Sport ze!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:17 schreef mijsje het volgende:krassen en deuken op je droger? wow, wat doe jij met zo'n apparaat? die van mij is nu 4 jaar oud ongeveer, maar geen deuk/kras op te vinden nog... (nou ja, een kleintje, van de verhuizing...
)
smakelijk eten aan een ieder! Ik ga er vandoor... lekker sporten ook vanavond, en morgen ook weer, ik moet weer een goede conditie aanmeten...
quote:
Absoluut! Ik ben ook heel blij met dit zh!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:11 schreef RockabeIIa het volgende:
vicky <3 Toch fijn dat ze in het ziekenhuis mogelijkheden hebben voor beebjes als Tess. Hopelijk kun je er nog een paar uurtjes positief tegen aan kijken.
Laat maar een foto zien van de mooie poesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Gefeliciteerd Asyniur!Lekker, Grieks!
![]()
MamsX, ik heb het poesje af en zonet op de bus gedaan. Wil je al foto's van het resultaat zien of wil je dat het een verrassing is?
Wij gaan zo meteen spaghetti eten. En ik had zo'n zin in pizza's van de pizzeria.Maar m'n man had niet zo'n honger dus dat vond ie zonde. Is ook wel weer zo, maar ik heb wél honger! Nou ja, morgen misschien!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:34 schreef _evenstar_ het volgende:
smakelijk en proficiat.
ik ben evenzegt madam ineens hey dat is maar 15 euro bij een reclame folder..
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:34 schreef _evenstar_ het volgende:
smakelijk en proficiat.
ik ben evenzegt madam ineens hey dat is maar 15 euro bij een reclame folder..
Dan doe maar een PMmetjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:38 schreef moussy het volgende:
[..]!!!
Ik benen
en eigenlijk nog meer
maar dat ga ik niet posten, want dan komt de kusjeknufjekroelbrigade
ik ben er alquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:38 schreef moussy het volgende:
Ik benen
en eigenlijk nog meer
maar dat ga ik niet posten, want dan komt de kusjeknufjekroelbrigade
Ik heb ook wel eens last van je 12-vingerige darm, nu je het zegt!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
pfft Belana, heftig!
Ik ga morgen de dokter maar eens lastig vallen..heb al een paar weken hinderlijke last van mijn maag/12vingerige darm
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:06 schreef MamsX het volgende:
Ik ben helemaal blij dat mijn gehaakte poes onderweg is![]()
![]()
Mijn humor is met +10 tien gestegen
jij kan zo emigreren naar chinaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:51 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ga mijn einzwijntje maar even rijst makendat werkt toch goed,
ze heeft vandaag inmiddels op, 1 liter rijstemelk 3 rijstewafels en nu dalijk een bakje rijst. en nog een glaasje rijstemelk voor het slapen.
dat dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:35 schreef Lois het volgende:
Ik denk dat dat wel goed is Belaan, hij moet tenslotte ook de rust gaan vinden om los te laten.
ja die duurt al 2 jaarquote:
Het valt me altijd op dat jullie zoveel leuks doen met elkaarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat lief Macka![]()
Ik ga maar weer eens wat kinderen opsnorren, 't is bedtijd voor Sterre en Tristan! En morgen gaan we om 11 uur naar de bioscoop, naar G-Force. Tikje vroeg misschien, maar de vriendin en haar twee kinderen waarmee we gaan had al een kappersafspraak 's middags. Wel lekker, kom je de bioscoop uit, heb je de hele (ok halve) dag nog voor je!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:48 schreef Anitra het volgende:
[..]
ja die duurt al 2 jaar
oke nu heb ik een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bui en dan hoef je niet ees een kloon te zijn omdat voor elkaar te krijgen
zeg als je in best bent, ben je best dichtbij komen jullie dan een koppie doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Leuke dag voor Iris en Eva
Vrijdag heb ik vrij genomen, is Christans laatste vakantiedag, gaan we nog wat leuks doen met zijn drietjesMisschien naar Bestzoo (hebben een abonnement op Zodiac Zoos en daar zijn we nog niet geweest). Of iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |