Ik houd van nare mensenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
Kun jij het me niet gewoon vertellenDan doe ik nooit meer naar
Ik vraag me echt af hoe dat soort mensen aan een platencontract komenquote:
ook in duet vorm met jan smitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe dat soort mensen aan een platencontract komen
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer. Kom, dan gaan we terug naar het verzorgingstehuis zodat je kunt rummikubben met Toos.
Neem een andere UI, ik denk steeds dat je rosbief bent.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:52 schreef asperger het volgende:
Ik moet echt cursus boeken hebben voor aankomend schooljaar, anders word ik niet toegelaten, heeft niemand suggesties?
Ik ben z'n kleine broertjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Neem een andere UI, ik denk steeds dat je rosbief bent.
Trouwen?quote:
Wat voor waarde heeft dat danquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:00 schreef Siniti het volgende:
Ik zou willen dat ik admin was, zodat ik kon zien van wie alle kloontjes zijn
Vandaar het kleinere stuk vlees?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:55 schreef asperger het volgende:
[..]
Ik ben z'n kleine broertjeMaar weet jij waar ik cursus boeken kan bestellen voor timmerman niveau 1?
Jan had even geld nodig voor zijn vakantiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ook in duet vorm met jan smit
Zeg, laat de mensen aub niet geloven dat jij mijn kloon bentquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:55 schreef asperger het volgende:
[..]
Ik ben z'n kleine broertjeMaar weet jij waar ik cursus boeken kan bestellen voor timmerman niveau 1?
Kloontjes chanterenquote:
Yup, hij een grote Pi5m0l ik een kleine.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vandaar het kleinere stuk vlees?
[..]
Jan had even geld nodig voor zijn vakantie![]()
[ afbeelding ]
Edit: Hij staats zelfs op 21 in de top 40?![]()
Hoe laat gaan we eten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:05 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zeg, laat de mensen aub niet geloven dat jij mijn kloon bent
Mij toch niet ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou ten eerste zou ik dan mensen kunnen bannen
Hollanderquote:
Ik beoordeel iemand op z'n schrijfsel vandaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:58 schreef Siniti het volgende:
Nee natuurlijk niet. Zie ik er uit als een timmerman![]()
Je hebt trouwens mijn kuttopic gemist, ging over jouquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
In theorie zou ik dan iedereen kunnen bannen.
Gast, uit welke sekskelder kom jij gekropen?quote:
Ik was toen een film aan het kijken denk ik. Sorryquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je hebt trouwens mijn kuttopic gemist, ging over jou
Het waren paints die ik ooit al eens gemaakt had met een paar kleine aanpassingenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik was toen een film aan het kijken denk ik. Sorry
Het is trouwens wel een ongelooflijk slecht topic. Hoe durf je mijn naam ervoor te gebruiken
als je het over de muziek hebt, dan die van je moeder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, uit welke sekskelder kom jij gekropen?
Omdat er genoeg mensen zijn die het helemaal geweldig vinden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe dat soort mensen aan een platencontract komen
Ben jij er nu?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:47 schreef Maisnon het volgende:
Ludo, ik doe wel een keertje mee straks maar ik ben ff eten aan het maken en dat blijkt niet tegelijkertijd te kunnen
Liever draw my thing:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:29 schreef LudoSanders het volgende:
Wie doet er mee met 'Mario kart'?
Wat een grof taalgebruik, ben ik nou juist helemaal niet gewend.............quote:
Going strongquote:
Beetje vaag verhaal dit. Of hij heeft het haar niet duidelijk genoeg verteld, of zij is echt retarded.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:40 schreef IQM het volgende:
Wat een droogkloot, deze kerel!![]()
Gast op vakantie, vriendin heeft het niet door
Hij gaat backpacken in Europa, terwijl z'n vriendin niet weet waar hij uithangt.
Beide.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Beetje vaag verhaal dit. Of hij heeft het haar niet duidelijk genoeg verteld, of zij is echt retarded.
Uit die mailtjes blijkt het 2e waar te zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Beetje vaag verhaal dit. Of hij heeft het haar niet duidelijk genoeg verteld, of zij is echt retarded.
Weer een doodsbedreiging, brrrrrr.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Krijg tyfus, je kan toch wel de vorige pagina opzoeken.
Samen maar bordspelletjes gaan doen dan?quote:
Niet luisteren, hij wil je gewoon volblaffen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Samen maar bordspelletjes gaan doen dan?
Jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Is ook een leuk spelletje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Niet luisteren, hij wil je gewoon volblaffen.
Wie zegt dat ik dat niet wil?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Niet luisteren, hij wil je gewoon volblaffen.
Klinkt als een potje Twister.quote:
Yiehaaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Klinkt als een potje Twister.
Doet het nietwelquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:44 schreef Maisnon het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)8fbc4931ed3bfbf25ba3
Join voor baloonno!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:53 schreef Maisnon het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)5ae26fc5fd5dbe8d564f
Tekenen
Ik ben de enige die mens-erger- je -niet leuk vind.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
INDERDAADquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |