er beslist anderen zijn die em ook kennen...
Maar om het iets makkelijker te maken, dit is de stem:
[ afbeelding ]
hij zit ook in een film met vampiers... geen idee hoe hij heet... viel er eens middeninquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is Corey Feldman. Die zat in The Goonies. Meer weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |