Jij bent Zwarte Pietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet!
Misschien moet je die tabbert, baard en mijter maar eens afzettenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
als ons kindje op de uitrekende datum komt, komt het op 5 december, hoop zelf dat het of vroeger of later komt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Follower + 1quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:43 schreef Timo20 het volgende:
Over twitteren gesproken: gisteren dan toch maar een accountje aangemaakt
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:43 schreef Timo20 het volgende:
Over twitteren gesproken: gisteren dan toch maar een accountje aangemaakt
quote:
Net een requestje aan je gestuurdquote:
hoe heet je daarow?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Net een requestje aan je gestuurd
Oh, handig, dat ze nieuwe knopjes toevoegen maar vervolgens niet in alle layouts zetten...quote:
Die zitten er ook pas een halfjaar ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, handig, dat ze nieuwe knopjes toevoegen maar vervolgens niet in alle layouts zetten...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, handig, dat ze nieuwe knopjes toevoegen maar vervolgens niet in alle layouts zetten...
Baggerlayout isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zitten er ook pas een halfjaar ofzo. Je gebruikt gewoon een verouderde layout
.
Ah, niet echt opgevallen. Vind die mobiele layout op de iPhone primaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Baggerlayout is![]()
alleen mobile layout is %@%$ met scollen bij quoten van lange quotes
Hoe scroll jij dan als jij een post quote met lange quote naar onderen om snel te kunnen typen onder de quotequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, niet echt opgevallen. Vind die mobiele layout op de iPhone prima![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |