quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:09 schreef Belana het volgende:
het zou alleen wel leuk zijn als lois ook weer kwam werken
dat is meer dan bijna hoor... dat is wel helemaal!quote:
Dit wilde ik dus ook zeggen. Als de 2 bij 2 maat op de verpaking staat en je haalt er 1.50m uit dan is er ergens iets mis gegaan. Heb je echt geen bon voor nodig. En jou bon is je dikke buikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:28 schreef Stout het volgende:
Huup gewoon terug naar de winkel, met of zonder bon maakt in dit geval niet uit, dit is een fabrieksfout (en waarschijnlijk ben je niet de enige )
Goedenmorgen Loisquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:14 schreef Lois het volgende:
Zeg eh we gaan hier toch niet een "goedemorgen, welterusten" topic van maken he?
Jawel, YPPY natuurlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:14 schreef Lois het volgende:
[..]
Als je eens wist hoe ik verlang naar de relatieve rust op mijn werk
![]()
Goedemorgen allemaal!
*infuus met koffie weer aansluit*
Het weer blijft een beetje achter, oke dat hele hete weer hoeft van mij ook niet, maar dit bewolkte met dreigende regen vind ik ook weer niks.
Hans en Conny zijn gescheidenIs er dan niets meer heilig
![]()
verwisseld koffie-infuus weer...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:14 schreef Lois het volgende:
Zeg eh we gaan hier toch niet een "goedemorgen, welterusten" topic van maken he?
Neehee. Maar de Taartjesfee had gisteren erg veel pijn en hoopte dat een nacht slaap haar daarvan zou verlossen. Dus daar informeerde ik even naar, of de pijn al minder of weg was.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:14 schreef Lois het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:21 schreef pinquit het volgende:
rijles. boodschappen. met max bij vriendin langs die snotverkouden is
Ik ga heel veel nuttige dingen doen. Het meest nuttige heb ik al gedaan, dat is een mooi mailtje terugsturen naar het coachgebeuren. De laatste druppel was een hysterische versie van mijn sollicitatiebrief die ik toegezonden kreeg, in twee keer (want de eerste keer attachment vergeten) met tikfout.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
verwisseld koffie-infuus weer...
okay, zo dan, gaat er iemand nog wat leuks doen vandaag?![]()
ik ga op de bank wachten op mn glimmende shiny nieuwe wasdroger![]()
en wie weet doe k wel woest en gooi k er dan een wasje in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |