Prikt infuus.... waarschuwt wel dat koffie via een infuus niet echt lekker is : de caffeïne kik mis jequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:24 schreef Lois het volgende:
Koffie! Intraveneus graag! *armpje uitsteekt*
ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Laat maar... The love...
Daar komt het bed van jongste vandaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik rook het vannacht .. ik dacht dat iemand zijn tuinhaardje niet goed had uitgemaakt oid
Maf, terwijl jij toch dichterbij woont dan ik... lekker geslapen dus?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:28 schreef Belana het volgende:
ik heb er niks van gemerkt joh! ook geen sirenes gehoord, niks!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:31 schreef Stout het volgende:
zeg als jullie toch zo dicht bij wonen, is het dan niet eens wat om een keer een NH of westfriesland meet te houden ??
\quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:31 schreef Stout het volgende:
[..]
Daar komt het bed van jongste vandaan![]()
zeg als jullie toch zo dicht bij wonen, is het dan niet eens wat om een keer een NH of westfriesland meet te houden ??
ehh en nu een locatiequote:
idem.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:36 schreef Stout het volgende:
Buienradar sucksVolgens dat ding geen wolkje aan de lucht maar t regent hier toch echt....
ook de motregenrader zegt hier geen regen.....
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
goedemorgen! mijn dochter is vandaag 5 geworden en niet eens thuis, nachtje logeren bij mijn schoonouders.
http://www.telegraaf.nl/b(...)estoken__.html?p=2,1
dit is bij mij om de hoek, letterlijk de hoek om en straat uitrijden.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:31 schreef Stout het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:03 schreef freecell het volgende:
Mag ik ook op een NH of Frieslandmeet komen?
Friesland is best te doen vanaf hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |