Jij bent Zwarte Pietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet!
Misschien moet je die tabbert, baard en mijter maar eens afzettenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
als ons kindje op de uitrekende datum komt, komt het op 5 december, hoop zelf dat het of vroeger of later komt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Follower + 1quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:43 schreef Timo20 het volgende:
Over twitteren gesproken: gisteren dan toch maar een accountje aangemaakt
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:43 schreef Timo20 het volgende:
quote:
Net een requestje aan je gestuurdquote:
hoe heet je daarow?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Net een requestje aan je gestuurd
Oh, handig, dat ze nieuwe knopjes toevoegen maar vervolgens niet in alle layouts zetten...quote:
Die zitten er ook pas een halfjaar ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, handig, dat ze nieuwe knopjes toevoegen maar vervolgens niet in alle layouts zetten...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, handig, dat ze nieuwe knopjes toevoegen maar vervolgens niet in alle layouts zetten...
Baggerlayout isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zitten er ook pas een halfjaar ofzo. Je gebruikt gewoon een verouderde layout
.
Ah, niet echt opgevallen. Vind die mobiele layout op de iPhone primaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Baggerlayout is![]()
alleen mobile layout is %@%$ met scollen bij quoten van lange quotes
Hoe scroll jij dan als jij een post quote met lange quote naar onderen om snel te kunnen typen onder de quotequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, niet echt opgevallen. Vind die mobiele layout op de iPhone prima![]()
.
Vinger laatst zichtbare regel en dan naar beneden gaan met die vinger.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe scroll jij dan als jij een post quote met lange quote naar onderen om snel te kunnen typen onder de quote
quote:
Hééééééééééééééééééééééééél misschien op Den Bosch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:44 schreef Broekie het volgende:
Zeg, hier nog meer mensen die best een keer tijdens MetMichiel op een (van de grotere) NS station de NEE Geen pepernoten tot Sinterklaas stickers uit zouden willen delen?
Mail me dan even.
[oude veenstra-oneliner]quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vinger laatst zichtbare regel en dan naar beneden gaan met die vinger.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[oude veenstra-oneliner]
Dat heb je ook weleens geiler gezegd.
[/oude veenstra-oneliner]
Ik dacht al zoiets toen ik het typtequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[oude veenstra-oneliner]
Dat heb je ook weleens geiler gezegd.
[/oude veenstra-oneliner]
ik follow je ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:43 schreef Timo20 het volgende:
Ik heb vrij dus pak een pilsje en zometeen misschien nog een cheeseburger of een stokbroodje kruidenboter met een kop soepquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:55 schreef themauster het volgende:
en dan neem ik nu een warme choco en wat pepernoten en ga ik slapen![]()
en dan besef ik dat het augustus is en pak ik een ijskoud glas water
hou op mijn maag gaat er van knorrenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb vrij dus pak een pilsje en zometeen misschien nog een cheeseburger of een stokbroodje kruidenboter met een kop soep.
Dan pak je toch ook nog iets lekkersquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hou op mijn maag gaat er van knorren
frituur aanzetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan pak je toch ook nog iets lekkers.
Ik luister de podcast van RJ op KX altijd, en hij draait elke uitzending The Doors. Maar Riders On The Storm heb ik hem alleen nog maar op 3FM horen draaien. Typisch...quote:
je zou toch denken dat eliza zich zou meldenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:40 schreef broer het volgende:
O, en gelukkig St. Anger van Metallica en niet Nothing Else Matters.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat probeert ie? Als Elvis Costello te klinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |