In die oranje zitten glitters als je hem in de zon houdt. HET GAAT OM HET PRINCIPE.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou en? Je pas deed het toch gewoon, en of dat ding nou blauw of oranje is maakt toch geen hol uit?
Nou nou.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je liegt gewoon weer tegen me hè, overspelige sloerie!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat ik een jaar in angst zat of ze die oude gingen blokkeren, gewoon omdat het kan.
Jij bent zijn oma.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Praat je ook zo tegen je oma?
Dat zie je toch ouwe.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Praat je ook zo tegen je oma?
En dat idee geloof jij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat ik een jaar in angst zat of ze die oude gingen blokkeren, gewoon omdat het kan.
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In die oranje zitten glitters als je hem in de zon houdt.
Dat wat er in hoofdletters achter staat, ging het om. Je komt echt over als iemand in de 40 die nog bij zijn moeder woont, weet je dat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zitten glitters in zegt zeWat een enorm belangrijk detail, dat ik dat heb kunnen missen
quote:
Heul nietquote:
Ben je weer op je pik getrapt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat wat er in hoofdletters achter staat, ging het om. Je komt echt over als iemand in de 40 die nog bij zijn moeder woont, weet je dat?
Ik ben je oma niet.quote:
Dat hoeft ook niet, je krijgt over een week of 2 een brief dat je blauwe geblokkeerd wordt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
Het is trouwens veel leuker als ik de laatste Nederlander ben met een blauwe pas. Ik ga die oranje gewoon niet activeren.
Die heeft mijn zusje ook nooit gehad en die kan die blauwe nog gewoon gebruiken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, je krijgt over een week of 2 een brief dat je blauwe geblokkeerd wordt.
Ha, ik heb ook nog een blauwe pas waar ik geen oranje voor heb gehad, dus...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
Het is trouwens veel leuker als ik de laatste Nederlander ben met een blauwe pas. Ik ga die oranje gewoon niet activeren.
Pas maar op dat ze niet op die van jou trapt dadelijk.quote:
Pics?quote:
Maar ik heb een andere naam.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ha, ik heb ook nog een blauwe pas waar ik geen oranje voor heb gehad, dus...![]()
[..]
Pas maar op dat ze niet op die van jou trapt dadelijk.
Dat zeg je elke keer. Kom, dan gaan we terug naar het verzorgingstehuis zodat je kunt rummikubben met Toos.quote:
Komt vanzelf wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heeft mijn zusje ook nooit gehad en die kan die blauwe nog gewoon gebruiken.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer. Kom, dan gaan we terug naar het verzorgingstehuis zodat je kunt rummikubben met Toos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |