Ik houd van nare mensenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
Kun jij het me niet gewoon vertellenDan doe ik nooit meer naar
Ik vraag me echt af hoe dat soort mensen aan een platencontract komenquote:
ook in duet vorm met jan smitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe dat soort mensen aan een platencontract komen
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer. Kom, dan gaan we terug naar het verzorgingstehuis zodat je kunt rummikubben met Toos.
Neem een andere UI, ik denk steeds dat je rosbief bent.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:52 schreef asperger het volgende:
Ik moet echt cursus boeken hebben voor aankomend schooljaar, anders word ik niet toegelaten, heeft niemand suggesties?
Ik ben z'n kleine broertjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Neem een andere UI, ik denk steeds dat je rosbief bent.
Trouwen?quote:
Wat voor waarde heeft dat danquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:00 schreef Siniti het volgende:
Ik zou willen dat ik admin was, zodat ik kon zien van wie alle kloontjes zijn
Vandaar het kleinere stuk vlees?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:55 schreef asperger het volgende:
[..]
Ik ben z'n kleine broertjeMaar weet jij waar ik cursus boeken kan bestellen voor timmerman niveau 1?
Jan had even geld nodig voor zijn vakantiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ook in duet vorm met jan smit
Zeg, laat de mensen aub niet geloven dat jij mijn kloon bentquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:55 schreef asperger het volgende:
[..]
Ik ben z'n kleine broertjeMaar weet jij waar ik cursus boeken kan bestellen voor timmerman niveau 1?
Kloontjes chanterenquote:
Yup, hij een grote Pi5m0l ik een kleine.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vandaar het kleinere stuk vlees?
[..]
Jan had even geld nodig voor zijn vakantie![]()
[ afbeelding ]
Edit: Hij staats zelfs op 21 in de top 40?![]()
Hoe laat gaan we eten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:05 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zeg, laat de mensen aub niet geloven dat jij mijn kloon bent
Mij toch niet ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou ten eerste zou ik dan mensen kunnen bannen
Hollanderquote:
Ik beoordeel iemand op z'n schrijfsel vandaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:58 schreef Siniti het volgende:
Nee natuurlijk niet. Zie ik er uit als een timmerman![]()
Je hebt trouwens mijn kuttopic gemist, ging over jouquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
In theorie zou ik dan iedereen kunnen bannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |