Dan moet je toch het hardste lachenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jawel, behalve als het bij de ha is. Tenminste, als ze daarvoor komen, anders weer wel, natuurlijk!
Mooizo! En nu lekker er aan toegeven en niet zoveel doen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet je, ik ben echt zo opgelucht dat ik mijn klachten (ontstoken & overbelast bekken) maar eens serieus genomen heb en nu thuis rustiger aan kan doen.![]()
fijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet je, ik ben echt zo opgelucht dat ik mijn klachten (ontstoken & overbelast bekken) maar eens serieus genomen heb en nu thuis rustiger aan kan doen.![]()
Precies! Pas er maar goed op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
fijndas goed nieuws! Je bekken moet de rest van je leven ook nog mee.
Nee, praat ik niet meer mee. Dat wat teveel is? Met Kim nu? Mag ook over de pm.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Ingrid pas je wel op jezelf? misschien gaat het me geen reet aan, maar soms het idee dat het je allemaal even teveel is enzo.. praat je nog met de psych?
jij lust alleen maar rare dingen :-Pquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:15 schreef _evenstar_ het volgende:
Winter is ook lekker, vooral de kern zeg maar![]()
Maar goed ik vreet ook rauwe snijbonen, rauwe bloemkool, rauwe champignons, rauwe taugee..
Wat schattigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Senna zit dus prettig in der velletje <3 Dat alleen is al superleuk maar geluidjes zijn zo piepiescheetiedrollie!
Oh ik weet nog dat wij buiten de ziekenhuiskamer stonden en ons babytje zo zachtjes hoorden huilen, zoals alleen pasgeboren babytjes doen en we keken elkaar aan en zeiden beiden tegelijk en heel trots 'Da's die van ons'
*weeig gevoel in de maag krijgt*
memoriesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Senna zit dus prettig in der velletje <3 Dat alleen is al superleuk maar geluidjes zijn zo piepiescheetiedrollie!
Oh ik weet nog dat wij buiten de ziekenhuiskamer stonden en ons babytje zo zachtjes hoorden huilen, zoals alleen pasgeboren babytjes doen en we keken elkaar aan en zeiden beiden tegelijk en heel trots 'Da's die van ons'
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef RockabeIIa het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:58 schreef MamsX het volgende:
Ik ga zo met een zieke X boodschappen doen.![]()
Nu woon ik praktisch in het winkelcentrum.. maar toch vind ik het zielig..
Maar de boodschappen doen zichzelf niet en ik heb het echt nu nodig..
Dat zijn beelden in je hoofd die je nooit meer kwijtraaktquote:
oooohquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:02 schreef pinquit het volgende:
muuh! ik moet dinsdag afrijden en ik begin alweer vast met zenuwen. ik had zo gehoopt dat ik nauwelijks zenuwachtig zou zijn, maar het begint gewoon alweer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |