quote:
Als Ieping dat maar goed vindtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jiji wil hier in de stad stickers ronddelen?
Er is een jongedame die maandagavond graag de stickers nabij Amsterdam Centraal uit wil gaan delen inderdaad. Zin en tijd om haar te gaan helpen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jiji wil hier in de stad stickers ronddelen?
Goed bezig!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:00 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar "Nee - Geen pepernoten tot Sinterklaas" stickers... Naar schatting zo'n 12.000. Eentje hebben?
[ afbeelding ]
De uitdelers moeten natuurlijk wel herkenbaar zijn.
[ afbeelding ]
Eliza in actie.
[ afbeelding ]
Ik in actie.
Zie mijn post hierbovenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Goed bezig!
mAAR: GA je nog naar amsterdam komende tijd?
Avond wordt onmogelijk. Ik zou hoogstens tijdens werktijd even langs kunnen komen met eventueel nog een collega oldbie voor morele steun, en om wat stickes mee te nemen om in de collega en vriendenkring te verspreiden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:03 schreef Broekie het volgende:
[..]
Er is een jongedame die maandagavond graag de stickers nabij Amsterdam Centraal uit wil gaan delen inderdaad. Zin en tijd om haar te gaan helpen?
Hoe ziet de jongedame eruit?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:03 schreef Broekie het volgende:
[..]
Er is een jongedame die maandagavond graag de stickers nabij Amsterdam Centraal uit wil gaan delen inderdaad. Zin en tijd om haar te gaan helpen?
Dat kan ik zo door de mail niet zien.quote:
Het GPD belde, ze willen hun adresboek terug!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:47 schreef Mr.DD het volgende:
Ik heb het 06-nummer van Eric. Wie biedt?
Een backup van telefoongids.nl ook goed?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het GPD belde, ze willen hun adresboek terug!
Sure, hit mequote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:00 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar "Nee - Geen pepernoten tot Sinterklaas" stickers... Naar schatting zo'n 12.000. Eentje hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |