zo, dan pleur ik me gelijk even overal bijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:29 schreef DaviniaHR het volgende:
weekend van 22/23 augustus LovelyLady,kleurloos , 23 aug: Davinia (ovb)
weekend van 29/30 augustus LovelyLady,Stout,kleurloos
weekend van 5/6 september LovelyLady,Stout,kleurloos
weekend van 12/13 september 13e - LovelyLady,13 sep: Davinia, kleurloos
weekend van 19/20 september, 20 sep: Davinia, kleurloos
Leuk!![]()
Bij jullie zit ook zo'n grote ballendoos, weet jij of die leuk is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:15 schreef mijsje het volgende:Ballorig Den Helder, die site had ik net open in m'n andere scherm....
die zat ik ook al aan te denken...
Die grote van mij vermaakt zich overalquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:19 schreef Ynske het volgende:
mocht t lukken wil ik ook langs komen
is ballorig nog wel iets voor de wat oudere kinderen? kan me voorstellen dat die zoiets als die Batavier leuker vinden
ik ben er zelf nog niet binnen geweest, maar ik hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen van mensen bij ons in de buurt... (*mompelt iets over zelf nog geen kinderen...)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Bij jullie zit ook zo'n grote ballendoos, weet jij of die leuk is?
waar zit die ballenbak ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:30 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik ben er zelf nog niet binnen geweest, maar ik hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen van mensen bij ons in de buurt... (*mompelt iets over zelf nog geen kinderen...)
er zitten ballen onder het schip en er was volgens mij ook een ballenbak op zich... (ik heb wel foto's gezien, op de site...)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |