Nou en? Wat maakt dat nou weer uit zeiksnolquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
Kanker ING, krijg ik nu pas die oranje pas binnen terwijl de rest van mijn familie die al een jaar heeft.
Ik kreeg hem vorige week pas, ze hebben wel weer mijn oude custom image erop gezetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
Kanker ING, krijg ik nu pas die oranje pas binnen terwijl de rest van mijn familie die al een jaar heeft.
En dat is erg omdat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
Het is maar goed dat lavacake hier niet overal te koop isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort brownie met vloeibare warme chocola in het midden. Is inderdaad erg lekker.Maar wel erg machtig.
[..]
Ja, dat is in Amerika ook, alleen blijven ze daar bijvullen tot je weg gaat.
Bij mij ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kreeg hem vorige week pas, ze hebben wel weer mijn oude custom image erop gezet
Ja inderdaad, eerst was er zelfs nog sprake van het feit dat je zou moeten gaan betalen om die foto weer terug te krijgenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat is erg omdat?Ik haat die oranje passen.
Ik ben blij dat ze gewoon weer de foto die ik er ooit op heb laten zetten er weer op hebben geprint.
Bij de ikea mag het juist wel, als enige toko in Nederland.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat lavacake hier niet overal te koop is![]()
O ja, dat refill.. Heb je in de Ikea ook, alleen mag het eigenlijk niet.
Hoezo mag het eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat lavacake hier niet overal te koop is![]()
O ja, dat refill.. Heb je in de Ikea ook, alleen mag het eigenlijk niet.
Amehoela. Daar heb ik al voor betaald. Dat zij per se nieuwe passen willen verstrekken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad, eerst was er zelfs nog sprake van het feit dat je zou moeten gaan betalen om die foto weer terug te krijgen
Ik heb er lekker niets voor betaaldquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Amehoela. Daar heb ik al voor betaald. Dat zij per se nieuwe passen willen verstrekken.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bij de ikea mag het juist wel, als enige toko in Nederland.
Ik, geloof ik, ook niet. Dat was in het begin gratis. Maar het gaat om het principe.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb er lekker niets voor betaald
Dacht ikquote:
Dat staat er levensgroot bij, als je een bekertje kooptquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Oh oke.. dat heb ik dan weer gemist.
Dat ik een jaar heb moeten wachten, kutkoter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou en? Wat maakt dat nou weer uit zeiksnol
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik, geloof ik, ook niet. Dat was in het begin gratis. Maar het gaat om het principe.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat ik een jaar heb moeten wachten, kutkoter.
Nou en? Je pas deed het toch gewoon, en of dat ding nou blauw of oranje is maakt toch geen hol uit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat ik een jaar heb moeten wachten, kutkoter.
Je liegt gewoon weer tegen me hè, overspelige sloerie!quote:
Ze vindt oranje mooier wellicht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou en? Je pas deed het toch gewoon, en of dat ding nou blauw of oranje is maakt toch geen hol uit?
Dat ik een jaar in angst zat of ze die oude gingen blokkeren, gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat is erg omdat?Ik haat die oranje passen.
Ik ben blij dat ze gewoon weer de foto die ik er ooit op heb laten zetten er weer op hebben geprint.
Praat je ook zo tegen je oma?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je liegt gewoon weer tegen me hè, overspelige sloerie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |