naar schiphol heen en weer kost meerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:47 schreef sjak het volgende:
Krijg net een mail van Ryanair, het is werkelijk te gek voor woorden. Voor 10 euro kan ik heen en weer naar MilaanEn echt, dan zitten er geen extra kosten meer bij.
Maar ja, ik hoef niet zo nodig naar Milaan...
Slaap lekker Belana!
Mijn buurvrouw is laatst op die manier boodschappen gaan doen in Turijn! Kwam met allemaal heerlijke olijfolietjes, pasta's en kruiden thuis!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:47 schreef sjak het volgende:
Krijg net een mail van Ryanair, het is werkelijk te gek voor woorden. Voor 10 euro kan ik heen en weer naar MilaanEn echt, dan zitten er geen extra kosten meer bij.
Maar ja, ik hoef niet zo nodig naar Milaan...
Slaap lekker Belana!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik denk dat ik maar naar bed ga..dan is het lekker snel morgen. Ik lig hier te vergaan van de pijn
Kusje van mijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik denk dat ik maar naar bed ga..dan is het lekker snel morgen. Ik lig hier te vergaan van de pijn
Nou, ik ging nog niet hoor. Eerst eens met mijn man weg. Ik heb al een weekendje Rome alleen gedaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is laatst op die manier boodschappen gaan doen in Turijn! Kwam met allemaal heerlijke olijfolietjes, pasta's en kruiden thuis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |