Psiesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:37 schreef Againzender het volgende:
Economische krimp van 5,1%, dat is niet weinig...
* Againzender moet het maar eens op een shoppen gaan zetten dan
Wat dat betreft wel lekker dat mijn jaarcontract net is omgezet naar doorlopendquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies.
Leuk allemaal, die cijfers, maar zolang je zelf je baan en salaris houdt, is er weinig aan de hand. Voordeel is dat de inflatie ook laag/lager is, dus je koopkracht neemt alleen maar toe. Daarnaast is de economie in Duitsland en Frankrijk onverwacht wel gegroeid afgelopen kwartaal, dus daarvan zullen wij ook profiteren
.
Mwah, je wordt er net zo snel uitgegooid als je niet zou functionerenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel lekker dat mijn jaarcontract net is omgezet naar doorlopend
Of oneigheid zou hebben met je werkgeverquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, je wordt er net zo snel uitgegooid als je niet zou functioneren.
owja, dat is ook een mogelijkheidquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Of oneigheid zou hebben met je werkgever.
Moet wel zeggen dat deze Muse niet verkeerd klinkt. Al blijft die zanger me wel op de zenuwenwerken. Met z'n hysterische gezang.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een kickstartrequest met ongetwijfeld de MH van volgende week. Een fijne rockklassieker was misschien wat leuker geweest... Of wordt tegenwoordig alleen Muse aangevraagd?Owja, hoi roos
![]()
.
Je moet 'm idd niet te vaak horen. Qua muziek weinig mis mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat deze Muse niet verkeerd klinkt. Al blijft die zanger me wel op de zenuwenwerken. Met z'n hysterische gezang.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:27 schreef antiroos het volgende:
Goedemogen! Obert, 45 koffie graag!
Nog steeds fijne muziek?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:32 schreef cosmick het volgende:
Fijne muziek, Antiroos.
Laat de cliché-hitjes maar even voor wat ze zijn.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |