ik zei t ook!! :quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ha!
ik ben niet de enige die t dacht, ziejewelsjoeg!
quote:
quote:
niet eens een krabbel die wij ook kunnen lezenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:10 schreef pinquit het volgende:
omg. weten jullie nog van lang lang geleden (2 maand ofzo) dat ik bij de diploma uitreiking van mn broer een toffe jongen zag? en toen een hyves berichtje heb gestuurd? een hele domme?
en toen niks terug kreeg?
ik heb eindelijk iets terughahahaha. en t is nog best n leuk berichtje ook
Ja, dat doen ze, die vaders.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:04 schreef huuphuup het volgende:
ja ik zet mn geld nog steeds op de 26e![]()
iedereen om me heen dacht eerst heel rustig dat k gerust over de 40 weken heen zou gaan (behalve m schoonmoeder) maar nu de 18e nadert is men ineens verbaasd dat ze nog niet geboren is![]()
en mn arme paps die nu toch wel nerveuzig wordt, voor t eerst opa enzo
even better! ik ga gewoon voor de 26e danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze, die vaders.![]()
Mijn oudste is van de 26e. 10 alweer.![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
even better! ik ga gewoon voor de 26e dan![]()
ja mn vader is zo schattigechofoto's als desktopachtergrond enzo en hij is helemaal in zn nopjes met zn aankomende kleinkind
![]()
maar ik ben bang dat ie het wel aflegt tegen mn moeder als ze gaan ruzieen over wie de kinderwagen mag duwenhaha
En hoe heeft Tess geslapen ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:32 schreef Vicky het volgende:
Morning!
Leuk hoor slapen in een ziekenhuis. Op her kamertje naast Tess ligt een heel klein babietje aan een apparaat en dat ding piepte de hele tijd.. Niet echt prettig.
van 22.45 tot 5 en toen lag ze te piepen. Speen erin en toen tot iets voor 6.00. Ze heeft een fles gehad, even in de box gespeeld en nu ligt ze weer in dromenland.quote:
diarree is volgens mij wel over, heb nog geen luier gehad. Ze heeft geen exzeem maar een schimmelinfectie en dat gaat wel wat beter.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:51 schreef Stout het volgende:
Ik hoop zo dat het thuis ook zo gaat ! Hoe is het met de diaree en de exceem ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |