Prikt infuus.... waarschuwt wel dat koffie via een infuus niet echt lekker is : de caffeïne kik mis jequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:24 schreef Lois het volgende:
Koffie! Intraveneus graag! *armpje uitsteekt*
ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Laat maar... The love...
Daar komt het bed van jongste vandaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik rook het vannacht .. ik dacht dat iemand zijn tuinhaardje niet goed had uitgemaakt oid
Maf, terwijl jij toch dichterbij woont dan ik... lekker geslapen dus?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:28 schreef Belana het volgende:
ik heb er niks van gemerkt joh! ook geen sirenes gehoord, niks!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:31 schreef Stout het volgende:
zeg als jullie toch zo dicht bij wonen, is het dan niet eens wat om een keer een NH of westfriesland meet te houden ??
\quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:31 schreef Stout het volgende:
[..]
Daar komt het bed van jongste vandaan![]()
zeg als jullie toch zo dicht bij wonen, is het dan niet eens wat om een keer een NH of westfriesland meet te houden ??
ehh en nu een locatiequote:
idem.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:36 schreef Stout het volgende:
Buienradar sucksVolgens dat ding geen wolkje aan de lucht maar t regent hier toch echt....
ook de motregenrader zegt hier geen regen.....
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
goedemorgen! mijn dochter is vandaag 5 geworden en niet eens thuis, nachtje logeren bij mijn schoonouders.
http://www.telegraaf.nl/b(...)estoken__.html?p=2,1
dit is bij mij om de hoek, letterlijk de hoek om en straat uitrijden.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:31 schreef Stout het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:03 schreef freecell het volgende:
Mag ik ook op een NH of Frieslandmeet komen?
Friesland is best te doen vanaf hier
Wie komt er op bezoek?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik las in het vorige bankje dat ik bezoek krijg?Gezellig!
WEST friesland freecellquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Wie komt er op bezoek?
De Noord-Holland Friesland meet? Want dat was dit bankje!
En evenstar waarom desinfecteren?
Ik las Friesland en Noord-Hollandquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:55 schreef Belana het volgende:
[..]
WEST friesland freecelldat is noord holland
t scheelt nog dat er zoiets is als de afsluitdijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik las Friesland en Noord-Holland
NH is wel een roteind rijden namelijk
net zo ver als NH-groningen hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik las Friesland en Noord-Holland
NH is wel een roteind rijden namelijk
dat heb ik ook eens gehad, mn ouders waren verhuisd, was een horloge dat eerst altijd op zolder lag in een tas op de slaapkamer waar ik toen sliep tijdens de verhuis, ook midden in de nacht t alarm af aan t laten gaan, en zie dan maar dat ding eens te vindenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:06 schreef dutchie het volgende:
Sjongejonge, ik ben weer bij hoor.
Stelletje kakelkippen.![]()
Faja van harte!
Wie was dat laatst ook alweer die het had over aardbeien, nectarines en yoghurt in de blender? Het is hier nl. een grote hit. Alleen aardbeien, maar ik doe er dan eigengemaakte frambozenjam van oma door en een fikse lepel honing van opa's bijen (lang leve de hobbies van opa en oma!)
De glazen en kan worden gewoon uitgelikt.
Dus bedankt voor de tip!![]()
Hier kon ik gisternacht ook op zoek naar irritante piepjes in het huis. Die had ik al een keer eerder 's nachts gehoord, maar mocht van mezelf toen niet uit bed omdat ik dan echt klaarwakker zou zijn en nu bleef ik in de sluimerstand.Maar de 3e nacht slecht slapen werd me toch iets te gortig.
De boosdoener stond in de badkamer. Uk had het klokje daar op alarm gezet, om 3 uur 's nachts.
Ik was toen ook nog wakker...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:37 schreef huuphuup het volgende:
omg
ik dacht ik hoef niet te quoten want welke idioot is er nou nog meer wakker op dit tijdstip...
haaai t_igger
Jij vormt straks gewoon de uitzondering op de regelquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:08 schreef huuphuup het volgende:
ooooh maken bevallende koeien zo'n herrie ja? ik had nog wel gehoopt dat k me netjes in zou kunnen houden...![]()
Okee, dan is het goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:13 schreef Ynske het volgende:
ziet er wel leuk uit die BubbelJungle PV, is zoiets als Ballorig en Kinderstad he
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:12 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Jij vormt straks gewoon de uitzondering op de regel
niemand had toch Amsterdam voorgesteld?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:13 schreef Stout het volgende:
voor de NH (en nee niet in Amsterdam) meet dit topic De Noord-Holland meet
zondag avond was op sbs6 ook iets over geesten in huizen enzo, je schijt bijna in je broek, maar toch blijven kijken hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik hoop hethoewel het me op dat moment waarschijnlijk geen bal uitmaakt.
@PV hahaha oh zulke filmpjes moet ik echt niet opzoeken. Ik maak mezelf echt helemaal gek dan brrr...
nouhou...ik zat op een bepaald moment onder de douche om het wegpuffen van de weeen met persdrang in een te vroeg stadium gemakkelijker te maken, en dat leek schaap een goed moment om zijn moeder te bellen voor een update, Tien heb ik echt met al mijn kracht geprobeerd mijn kreet binnen te houden, want ik wilde niet dat mijn schoonmoeder dat zou horenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
@PV hahaha oh zulke filmpjes moet ik echt niet opzoeken. Ik maak mezelf echt helemaal gek dan brrr...
oh, niet bevallen. Hmm ik vond het wel mooi beval-weer![]()
nja vooruit dan maar, volgens mij hou k et nog wel droog vandaag
mja een soort morbide fascinatie ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
zondag avond was op sbs6 ook iets over geesten in huizen enzo, je schijt bijna in je broek, maar toch blijven kijken he
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
nouhou...ik zat op een bepaald moment onder de douche om het wegpuffen van de weeen met persdrang in een te vroeg stadium gemakkelijker te maken, en dat leek schaap een goed moment om zijn moeder te bellen voor een update, Tien heb ik echt met al mijn kracht geprobeerd mijn kreet binnen te houden, want ik wilde niet dat mijn schoonmoeder dat zou horendaarna heb ik hem dringend verzocht NU op te hangen
Och..de buren zijn al wat gewend..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
nee, maar ik kan me van een vorige keer herinneren dat het ineens amsterdam werd en toen Utrecht, vandaarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
niemand had toch Amsterdam voorgesteld?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Och..de buren zijn al wat gewend..
Wanneer gaan wij weer?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohh *jaloers*
En jij gefeliciteerd met je zoon natuurlijk. Blijft leuk dat ze precies op dezelfde dag jarig zijn en even oud!quote:
zit 1dagje tussenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:57 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
En jij gefeliciteerd met je zoon natuurlijk. Blijft leuk dat ze precies op dezelfde dag jarig zijn en even oud!
Volgende week vrijdag ben ik een paar dagen weg, dus dan moet het nóg sneller!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 weken vakantie dus we moeten snel zijn
Allemaal bedankt voor de felicitaties. Wat gaat de tijd toch snel, 5 jaar alweer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:45 schreef Kersjes het volgende:
Gefeliciteerd Faja!
Hoe vind ze het dat ze nog een broertje krijgt?
ah gossie Kobusjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:59 schreef oeke het volgende:Het jongetje wilde vanaf 5 uur niet meer slapen. Alleen maar snikken en huilen.
![]()
Faja, gefeliciteerd met je grote dochter!![]()
Gezellig, Kim!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:59 schreef Anitra het volgende:
[..]
zit 1dagje tussenDjulian is morgen jarig. Het blijft leuk van dat ze zo dicht op elkaar zitten
Ja, zo lekker kindje op je buik!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Och oeke wat zielig! Heb je hem lekker bij je genomen?
omdat je ze vroeger voor een penny kon krijgen ofzo!quote:
omg shutupquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
omdat je ze vroeger voor een penny kon krijgen ofzo!
penny betekent eend, misschien zit dat erin verwerkt
quote:
Kunnen jullie je nog gisteren het vitamine verhaal herinneren... nou daarom..quote:
nee, niet gelezenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:38 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Kunnen jullie je nog gisteren het vitamine verhaal herinneren... nou daarom..![]()
![]()
![]()
ik krijg telkens de melding dat mijn java versie niet klopt terwijl die van hun geïnstaleerd staatquote:
duidelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:39 schreef _evenstar_ het volgende:ingrid vroeg waarvor de politie kwam, en ik quote dat het egschreven stond al, maar dat zag ze tevoren dus al
![]()
duidelijk?
Nog vragen?
Koeje derbij?
Ik had f5 gedaan, maar ging niet goed. Bleek het er dus wel te staan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:40 schreef pinquit het volgende:
en toen was het ineens verkeerde topic![]()
![]()
nja vind ik niet, je kwam er blijkbaar niet voor je zweetvoet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik had f5 gedaan, maar ging niet goed. Bleek het er dus wel te staan.
Toen ging ik verhaaltje over Kim doen, maar bedacht me dat dat in peutertopic moet. Dus vandaar verkeerde topic.
En ik ben nog gezellig in de wachtkamer van de huisarts out gegaan. Hoezo voor lul staan?
Zo voel ik me dan. Weet niet. Het was ineens ik ben wel erg duizelig. Plof, daar lag ik op de grond.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:57 schreef miss_sly het volgende:
courgette soep is lekker![]()
heb het een tijdje terug eens gemaakt, hoewel ik niet gek ben op courgette, maar de soep was echt heerlijk
Mijn recept was trouwens niet erg slank, denk ik
Ingrid, hoezo sta je dan voor lul??
ik doe alleen een uitje en knoflook fruiten, courgette erbij met kerrie en dan boullon erbij en dan pureren. slanker kan nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:57 schreef miss_sly het volgende:
courgette soep is lekker![]()
heb het een tijdje terug eens gemaakt, hoewel ik niet gek ben op courgette, maar de soep was echt heerlijk
Mijn recept was trouwens niet erg slank, denk ik
Lach jij dan nooit mensen die flauwvallen uit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:04 schreef miss_sly het volgende:
Dat is wel een feestje waard rocka
mja, Ingrid, je kunt ook overdrijven. Je valt tochniet zomaar flauw, dat is toch niet voor lul staan?
ow, dat is inderdaad slank!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:09 schreef Belana het volgende:
[..]
ik doe alleen een uitje en knoflook fruiten, courgette erbij met kerrie en dan boullon erbij en dan pureren. slanker kan niet
Jawel, behalve als het bij de ha is. Tenminste, als ze daarvoor komen, anders weer wel, natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Lach jij dan nooit mensen die flauwvallen uit?
ja met slagroom klinkt lekker ja, maar het is niet eens nodig om lekker gebonden te zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ow, dat is inderdaad slank!
in die van mij zaten ook aardappelen en, hoe heerlijk maar o zo slecht, slagroom!
Dat van jou klinkt echter ook als lekker en is wl beter
oeh van die heerlijke koude, knapperige worteltjes! <3quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:11 schreef dutchie het volgende:
Ik zeg: een rondje wortels voor iedereen!
Dan moet je toch het hardste lachenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jawel, behalve als het bij de ha is. Tenminste, als ze daarvoor komen, anders weer wel, natuurlijk!
Mooizo! En nu lekker er aan toegeven en niet zoveel doen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet je, ik ben echt zo opgelucht dat ik mijn klachten (ontstoken & overbelast bekken) maar eens serieus genomen heb en nu thuis rustiger aan kan doen.![]()
fijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet je, ik ben echt zo opgelucht dat ik mijn klachten (ontstoken & overbelast bekken) maar eens serieus genomen heb en nu thuis rustiger aan kan doen.![]()
Precies! Pas er maar goed op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
fijndas goed nieuws! Je bekken moet de rest van je leven ook nog mee.
Nee, praat ik niet meer mee. Dat wat teveel is? Met Kim nu? Mag ook over de pm.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Ingrid pas je wel op jezelf? misschien gaat het me geen reet aan, maar soms het idee dat het je allemaal even teveel is enzo.. praat je nog met de psych?
jij lust alleen maar rare dingen :-Pquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:15 schreef _evenstar_ het volgende:
Winter is ook lekker, vooral de kern zeg maar![]()
Maar goed ik vreet ook rauwe snijbonen, rauwe bloemkool, rauwe champignons, rauwe taugee..
Wat schattigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Senna zit dus prettig in der velletje <3 Dat alleen is al superleuk maar geluidjes zijn zo piepiescheetiedrollie!
Oh ik weet nog dat wij buiten de ziekenhuiskamer stonden en ons babytje zo zachtjes hoorden huilen, zoals alleen pasgeboren babytjes doen en we keken elkaar aan en zeiden beiden tegelijk en heel trots 'Da's die van ons'
*weeig gevoel in de maag krijgt*
memoriesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Senna zit dus prettig in der velletje <3 Dat alleen is al superleuk maar geluidjes zijn zo piepiescheetiedrollie!
Oh ik weet nog dat wij buiten de ziekenhuiskamer stonden en ons babytje zo zachtjes hoorden huilen, zoals alleen pasgeboren babytjes doen en we keken elkaar aan en zeiden beiden tegelijk en heel trots 'Da's die van ons'
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef RockabeIIa het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:58 schreef MamsX het volgende:
Ik ga zo met een zieke X boodschappen doen.![]()
Nu woon ik praktisch in het winkelcentrum.. maar toch vind ik het zielig..
Maar de boodschappen doen zichzelf niet en ik heb het echt nu nodig..
Dat zijn beelden in je hoofd die je nooit meer kwijtraaktquote:
oooohquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:02 schreef pinquit het volgende:
muuh! ik moet dinsdag afrijden en ik begin alweer vast met zenuwen. ik had zo gehoopt dat ik nauwelijks zenuwachtig zou zijn, maar het begint gewoon alweer![]()
ok, afgesprokenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oooohdinsdag is mijn uitgerekende dag ja, niks mis met die dag, we doen gewoon een deal, jij je rijbewijs ik mn meisje
Klinkt als een goede basis voor happily ever afterquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:23 schreef aeque het volgende:
Ik ga volgend jaar trouwen...Het was eigenlijk bedoeld als grapje maar volgensmij nam mevrouw het serieus.
![]()
zeker als je de verhalen eerder erbij opteltquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:26 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Klinkt als een goede basis voor happily ever after
Sorry, droop het sarcasme er iets teveel vanaf?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zeker als je de verhalen eerder erbij optelt
man, ik zou vluchten, nu het nog kan
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:36 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Sorry, droop het sarcasme er iets teveel vanaf?
[geheimzinnig] Als het om mevrouw van de verhalen ging wel. Maar om diegene gaat het nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Maar ben je inmiddels uberhaupt al een keer van bil geweest met wie dan ook?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:10 schreef aeque het volgende:
[..]
[geheimzinnig] Als het om mevrouw van de verhalen ging wel. Maar om diegene gaat het niet[/geheimzinnig]
Dit is de laatste keer dat ik geheimzinnig doe, anders krijg ik binnekort nog slaag van jullie.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Wie komt er op bezoek?
De Noord-Holland Friesland meet? Want dat was dit bankje!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:45 schreef YPPY het volgende:
[..]
Gaan we samen naar Groningen voor een stel viooltjes?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is goed! Ik haal je wel op!
Kunnen we daarna bij Spuug op de koffie
gdvr kreng, ik lag net lekker op de bank en nou pis k in mn broekquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Maar ben je inmiddels uberhaupt al een keer van bil geweest met wie dan ook?
Lijkt me wel handig, dat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt voor je met iemand trouwt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Maar ben je inmiddels uberhaupt al een keer van bil geweest met wie dan ook?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gdvr kreng, ik lag net lekker op de bank en nou pis k in mn broek
Hee kijk, dat zijn verhalen die ik graag hoor!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:17 schreef huuphuup het volgende:
ohjaaaaa ik wil ook wel spuug meeten
ik hoor namelijk dat jij een ontzettend leuk mens benten daar ben k altijd wel voor in om die te meeten
en stiekem hoop ik dat jij en TF dan een taart-bak-wedstrijd houden en ik mee mag helpen opeten![]()
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
positief bekijken die handel
Mn lief gisteravond ook, mn benen jeukten dus k wilde er wat nivea op smeren...
"schatje, weet je zeker dat vochtinbrengende creme wel zo'n goed plan is?"
[..]
jaaa kom ook, dan kunnen onze meisjes samen gnorfenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij heeft echt wel humor
Die taartbakwedstrijd klinkt goedvooral het mee opeten gedeelte
jeweetsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:32 schreef aeque het volgende:
Gnorfen?
Ow, dat wordt zoo gezelligquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaa kom ook, dan kunnen onze meisjes samen gnorfen
[..]
Hier ook mijsje, jij moet maandag toch ook weer beginnen? Welke groep heb je aankomend jaar?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:10 schreef mijsje het volgende:
en ik zie de eerste schooldag alweer heel hard dichterbij komen en heb het gevoel dat ik nauwelijks vakantie heb gehad...ik heb er niet echt zin in...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:53 schreef chacama het volgende:
maar het bestaat ze bestaan wel:
Op de planeet Znorf leven de UWO’s (unidentified walking objects) Er leven twee soorten UWO’s. De Gnorfen en de Pnorfen. Beide wezentjes kunnen morfen. De Gnorfen vinden de Pnorfen maar een stelletje lelijke wezentjes en dat is andersom ook het geval! Reden te meer natuurlijk voor een oorlog!
Ja, leuk! Ik lift mee, hoef ik niet de weg te zoeken en ik heb geen viooltjes, maar ik kan wel goed gaten graven in een tuin om ze in te gooien, zodat ze lekker samen zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het over Taartjesfee en YPPY! Kijk maar!
![]()
![]()
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:50 schreef -Nienna- het volgende:
Hier ook mijsje, jij moet maandag toch ook weer beginnen? Welke groep heb je aankomend jaar?
Gister al de hele dag naar school geweest om voor te bereiden en aankomende vrijdag hebben wij de eerste vergadering alweer
Wat super schattigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahaha
![]()
zal mn lief leuk vinden om te horeninmiddels is gnorf ook een beetje n naampje geworden voor mn buikbaby
ons gnorfje
Aiaiai juf, tijd dat de school weer gaat beginnenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:56 schreef mijsje het volgende:
...vergadert... naja, het is dan maar zo...
zolang ze maar niet tot een jongetje morft...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahaha
![]()
zal mn lief leuk vinden om te horeninmiddels is gnorf ook een beetje n naampje geworden voor mn buikbaby
ons gnorfje
ik vergaderquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:01 schreef sjak het volgende:
[..]
Aiaiai juf, tijd dat de school weer gaat beginnen
Wij gaan volgende week dinsdag gewoon weer verder vergaderenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:56 schreef mijsje het volgende:ik heb komend jaar een combi 6/7 en een dag groep 8. wij gaan vrijdag voorbereiden en maandag na school (pffff
) hebben we onze eerste vergadering. het kon niet anders omdat onze directeur ook ergens anders directeur is, en daar al op de vrijdag vergadert... naja, het is dan maar zo...
Ik ook niet. Thuis heb ik ze na 2 jaar eindelijk allemaal dood gekregen.... en dat voor iemand met een tuincentrum. Hier gaat het gelukkig wel beter. Maar dat zijn ook buitenplanten. Scheelt een berg. Alhoewel ik nu sla-zaad aan het kweken ben thuis ipv. sla-kroppen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:04 schreef huuphuup het volgende:
oeh planten water geven! goed plan![]()
ik ben trots op mezelf dat de mooie plant die k van TF heb gekregen nog leeftik ben nie zo goed met planten enzo
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:06 schreef huuphuup het volgende:
Sjak hihikijk en dit is dus een mooi moment waarop je zou kunnen zeggen:
eh *gnorf*
mij lukt het eigenlijk alleen maar met een cactus, een ficus en verder allemaal orchideeën... buiten dat gaat eigenlijk alles dood...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:06 schreef chacama het volgende:
[..]
Ik ook niet. Thuis heb ik ze na 2 jaar eindelijk allemaal dood gekregen.... en dat voor iemand met een tuincentrum. Hier gaat het gelukkig wel beter. Maar dat zijn ook buitenplanten. Scheelt een berg. Alhoewel ik nu sla-zaad aan het kweken ben thuis ipv. sla-kroppen.
zolang t geen werkwoord is zit je safe gloof ik wat rocka betreftquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:07 schreef sjak het volgende:
Nou precies huup, wat een gnorf ben ik he(Alhoewel, nu weet ik niet wat Rocka denkt)
wat ik eerder uit de posts van aeque las, was dat hij bitter weinig te vertellen heeft thuis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:13 schreef mijsje het volgende:ik ga ook weer wat doen... m'n lieve Nijntje heeft wel weer een schone kooi verdiend...
(zie je Sjak, verdiend...
)
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:28 schreef sjak het volgende:
[..]Je kan het best. Als we elkaar een volgende keer zien, krijg je een sticker van me
ben benieuwd of ze zonder lucht ook zo lekker zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:29 schreef Lois het volgende:
ER ze zijn echt lekker!
Kokkerellen met Kinderen
In de Uk hebben ze ook een light variantquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:27 schreef MamsX het volgende:
Ik heb zin in ben en jerry's maar sinds ik weet dat er 1500kcal inzitten heb ik besloten om maar niet meer 3 bakken per week leeg te eten![]()
whaha zie je het voor je?? strijken in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:51 schreef chacama het volgende:
Da's op zich wel prettig Vicky. Alleen de tijden dat ze slaapt zijn dan wel moeilijk te overbruggen. Je had natuurlijk de strijk mee kunnen nemen
Dan maar traag internettenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:53 schreef Vicky het volgende:
whaha zie je het voor je?? strijken in het ziekenhuis
Ik heb een groep 6 kindquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:05 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Wij gaan volgende week dinsdag gewoon weer verder vergaderen
Vrijdag is echt om nog even de laatste afspraken door te nemen,
Ik heb groep 6 trouwens.
idd..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan maar traag internetten
Fijn dat ze morgen naar huis mag, ik hoop voor jullie dat er betere tijden aanbreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |