Wegwerpmaatschappij...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Niks kloonDie andere account is weg
quote:
Kan je dan niet zo kijken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kan je in het dagelijkse leven ook die smiley maar gebruiken. Zou een hoop nutteloze woorden schelen.
Nee oma, plassen doen we thuis IN de wcquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wegwerpmaatschappij...
/ oma modus.
Kom maar op met die foto van jezelf waar je zo kijkt.quote:
Ik wil een tshirt met dequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kan je in het dagelijkse leven ook die smiley maar gebruiken. Zou een hoop nutteloze woorden schelen.
Incontinentieluier?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee oma, plassen doen we thuis IN de wc
Maar eens een keertje opzoeken danquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een drama, het gaat over drugs. Ik vond 'm mooij
quote:
Alzheimer Annie had de laatste gepakt weet u nog wel?quote:
Bummer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Alzheimer Annie had de laatste gepakt weet u nog wel?
Ik kan geen foto's postenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom maar op met die foto van jezelf waar je zo kijkt.
Homo'squote:
Ach gerumquote:
Werkt niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ach gerumHeb je al geprobeerd om erover te wrijven (zachtjes)?
Wie is de vader dan?quote:
Jijzelf, jij was toch hermafrodiet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:40 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Werkt niet.![]()
[..]
Wie is de vader dan?
Maar da kan toch heul niet!!!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jijzelf, jij was toch hermafrodiet?
Helemaal niet ik plant mij voort door een gast lichaam te infecteren met mijn DNA.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jijzelf, jij was toch hermafrodiet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |