mwoah..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:19 schreef Lois het volgende:
En hoe waren de niet luchtige ijsjes ET?
ik wil ooohooohoookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:36 schreef Lois het volgende:
Dan heb je echt iets niet goed gedaan hoorbij ons was het heerlijk, zij het wat machtig, roomijs
Ja, na de vierde klas gaan ze naar de middelbare school, snel hè? Als Christan dit jaar goed doorkomt is hij dan pas 9. Klas 5 t/m (maximaal, afhankelijk van schooltype) 12 doen ze op de middelbare school.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:08 schreef Anitra het volgende:
oh in duitsland zit dat weer anders he? moeten ze dan al zo vroeg "kiezen" voor de grote school?
Ik zeg: een borrel! En een flinke!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:38 schreef moussy het volgende:
Ik benen
en eigenlijk nog meer
maar dat ga ik niet posten, want dan komt de kusjeknufjekroelbrigade
Leuke post.quote:
Dat is een goed nieuws post, die worden genegeerdquote:
Ze worden ook al flink voorbereid hoor: elke dag huiswerk en veel nadruk op zelfwerkzaamheid en zo. Christan heeft het afgelopen jaar geleerd om zelf te zorgen dat zijn huiswerk af isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:00 schreef Anitra het volgende:
Dat is zeker snel! Maar aan de andere kant misschien ook wel goed want zo is de overgang denk ik minder. Bedoel voor de pubertijd en dwarsheid en dan zo'n grote verandering kan zijn weerslag hebbenDjen doet een jaartje over aankomend jaar en de is minder als ze wat jonger zijn.
Heel veel sterkte Belana.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:24 schreef Belana het volgende:
wat leuk om te merken is, is dat ik zelf altijd bang ben in zulke situaties om de zoveelste "sterkte" te posten, hetgeen dan zo nietszeggend lijkt. maar dat is dus niet zo, al jullie woorden, van iedereen doen me goedheel erg bedankt!
Oh, zal ik het dan toch maar vertellen? Ik ben gewoon blij dat ik een goeie maaltijd had, dat ik een nieuwe waterkoker gekocht heb passend bij onze Nespresso, en zo'n waterfilter en dat de keuken aan kant is. De afwasser draait, ons kind ligt heerlijk op 1 oor te ronken en ik drink nog een cappucino ... heerlijk effe rust in mijn hoofdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
Leuke post.Ik hoef ook geen details te weten. Deze boodschap is voldoende, is blijmakend.
![]()
Welkom terug Sugar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |