Ik wist direct de Baldwin en Keaton connectie en de Beatty en Pacino connectie. Aangezien O'Donnell al gegeven was en ik maar 1 film ken met O'Donnell, Madonna en Davis was de rest kinderspel.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dit was wel extreem hoor, ik vermoed steroiden
Jep, duidelijk gevalletje van EPOquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wist direct de Baldwin en Keaton connectie en de Beatty en Pacino connectie. Aangezien O'Donnell al gegeven was en ik maar 1 film ken met O'Donnell, Madonna en Davis was de rest kinderspel.....
Er staat me iets van bij dat hij op best late leeftijd pas debuteerde....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
In welke film maakte Tommy Lee Jones zijn debuut?
Ik dacht dat Desperately Seeking Susan wat moeite zou kosten, die wist ik zelf niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wist direct de Baldwin en Keaton connectie en de Beatty en Pacino connectie. Aangezien O'Donnell al gegeven was en ik maar 1 film ken met O'Donnell, Madonna en Davis was de rest kinderspel.....
California +1quote:
quote:And the Northside Dubliners are the blacks of Dublin.
California +1quote:
Tom Cruisequote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:58 schreef California het volgende:
Wie is meestal de DoP (cinematographer) bij films van Paul Verhoeven? (Twee antwoorden mogelijk.)
Jawelquote:
Steven Spielbergquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie heeft een uncredited executive production voor The Elephant Man?
Ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:06 schreef Chielus het volgende:
aaargh, de vent van van Mrs Robinson.... kom niet op zn naam. (ook niet op die van haar btw)
En neequote:
Juistquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:19 schreef California het volgende:
Oh, zo!
Vent van Anne Bancroft = Mel Brooks
Correct. Patch +1quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:48 schreef Patch het volgende:
Postcards from the Edge was voor zover ik weet van Carrie Fisher toch?
California + 1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |