Sport ze!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:17 schreef mijsje het volgende:krassen en deuken op je droger? wow, wat doe jij met zo'n apparaat? die van mij is nu 4 jaar oud ongeveer, maar geen deuk/kras op te vinden nog... (nou ja, een kleintje, van de verhuizing...
)
smakelijk eten aan een ieder! Ik ga er vandoor... lekker sporten ook vanavond, en morgen ook weer, ik moet weer een goede conditie aanmeten...
quote:
Absoluut! Ik ben ook heel blij met dit zh!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:11 schreef RockabeIIa het volgende:
vicky <3 Toch fijn dat ze in het ziekenhuis mogelijkheden hebben voor beebjes als Tess. Hopelijk kun je er nog een paar uurtjes positief tegen aan kijken.
Laat maar een foto zien van de mooie poesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Gefeliciteerd Asyniur!Lekker, Grieks!
![]()
MamsX, ik heb het poesje af en zonet op de bus gedaan. Wil je al foto's van het resultaat zien of wil je dat het een verrassing is?
Wij gaan zo meteen spaghetti eten. En ik had zo'n zin in pizza's van de pizzeria.Maar m'n man had niet zo'n honger dus dat vond ie zonde. Is ook wel weer zo, maar ik heb wél honger! Nou ja, morgen misschien!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:34 schreef _evenstar_ het volgende:
smakelijk en proficiat.
ik ben evenzegt madam ineens hey dat is maar 15 euro bij een reclame folder..
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:34 schreef _evenstar_ het volgende:
smakelijk en proficiat.
ik ben evenzegt madam ineens hey dat is maar 15 euro bij een reclame folder..
Dan doe maar een PMmetjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:38 schreef moussy het volgende:
[..]!!!
Ik benen
en eigenlijk nog meer
maar dat ga ik niet posten, want dan komt de kusjeknufjekroelbrigade
ik ben er alquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:38 schreef moussy het volgende:
Ik benen
en eigenlijk nog meer
Ik heb ook wel eens last van je 12-vingerige darm, nu je het zegt!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
pfft Belana, heftig!
Ik ga morgen de dokter maar eens lastig vallen..heb al een paar weken hinderlijke last van mijn maag/12vingerige darm
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:06 schreef MamsX het volgende:
Ik ben helemaal blij dat mijn gehaakte poes onderweg is![]()
![]()
Mijn humor is met +10 tien gestegen
jij kan zo emigreren naar chinaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:51 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ga mijn einzwijntje maar even rijst makendat werkt toch goed,
ze heeft vandaag inmiddels op, 1 liter rijstemelk 3 rijstewafels en nu dalijk een bakje rijst. en nog een glaasje rijstemelk voor het slapen.
dat dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:35 schreef Lois het volgende:
Ik denk dat dat wel goed is Belaan, hij moet tenslotte ook de rust gaan vinden om los te laten.
ja die duurt al 2 jaarquote:
Het valt me altijd op dat jullie zoveel leuks doen met elkaarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat lief Macka![]()
Ik ga maar weer eens wat kinderen opsnorren, 't is bedtijd voor Sterre en Tristan! En morgen gaan we om 11 uur naar de bioscoop, naar G-Force. Tikje vroeg misschien, maar de vriendin en haar twee kinderen waarmee we gaan had al een kappersafspraak 's middags. Wel lekker, kom je de bioscoop uit, heb je de hele (ok halve) dag nog voor je!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:48 schreef Anitra het volgende:
[..]
ja die duurt al 2 jaar
oke nu heb ik een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bui en dan hoef je niet ees een kloon te zijn omdat voor elkaar te krijgen
zeg als je in best bent, ben je best dichtbij komen jullie dan een koppie doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Leuke dag voor Iris en Eva
Vrijdag heb ik vrij genomen, is Christans laatste vakantiedag, gaan we nog wat leuks doen met zijn drietjesMisschien naar Bestzoo (hebben een abonnement op Zodiac Zoos en daar zijn we nog niet geweest). Of iets anders
mwoah..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:19 schreef Lois het volgende:
En hoe waren de niet luchtige ijsjes ET?
ik wil ooohooohoookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:36 schreef Lois het volgende:
Dan heb je echt iets niet goed gedaan hoorbij ons was het heerlijk, zij het wat machtig, roomijs
Ja, na de vierde klas gaan ze naar de middelbare school, snel hè? Als Christan dit jaar goed doorkomt is hij dan pas 9. Klas 5 t/m (maximaal, afhankelijk van schooltype) 12 doen ze op de middelbare school.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:08 schreef Anitra het volgende:
oh in duitsland zit dat weer anders he? moeten ze dan al zo vroeg "kiezen" voor de grote school?
Ik zeg: een borrel! En een flinke!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:38 schreef moussy het volgende:
Ik benen
en eigenlijk nog meer
Leuke post.quote:
Dat is een goed nieuws post, die worden genegeerdquote:
Ze worden ook al flink voorbereid hoor: elke dag huiswerk en veel nadruk op zelfwerkzaamheid en zo. Christan heeft het afgelopen jaar geleerd om zelf te zorgen dat zijn huiswerk af isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:00 schreef Anitra het volgende:
Dat is zeker snel! Maar aan de andere kant misschien ook wel goed want zo is de overgang denk ik minder. Bedoel voor de pubertijd en dwarsheid en dan zo'n grote verandering kan zijn weerslag hebbenDjen doet een jaartje over aankomend jaar en de is minder als ze wat jonger zijn.
Heel veel sterkte Belana.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:24 schreef Belana het volgende:
wat leuk om te merken is, is dat ik zelf altijd bang ben in zulke situaties om de zoveelste "sterkte" te posten, hetgeen dan zo nietszeggend lijkt. maar dat is dus niet zo, al jullie woorden, van iedereen doen me goedheel erg bedankt!
Oh, zal ik het dan toch maar vertellen? Ik ben gewoon blij dat ik een goeie maaltijd had, dat ik een nieuwe waterkoker gekocht heb passend bij onze Nespresso, en zo'n waterfilter en dat de keuken aan kant is. De afwasser draait, ons kind ligt heerlijk op 1 oor te ronken en ik drink nog een cappucino ... heerlijk effe rust in mijn hoofdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
Leuke post.Ik hoef ook geen details te weten. Deze boodschap is voldoende, is blijmakend.
![]()
Welkom terug Sugar!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, díe zijn wel te handelen, ja!
Oh, het geluk is alweer omgeslagen in agressie?quote:
Ies naajs. Joe goet woeman!quote:Mijn vriend vindt het altijd zo grappig dat ik met zulke hele kleine dingen blij kan zijn. Een parfumproefmonstertje bijv. waar ik dan de hele avond mee op de bank zit te ruiken
kamp is leuk, althans hieroquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze worden ook al flink voorbereid hoor: elke dag huiswerk en veel nadruk op zelfwerkzaamheid en zo. Christan heeft het afgelopen jaar geleerd om zelf te zorgen dat zijn huiswerk af isVerder moeten ze veel lezen, ook alleen maar goed natuurlijk
Ik ben heel benieuwd wat hij dit jaar allemaal over zich heen krijgt
In elk geval gaan ze op kamp
![]()
Wij hebben besloten dat als we ooit veel geld winnen dat we elke dag een vers bed willenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik snap wel dat ie dat raar vindt maar dat is toch ook echt lekker! Of pasgewassen beddegoed, zo heerlijk fris. Dan ga ik extra vroeg naar bed
Je vergeet de Starbucks!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:53 schreef Vivi het volgende:
Belana, fijn dat het zo goed aanvoelde, de sfeer daar!
Kim en ik hebben niet gelunched, maar wel bier gedronken en 127 schoenwinkels bekeken. Waarna er geen schoenen maar wel 38 shirtjes aangeschaft zijn.
En het was heul gezellie en volgende keer gaan we Margarita's drinken met een sombrero op en Lois, jij mag natuurlijk ook komen.
Oh, dat heb ik ook! Maar dan met schoenenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:11 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
jij wil weer es klapjes!!!
Mijn vriend vindt het altijd zo grappig dat ik met zulke hele kleine dingen blij kan zijn. Een parfumproefmonstertje bijv. waar ik dan de hele avond mee op de bank zit te ruiken
quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:33 schreef Jelief het volgende:
Ik mis het overzicht om nog iemand uit tenodigen ik voel er weinig voor om tig mensen te benaderen en steeds weer te horen dat ze niet willen (dat ze niet willen is ok maar het is zo lastig als ik mensen benader die al eerder gevraagd zijn.)
Dus als er iemand is die graag het stokje wil doen dan graag!
Nee, en ik had mijn pruik ook niet opquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:32 schreef sjak het volgende:
Hadden jullie geen ondergoed aan?
naar schiphol heen en weer kost meerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:47 schreef sjak het volgende:
Krijg net een mail van Ryanair, het is werkelijk te gek voor woorden. Voor 10 euro kan ik heen en weer naar MilaanEn echt, dan zitten er geen extra kosten meer bij.
Maar ja, ik hoef niet zo nodig naar Milaan...
Slaap lekker Belana!
Mijn buurvrouw is laatst op die manier boodschappen gaan doen in Turijn! Kwam met allemaal heerlijke olijfolietjes, pasta's en kruiden thuis!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:47 schreef sjak het volgende:
Krijg net een mail van Ryanair, het is werkelijk te gek voor woorden. Voor 10 euro kan ik heen en weer naar MilaanEn echt, dan zitten er geen extra kosten meer bij.
Maar ja, ik hoef niet zo nodig naar Milaan...
Slaap lekker Belana!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik denk dat ik maar naar bed ga..dan is het lekker snel morgen. Ik lig hier te vergaan van de pijn
Kusje van mijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik denk dat ik maar naar bed ga..dan is het lekker snel morgen. Ik lig hier te vergaan van de pijn
Nou, ik ging nog niet hoor. Eerst eens met mijn man weg. Ik heb al een weekendje Rome alleen gedaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is laatst op die manier boodschappen gaan doen in Turijn! Kwam met allemaal heerlijke olijfolietjes, pasta's en kruiden thuis!
oooooh doe dat pleeeease als ik bevallen ben, dan wil ik ook mee prosecco-enquote:
heu, mijn plaatje is stukquote:
ik vind het erger dat ik het eigenlijk nauwelijks kon lezen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Leuk he? L e t t e r v o o r l e t t e r.
Ze krijgen een schooladvies ja. Wij willen Christan graag op een Gesamtschule doen, daar zijn alle schooltypen aanwezig. Hij zit nu aan de bovenkant van de middenmoot qua leren, dus dat gaat gewoon lekker. Mocht hij echt alleen gymnasiumadvies krijgen, dan kan hij ook nog naar het stedelijk gym, dat heeft als voordeel dat het een kleinere school is. Dat bekijken we wel als het zover isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:01 schreef miss_sly het volgende:
Moeten ze echt ook al een schoolsoort kiezen, Rewimo? Of gaan ze naar een brugklas ofzo?
Liefdevol en waardig. Mooie woorden!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:36 schreef Ca.ra het volgende:
Belaan, ik ben wat laat maar voor jou en je familie nog even de beste wensen voor de komende tijd. Ik wens jullie een liefdevolle en waardige tijd toe.
ik zei t ook!! :quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ha!
ik ben niet de enige die t dacht, ziejewelsjoeg!
quote:
quote:
niet eens een krabbel die wij ook kunnen lezenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:10 schreef pinquit het volgende:
omg. weten jullie nog van lang lang geleden (2 maand ofzo) dat ik bij de diploma uitreiking van mn broer een toffe jongen zag? en toen een hyves berichtje heb gestuurd? een hele domme?
en toen niks terug kreeg?
ik heb eindelijk iets terughahahaha. en t is nog best n leuk berichtje ook
Ja, dat doen ze, die vaders.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:04 schreef huuphuup het volgende:
ja ik zet mn geld nog steeds op de 26e![]()
iedereen om me heen dacht eerst heel rustig dat k gerust over de 40 weken heen zou gaan (behalve m schoonmoeder) maar nu de 18e nadert is men ineens verbaasd dat ze nog niet geboren is![]()
en mn arme paps die nu toch wel nerveuzig wordt, voor t eerst opa enzo
even better! ik ga gewoon voor de 26e danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze, die vaders.![]()
Mijn oudste is van de 26e. 10 alweer.![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
even better! ik ga gewoon voor de 26e dan![]()
ja mn vader is zo schattigechofoto's als desktopachtergrond enzo en hij is helemaal in zn nopjes met zn aankomende kleinkind
![]()
maar ik ben bang dat ie het wel aflegt tegen mn moeder als ze gaan ruzieen over wie de kinderwagen mag duwenhaha
En hoe heeft Tess geslapen ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:32 schreef Vicky het volgende:
Morning!
Leuk hoor slapen in een ziekenhuis. Op her kamertje naast Tess ligt een heel klein babietje aan een apparaat en dat ding piepte de hele tijd.. Niet echt prettig.
van 22.45 tot 5 en toen lag ze te piepen. Speen erin en toen tot iets voor 6.00. Ze heeft een fles gehad, even in de box gespeeld en nu ligt ze weer in dromenland.quote:
diarree is volgens mij wel over, heb nog geen luier gehad. Ze heeft geen exzeem maar een schimmelinfectie en dat gaat wel wat beter.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:51 schreef Stout het volgende:
Ik hoop zo dat het thuis ook zo gaat ! Hoe is het met de diaree en de exceem ?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:09 schreef Belana het volgende:
het zou alleen wel leuk zijn als lois ook weer kwam werken
dat is meer dan bijna hoor... dat is wel helemaal!quote:
Dit wilde ik dus ook zeggen. Als de 2 bij 2 maat op de verpaking staat en je haalt er 1.50m uit dan is er ergens iets mis gegaan. Heb je echt geen bon voor nodig. En jou bon is je dikke buikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:28 schreef Stout het volgende:
Huup gewoon terug naar de winkel, met of zonder bon maakt in dit geval niet uit, dit is een fabrieksfout (en waarschijnlijk ben je niet de enige )
Goedenmorgen Loisquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:14 schreef Lois het volgende:
Zeg eh we gaan hier toch niet een "goedemorgen, welterusten" topic van maken he?
Jawel, YPPY natuurlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:14 schreef Lois het volgende:
[..]
Als je eens wist hoe ik verlang naar de relatieve rust op mijn werk
![]()
Goedemorgen allemaal!
*infuus met koffie weer aansluit*
Het weer blijft een beetje achter, oke dat hele hete weer hoeft van mij ook niet, maar dit bewolkte met dreigende regen vind ik ook weer niks.
Hans en Conny zijn gescheidenIs er dan niets meer heilig
![]()
verwisseld koffie-infuus weer...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:14 schreef Lois het volgende:
Zeg eh we gaan hier toch niet een "goedemorgen, welterusten" topic van maken he?
Neehee. Maar de Taartjesfee had gisteren erg veel pijn en hoopte dat een nacht slaap haar daarvan zou verlossen. Dus daar informeerde ik even naar, of de pijn al minder of weg was.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:14 schreef Lois het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:21 schreef pinquit het volgende:
rijles. boodschappen. met max bij vriendin langs die snotverkouden is
Ik ga heel veel nuttige dingen doen. Het meest nuttige heb ik al gedaan, dat is een mooi mailtje terugsturen naar het coachgebeuren. De laatste druppel was een hysterische versie van mijn sollicitatiebrief die ik toegezonden kreeg, in twee keer (want de eerste keer attachment vergeten) met tikfout.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
verwisseld koffie-infuus weer...
okay, zo dan, gaat er iemand nog wat leuks doen vandaag?![]()
ik ga op de bank wachten op mn glimmende shiny nieuwe wasdroger![]()
en wie weet doe k wel woest en gooi k er dan een wasje in
Ik vind je wel tof zoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:24 schreef Lois het volgende:
Ja sorry![]()
ik word niet echt vriendelijk van vakantie merk ik
Ik schoot anders hardop in de lachquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:24 schreef Lois het volgende:
Ja sorry![]()
ik word niet echt vriendelijk van vakantie merk ik
Ik had het niet tegen jou johquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:20 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Neehee. Maar de Taartjesfee had gisteren erg veel pijn en hoopte dat een nacht slaap haar daarvan zou verlossen. Dus daar informeerde ik even naar, of de pijn al minder of weg was.
Nou ik heb nog tot zondag vakantie, en nog geen oplossing voor het slaapgebeuren met Eva dus het kan alleen maar erger wordenquote:
Wauw, gaaf is dat hè?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:36 schreef freecell het volgende:
En..., Hij loopt helemaal losZeker 6 meter (de hele kamer door) in een uurtje geleerd en hij is zo trots op zichzelf
Naar Artisquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:44 schreef miss_sly het volgende:
Zal ik maar niet netjes goedemorgen zeggen...
ik wi eigenlijk best iets leuks doen, maar wat is nou leuk om te doen met baby van ruim 3 weken?
ow ja, ik vind de foto's leuk, Sugar ziet er uit als een gezellige gezinsvakantieen ik zwijg gewoon over je buik
ik word stikjaloers als ik naar mijn slappe buik kijk..
As je fundering maar goed isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nja..ik ben en blijf een bouwval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |