Nou en? Wat maakt dat nou weer uit zeiksnolquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
Kanker ING, krijg ik nu pas die oranje pas binnen terwijl de rest van mijn familie die al een jaar heeft.
Ik kreeg hem vorige week pas, ze hebben wel weer mijn oude custom image erop gezetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
Kanker ING, krijg ik nu pas die oranje pas binnen terwijl de rest van mijn familie die al een jaar heeft.
En dat is erg omdat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
Het is maar goed dat lavacake hier niet overal te koop isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort brownie met vloeibare warme chocola in het midden. Is inderdaad erg lekker.Maar wel erg machtig.
[..]
Ja, dat is in Amerika ook, alleen blijven ze daar bijvullen tot je weg gaat.
Bij mij ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kreeg hem vorige week pas, ze hebben wel weer mijn oude custom image erop gezet
Ja inderdaad, eerst was er zelfs nog sprake van het feit dat je zou moeten gaan betalen om die foto weer terug te krijgenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat is erg omdat?Ik haat die oranje passen.
Ik ben blij dat ze gewoon weer de foto die ik er ooit op heb laten zetten er weer op hebben geprint.
Bij de ikea mag het juist wel, als enige toko in Nederland.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat lavacake hier niet overal te koop is![]()
O ja, dat refill.. Heb je in de Ikea ook, alleen mag het eigenlijk niet.
Hoezo mag het eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat lavacake hier niet overal te koop is![]()
O ja, dat refill.. Heb je in de Ikea ook, alleen mag het eigenlijk niet.
Amehoela. Daar heb ik al voor betaald. Dat zij per se nieuwe passen willen verstrekken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad, eerst was er zelfs nog sprake van het feit dat je zou moeten gaan betalen om die foto weer terug te krijgen
Ik heb er lekker niets voor betaaldquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Amehoela. Daar heb ik al voor betaald. Dat zij per se nieuwe passen willen verstrekken.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bij de ikea mag het juist wel, als enige toko in Nederland.
Ik, geloof ik, ook niet. Dat was in het begin gratis. Maar het gaat om het principe.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb er lekker niets voor betaald
Dacht ikquote:
Dat staat er levensgroot bij, als je een bekertje kooptquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Oh oke.. dat heb ik dan weer gemist.
Dat ik een jaar heb moeten wachten, kutkoter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou en? Wat maakt dat nou weer uit zeiksnol
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik, geloof ik, ook niet. Dat was in het begin gratis. Maar het gaat om het principe.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat ik een jaar heb moeten wachten, kutkoter.
Nou en? Je pas deed het toch gewoon, en of dat ding nou blauw of oranje is maakt toch geen hol uit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat ik een jaar heb moeten wachten, kutkoter.
Je liegt gewoon weer tegen me hè, overspelige sloerie!quote:
Ze vindt oranje mooier wellicht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou en? Je pas deed het toch gewoon, en of dat ding nou blauw of oranje is maakt toch geen hol uit?
Dat ik een jaar in angst zat of ze die oude gingen blokkeren, gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat is erg omdat?Ik haat die oranje passen.
Ik ben blij dat ze gewoon weer de foto die ik er ooit op heb laten zetten er weer op hebben geprint.
Praat je ook zo tegen je oma?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je liegt gewoon weer tegen me hè, overspelige sloerie!
In die oranje zitten glitters als je hem in de zon houdt. HET GAAT OM HET PRINCIPE.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou en? Je pas deed het toch gewoon, en of dat ding nou blauw of oranje is maakt toch geen hol uit?
Nou nou.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je liegt gewoon weer tegen me hè, overspelige sloerie!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat ik een jaar in angst zat of ze die oude gingen blokkeren, gewoon omdat het kan.
Jij bent zijn oma.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Praat je ook zo tegen je oma?
Dat zie je toch ouwe.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Praat je ook zo tegen je oma?
En dat idee geloof jij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat ik een jaar in angst zat of ze die oude gingen blokkeren, gewoon omdat het kan.
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In die oranje zitten glitters als je hem in de zon houdt.
Dat wat er in hoofdletters achter staat, ging het om. Je komt echt over als iemand in de 40 die nog bij zijn moeder woont, weet je dat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zitten glitters in zegt zeWat een enorm belangrijk detail, dat ik dat heb kunnen missen
quote:
Heul nietquote:
Ben je weer op je pik getrapt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat wat er in hoofdletters achter staat, ging het om. Je komt echt over als iemand in de 40 die nog bij zijn moeder woont, weet je dat?
Ik ben je oma niet.quote:
Dat hoeft ook niet, je krijgt over een week of 2 een brief dat je blauwe geblokkeerd wordt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
Het is trouwens veel leuker als ik de laatste Nederlander ben met een blauwe pas. Ik ga die oranje gewoon niet activeren.
Die heeft mijn zusje ook nooit gehad en die kan die blauwe nog gewoon gebruiken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, je krijgt over een week of 2 een brief dat je blauwe geblokkeerd wordt.
Ha, ik heb ook nog een blauwe pas waar ik geen oranje voor heb gehad, dus...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
Het is trouwens veel leuker als ik de laatste Nederlander ben met een blauwe pas. Ik ga die oranje gewoon niet activeren.
Pas maar op dat ze niet op die van jou trapt dadelijk.quote:
Pics?quote:
Maar ik heb een andere naam.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ha, ik heb ook nog een blauwe pas waar ik geen oranje voor heb gehad, dus...![]()
[..]
Pas maar op dat ze niet op die van jou trapt dadelijk.
Dat zeg je elke keer. Kom, dan gaan we terug naar het verzorgingstehuis zodat je kunt rummikubben met Toos.quote:
Komt vanzelf wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heeft mijn zusje ook nooit gehad en die kan die blauwe nog gewoon gebruiken.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer. Kom, dan gaan we terug naar het verzorgingstehuis zodat je kunt rummikubben met Toos.
Ha, ik ook trouwens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ha, ik heb ook nog een blauwe pas waar ik geen oranje voor heb gehad, dus...![]()
"Hard Candy" is wel een toffe film.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:06 schreef Allure_ het volgende:
Zo, weer voldoende nuttig geweest voor vandaag.
Zeg wd, is die ene film 'Candy' eigenlijk leuk? N.a.v filmpjes die ik heb gezien lijkt ie me echt cute.
Ja, maar peniskutjelikkenanuspenetratiepost.quote:
Dan komt hij dus niet binnen twee weken want ze heeft die pas al bijna een jaar.quote:
Zeurkousquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan komt hij dus niet binnen twee weken want ze heeft die pas al bijna een jaar.
WD zie ik wel voor zo iemand aan eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
"Hard Candy" is wel een toffe film.
Het is een drama, het gaat over drugs. Ik vond 'm mooijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:06 schreef Allure_ het volgende:
Zo, weer voldoende nuttig geweest voor vandaag.
Zeg wd, is die ene film 'Candy' eigenlijk leuk? N.a.v filmpjes die ik heb gezien lijkt ie me echt cute.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer. Kom, dan gaan we terug naar het verzorgingstehuis zodat je kunt rummikubben met Toos.
Dat was een rare filmquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
"Hard Candy" is wel een toffe film.
Dank je...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WD zie ik wel voor zo iemand aan eerlijk gezegd.
Jij bent ouder dan ik hoor.quote:
Neeeee, fas misschien?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb hem in Kriterion gezien en ik was bijzonder onder de indruk hoe de film geschoten was, bijzonder fijne shots en het hele verhaal is natuurlijk bijzonder 'sterk/wazig'quote:
Ja, maar hij ziet mij niet als zijn oma.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent ouder dan ik hoor.
Iedereen moet die film zien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen.quote:
Ik zag hem thuis en ik was ook onder de indruk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb hem in Kriterion gezien en ik was bijzonder onder de indruk hoe de film geschoten was, bijzonder fijne shots en het hele verhaal is natuurlijk bijzonder 'sterk/wazig'
Omdat je een man bent misschien?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar hij ziet mij niet als zijn oma.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag hem thuis en ik was ook onder de indruk.
Heul niet. Ik ben een vrouw. jwz.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat je een man bent misschien?
Niks kloonquote:
Is dat niet een beetje ouderwets? Ik heb hem op DVD.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje ouderwets? Ik heb hem op DVD.
Wieeejquote:
Wegwerpmaatschappij...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Niks kloonDie andere account is weg
quote:
Kan je dan niet zo kijken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kan je in het dagelijkse leven ook die smiley maar gebruiken. Zou een hoop nutteloze woorden schelen.
Nee oma, plassen doen we thuis IN de wcquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wegwerpmaatschappij...
/ oma modus.
Kom maar op met die foto van jezelf waar je zo kijkt.quote:
Ik wil een tshirt met dequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kan je in het dagelijkse leven ook die smiley maar gebruiken. Zou een hoop nutteloze woorden schelen.
Incontinentieluier?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee oma, plassen doen we thuis IN de wc
Maar eens een keertje opzoeken danquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een drama, het gaat over drugs. Ik vond 'm mooij
quote:
Alzheimer Annie had de laatste gepakt weet u nog wel?quote:
Bummer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Alzheimer Annie had de laatste gepakt weet u nog wel?
Ik kan geen foto's postenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom maar op met die foto van jezelf waar je zo kijkt.
Homo'squote:
Ach gerumquote:
Werkt niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ach gerumHeb je al geprobeerd om erover te wrijven (zachtjes)?
Wie is de vader dan?quote:
Jijzelf, jij was toch hermafrodiet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:40 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Werkt niet.![]()
[..]
Wie is de vader dan?
Maar da kan toch heul niet!!!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jijzelf, jij was toch hermafrodiet?
Helemaal niet ik plant mij voort door een gast lichaam te infecteren met mijn DNA.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jijzelf, jij was toch hermafrodiet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |