Ha, ik ook trouwens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ha, ik heb ook nog een blauwe pas waar ik geen oranje voor heb gehad, dus...![]()
"Hard Candy" is wel een toffe film.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:06 schreef Allure_ het volgende:
Zo, weer voldoende nuttig geweest voor vandaag.
Zeg wd, is die ene film 'Candy' eigenlijk leuk? N.a.v filmpjes die ik heb gezien lijkt ie me echt cute.
Ja, maar peniskutjelikkenanuspenetratiepost.quote:
Dan komt hij dus niet binnen twee weken want ze heeft die pas al bijna een jaar.quote:
Zeurkousquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan komt hij dus niet binnen twee weken want ze heeft die pas al bijna een jaar.
WD zie ik wel voor zo iemand aan eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
"Hard Candy" is wel een toffe film.
Het is een drama, het gaat over drugs. Ik vond 'm mooijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:06 schreef Allure_ het volgende:
Zo, weer voldoende nuttig geweest voor vandaag.
Zeg wd, is die ene film 'Candy' eigenlijk leuk? N.a.v filmpjes die ik heb gezien lijkt ie me echt cute.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer. Kom, dan gaan we terug naar het verzorgingstehuis zodat je kunt rummikubben met Toos.
Dat was een rare filmquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
"Hard Candy" is wel een toffe film.
Dank je...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WD zie ik wel voor zo iemand aan eerlijk gezegd.
Jij bent ouder dan ik hoor.quote:
Neeeee, fas misschien?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb hem in Kriterion gezien en ik was bijzonder onder de indruk hoe de film geschoten was, bijzonder fijne shots en het hele verhaal is natuurlijk bijzonder 'sterk/wazig'quote:
Ja, maar hij ziet mij niet als zijn oma.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent ouder dan ik hoor.
Iedereen moet die film zien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen.quote:
Ik zag hem thuis en ik was ook onder de indruk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb hem in Kriterion gezien en ik was bijzonder onder de indruk hoe de film geschoten was, bijzonder fijne shots en het hele verhaal is natuurlijk bijzonder 'sterk/wazig'
Omdat je een man bent misschien?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar hij ziet mij niet als zijn oma.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag hem thuis en ik was ook onder de indruk.
Heul niet. Ik ben een vrouw. jwz.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat je een man bent misschien?
Niks kloonquote:
Is dat niet een beetje ouderwets? Ik heb hem op DVD.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje ouderwets? Ik heb hem op DVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |