Jij bent Zwarte Pietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet!
Misschien moet je die tabbert, baard en mijter maar eens afzettenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
als ons kindje op de uitrekende datum komt, komt het op 5 december, hoop zelf dat het of vroeger of later komt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Follower + 1quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:43 schreef Timo20 het volgende:
Over twitteren gesproken: gisteren dan toch maar een accountje aangemaakt
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:43 schreef Timo20 het volgende:
quote:
Net een requestje aan je gestuurdquote:
hoe heet je daarow?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Net een requestje aan je gestuurd
Oh, handig, dat ze nieuwe knopjes toevoegen maar vervolgens niet in alle layouts zetten...quote:
Die zitten er ook pas een halfjaar ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, handig, dat ze nieuwe knopjes toevoegen maar vervolgens niet in alle layouts zetten...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, handig, dat ze nieuwe knopjes toevoegen maar vervolgens niet in alle layouts zetten...
Baggerlayout isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zitten er ook pas een halfjaar ofzo. Je gebruikt gewoon een verouderde layout
.
Ah, niet echt opgevallen. Vind die mobiele layout op de iPhone primaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Baggerlayout is![]()
alleen mobile layout is %@%$ met scollen bij quoten van lange quotes
Hoe scroll jij dan als jij een post quote met lange quote naar onderen om snel te kunnen typen onder de quotequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, niet echt opgevallen. Vind die mobiele layout op de iPhone prima![]()
.
Vinger laatst zichtbare regel en dan naar beneden gaan met die vinger.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe scroll jij dan als jij een post quote met lange quote naar onderen om snel te kunnen typen onder de quote
quote:
Hééééééééééééééééééééééééél misschien op Den Bosch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:44 schreef Broekie het volgende:
Zeg, hier nog meer mensen die best een keer tijdens MetMichiel op een (van de grotere) NS station de NEE Geen pepernoten tot Sinterklaas stickers uit zouden willen delen?
Mail me dan even.
[oude veenstra-oneliner]quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vinger laatst zichtbare regel en dan naar beneden gaan met die vinger.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[oude veenstra-oneliner]
Dat heb je ook weleens geiler gezegd.
[/oude veenstra-oneliner]
Ik dacht al zoiets toen ik het typtequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[oude veenstra-oneliner]
Dat heb je ook weleens geiler gezegd.
[/oude veenstra-oneliner]
ik follow je ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:43 schreef Timo20 het volgende:
Ik heb vrij dus pak een pilsje en zometeen misschien nog een cheeseburger of een stokbroodje kruidenboter met een kop soepquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:55 schreef themauster het volgende:
en dan neem ik nu een warme choco en wat pepernoten en ga ik slapen![]()
en dan besef ik dat het augustus is en pak ik een ijskoud glas water
hou op mijn maag gaat er van knorrenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb vrij dus pak een pilsje en zometeen misschien nog een cheeseburger of een stokbroodje kruidenboter met een kop soep.
Dan pak je toch ook nog iets lekkersquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hou op mijn maag gaat er van knorren
frituur aanzetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan pak je toch ook nog iets lekkers.
Ik luister de podcast van RJ op KX altijd, en hij draait elke uitzending The Doors. Maar Riders On The Storm heb ik hem alleen nog maar op 3FM horen draaien. Typisch...quote:
je zou toch denken dat eliza zich zou meldenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:40 schreef broer het volgende:
O, en gelukkig St. Anger van Metallica en niet Nothing Else Matters.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat probeert ie? Als Elvis Costello te klinken?
Gezellige binnenkomer inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk, dít is muziek![]()
![]()
![]()
Outfield - Your Love![]()
![]()
Dat dacht ik tochquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gezellige binnenkomer inderdaad.
quote:
Dat. Nu al een goed bedrijf.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat als ik net onder de douche sta?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:29 schreef on_air het volgende:
Kan iemand me ook uitleggen waar mijn Paul Young obsessie opeens vandaan komt?
Je weet...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, Sersj.... Houd die luchtgitaar nog ff vast.
Nopequote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is die obsessie nu weg?
Hij heeft wel een paar leuke nummers overigens
Wilde net zeggen!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:48 schreef antiroos het volgende:
WIE ZIT ER KLAAR VOOR WAT KILLERS!?
:-)
Dat was bijzonder fijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:48 schreef antiroos het volgende:
Net toen ik onder de douche stond, zonder 3FM aanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:48 schreef antiroos het volgende:
Negatief sfeertje? Hier?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik snap het soms niet he. Er hangt hier altijd een negatief sfeertje, tot nota bene de meest overhypte band van de afgelopen jaren komt, The Killers.
Hier wel in Sunny Sappemeerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:26 schreef 3FMaster het volgende:
Het regent hier idd, maar helaasch geen zonnestralen
Hier ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:26 schreef 3FMaster het volgende:
Het regent hier idd, maar helaasch geen zonnestralen
quote:Woensdagmiddag... De kickdrum gaat richting de 180 BPM. Hakkuh is here!
U96 - Heaven
Charly Lownoise & Mental Theo - Next 2 me
Club X - The sequel (La la la)
Acda en de Munnik en Christina Aguilera zijn nog nooit eerder voorgekomen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:23 schreef 3FMaster het volgende:
Hey
Canon van de popmuziek, beginnen ze opnieuw?
Ow, ok. Maar ze zijn er nu toch ongeveer? Of gaan ze overgeslagen bands ook toevoegen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:33 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Acda en de Munnik en Christina Aguilera zijn nog nooit eerder voorgekomen.
3FM moet het doen met Kruidvat- en Blokker-hitcd'squote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Aha, Intuition...
Alsof ze maar 2,5 plaat gemaakt heeft. http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=jewel
Nope, maar ik denk dat we idd sowieso ergens binnen gaan staan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broekie heb je ook zwemvesten voor vanavond , het uitzicht op jullie plekje vanavond staat aardig nat te worden
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:41 schreef June. het volgende:
Goh, ben ik een keer eerder dan Roel.
Ben je nog niet door je datalimiet heen dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik luister naar KX. De internetverbinding hier in België switcht automatisch van 3FM naar KX om 16:00 uur.
Giel was ook de eerste die ik opzochtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou Mart Smeets Giel al gebeld hebben?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=site:213.201.165.146+giel+beelen&btnG=Zoeken&meta=
http://www.geenstijl.nl/m(...)dige_database_o.html
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben je nog niet door je datalimiet heen dan?![]()
Jij werkt bij de parkeergestapo?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Zolang mensen blijven parkeren, kunnen wij onze datakosten betalen
Parkeermaffia jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij werkt bij de parkeergestapo?
Ik ga volgend jaar verhuizen naar Amsterdam.Kan jij niet ff een goedkope eeuwige parkeerkaart voor me regelen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Parkeermaffia ja.
Wel Quality uiteraard.
Dan moet je jezelf aanmelden om ze uit te gaan delenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil ze ook alleen woon ik daar niet in de buurt
Dat zou een mooie stunt zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broekie en Eliza al gearresteerd ?
Op Twitter komen nog foto's binnen, dus dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broekie en Eliza al gearresteerd ?
Skynet is inderdaad een uitknijper. Dure abonnementen waarmee je net aan je basisbehoeften kunt komen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben je nog niet door je datalimiet heen dan?![]()
opschoonronde?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:54 schreef Feivel1 het volgende:
Huhh? Twitter heeft 3200 tweets van me verwijderd!
gewoon, omdat het kan!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, hee, hallo, toch geen 3000 tweets?
ach wie gaat er nou 3000 tweets terug lezenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, hee, hallo, toch geen 3000 tweets?
Ja, maar het is wel lekker zo, als een jaar werk naar de filestijnen gaatquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach wie gaat er nou 3000 tweets terug lezen
allaaaaaaaaannnggggquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:50 schreef gerbenp het volgende:
is Serious Talent live, de cover al geweest?
kidsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:54 schreef gerbenp het volgende:
[..]
dan heb ik het gemist, welke was het?
Is ie ergens terug te luisteren?quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel lekker zo, als een jaar werk naar de filestijnen gaat.
Klopt nisk van. 270 tweets en dan al 113 followers?.
In Engeland klappen ze een minuut in plaats van een minuut stilte.Veel indrukwekkender moet ik zeggen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
een minuut stilt en wat doen ze herrie maken
Was idd. indrukwekkendquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
In Engeland klappen ze een minuut in plaats van een minuut stilte.Veel indrukwekkender moet ik zeggen.
zeg dan een minuut respect voor bobby robsen ipv stiltequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
In Engeland klappen ze een minuut in plaats van een minuut stilte.Veel indrukwekkender moet ik zeggen.
Ga klagen bij sbsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zeg dan een minuut respect voor bobby robsen ipv stilte
Alles klinkt beter dan dat hersenloze gezwam van de commercielenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga klagen bij sbsAfschuwelijk commentaar weer vanavond, zo erg dat ik de ARD aangezet heb.Zelfs Duits klinkt nog beter dan dat hersenloze gelul bij sbs.
Gunther Netzerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Alles klinkt beter dan dat hersenloze gezwam van de commercielen
quote:
Als Ieping dat maar goed vindtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jiji wil hier in de stad stickers ronddelen?
Er is een jongedame die maandagavond graag de stickers nabij Amsterdam Centraal uit wil gaan delen inderdaad. Zin en tijd om haar te gaan helpen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jiji wil hier in de stad stickers ronddelen?
Goed bezig!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:00 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar "Nee - Geen pepernoten tot Sinterklaas" stickers... Naar schatting zo'n 12.000. Eentje hebben?
[ afbeelding ]
De uitdelers moeten natuurlijk wel herkenbaar zijn.
[ afbeelding ]
Eliza in actie.
[ afbeelding ]
Ik in actie.
Zie mijn post hierbovenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Goed bezig!
mAAR: GA je nog naar amsterdam komende tijd?
Avond wordt onmogelijk. Ik zou hoogstens tijdens werktijd even langs kunnen komen met eventueel nog een collega oldbie voor morele steun, en om wat stickes mee te nemen om in de collega en vriendenkring te verspreiden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:03 schreef Broekie het volgende:
[..]
Er is een jongedame die maandagavond graag de stickers nabij Amsterdam Centraal uit wil gaan delen inderdaad. Zin en tijd om haar te gaan helpen?
Hoe ziet de jongedame eruit?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:03 schreef Broekie het volgende:
[..]
Er is een jongedame die maandagavond graag de stickers nabij Amsterdam Centraal uit wil gaan delen inderdaad. Zin en tijd om haar te gaan helpen?
Dat kan ik zo door de mail niet zien.quote:
Het GPD belde, ze willen hun adresboek terug!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:47 schreef Mr.DD het volgende:
Ik heb het 06-nummer van Eric. Wie biedt?
Een backup van telefoongids.nl ook goed?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het GPD belde, ze willen hun adresboek terug!
Sure, hit mequote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:00 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar "Nee - Geen pepernoten tot Sinterklaas" stickers... Naar schatting zo'n 12.000. Eentje hebben?
Psiesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:37 schreef Againzender het volgende:
Economische krimp van 5,1%, dat is niet weinig...
* Againzender moet het maar eens op een shoppen gaan zetten dan
Wat dat betreft wel lekker dat mijn jaarcontract net is omgezet naar doorlopendquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies.
Leuk allemaal, die cijfers, maar zolang je zelf je baan en salaris houdt, is er weinig aan de hand. Voordeel is dat de inflatie ook laag/lager is, dus je koopkracht neemt alleen maar toe. Daarnaast is de economie in Duitsland en Frankrijk onverwacht wel gegroeid afgelopen kwartaal, dus daarvan zullen wij ook profiteren
.
Mwah, je wordt er net zo snel uitgegooid als je niet zou functionerenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel lekker dat mijn jaarcontract net is omgezet naar doorlopend
Of oneigheid zou hebben met je werkgeverquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, je wordt er net zo snel uitgegooid als je niet zou functioneren.
owja, dat is ook een mogelijkheidquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Of oneigheid zou hebben met je werkgever.
Moet wel zeggen dat deze Muse niet verkeerd klinkt. Al blijft die zanger me wel op de zenuwenwerken. Met z'n hysterische gezang.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een kickstartrequest met ongetwijfeld de MH van volgende week. Een fijne rockklassieker was misschien wat leuker geweest... Of wordt tegenwoordig alleen Muse aangevraagd?Owja, hoi roos
![]()
.
Je moet 'm idd niet te vaak horen. Qua muziek weinig mis mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat deze Muse niet verkeerd klinkt. Al blijft die zanger me wel op de zenuwenwerken. Met z'n hysterische gezang.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:27 schreef antiroos het volgende:
Goedemogen! Obert, 45 koffie graag!
Nog steeds fijne muziek?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:32 schreef cosmick het volgende:
Fijne muziek, Antiroos.
Laat de cliché-hitjes maar even voor wat ze zijn.
Jaquote:
Mogguhquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:47 schreef borisz het volgende:
Mogge![]()
Straks de economie maar even redden.
of 'hop'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |